Ironmikess /mikkihiirellä ollut kiireitä

KariPekkaKäry

Tuo ironhiiri ei ole kovin monta juttua ehtinyt kirjoitamaan tänään. Pistin tässä gömmaan noita profiilikuvajuttuja ja ironhiirellä on ollut kovasti kiireitä niitä sieltä poistamaan ilmiantamalla niitä. Luulee se hölmö ettei muut sitten ehdi sitä hänen profiilikuvaa vertaamaan netistä kuten kerrottiin. Hölmö mikä hölmö.

7

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UteliasU

Kerrohan nöösipoika meille muillekin ihmeessä miten niitä muitten juttuja voi poistella? Jospa ylläpito poistaa ihan ilmiantamattakin sinun laistesi ääliöitten valheelliset jutut. Käry kävi, joten älä poju itke! Olet täällä vain surkea nettihypiö, jolle Iiron voittamattomuus on aivan liikaa.

• Tarkkaavainen

Mikä ihmeen ''voittamattomuus''?
        Jollet ole sattunut huomaamaan niin ainoa kärynnythän olet sinä itse ja sinuahan täällä on potkittu kuin kapista rakkia ja potkitaan jatkossakin.
        Mutta toki on hauska nähdä kuinka koville se sinulla ottaa.

Mahtaa aika paljon vituttaa kun olet muodostunut pelkäksi kestovitsiksi, jolle kaikki nauravat....

• AntonNiemelä

UteliasU taitaa olla ihan uusi näillä sivustoilla. Kyllä täällä ilmiannolla melkein kaikki häipyy ylläpidon kautta. On nimittäin itsellä jonkin verran asiasta kokemusta.

• Tarkkaavainen kirjoitti:

Mikä ihmeen ''voittamattomuus''?
        Jollet ole sattunut huomaamaan niin ainoa kärynnythän olet sinä itse ja sinuahan täällä on potkittu kuin kapista rakkia ja potkitaan jatkossakin.
        Mutta toki on hauska nähdä kuinka koville se sinulla ottaa.

Mahtaa aika paljon vituttaa kun olet muodostunut pelkäksi kestovitsiksi, jolle kaikki nauravat....

Luulet vaan Mikki- Hiiri. Olet siinä iässä ja myös tarpeeksi tyhmä kuvittelemaan, että sinä tai joku muu minulle täällä tai missään muuallakaan pärjäisi. Se poju pieni sillä lailla, että kun KISSA on talossa, niin HIIRET eivät pöydillä hypi! Täällä tai missään muuallakaan netissä eivät rekkaamattomat sinun kaltaisesi paskahousut tule ikinä pärjäämään ja jäätte auttamatta aina häviölle. Jos ei kanttia laittaa tietojaan esiin, niin siihen on aina jokin syy ja sen lähes 100 % pelkuruus.

• iiroafanitan
        ironmikess kirjoitti:

Luulet vaan Mikki- Hiiri. Olet siinä iässä ja myös tarpeeksi tyhmä kuvittelemaan, että sinä tai joku muu minulle täällä tai missään muuallakaan pärjäisi. Se poju pieni sillä lailla, että kun KISSA on talossa, niin HIIRET eivät pöydillä hypi! Täällä tai missään muuallakaan netissä eivät rekkaamattomat sinun kaltaisesi paskahousut tule ikinä pärjäämään ja jäätte auttamatta aina häviölle. Jos ei kanttia laittaa tietojaan esiin, niin siihen on aina jokin syy ja sen lähes 100 % pelkuruus.

Kerro iiro taas kuinka TOSIMIES sinä olet ja kuinka kaltaisesi virtuoosi alistaa kaikkia Mikki Hiiriä.

• TapaniNikkilä

Taas teki ironmikkihiiri ilmiannon ja sai sen lenkin siihen "omakuvaansa" pioi8stettua. Onneksi ehdin siellä sivulla käydä ennenkuin sai sen linkin poistettua, sieltähän se "omakuva" löytyi. Laitan kohtapuolin sen linkin taas tänne kunhan on iakaa hakea se esille sieltä Davidin sivustoilta, niitä on vaan niin tuhottoman paljon netissä mutta ole huoletta mikkihiiri, kyllä se taas löytyy. Jos sen linikin alunperin ilmoittanut sattuu lukemaan, anna se linkkitieto uudelleen nin saadaan senironhiiren suu tukkoon.

• Vai oikein "pistelit" kuviakin esiin? Hahah! Kova poju olet "pistelemään", mutta myös tarpeeksi tyhmä käryämääön. Minulla ei ole mitään syytä ilmiannella ketään, sillä hoitelen kaikki kaltaisesi luuserit syväkyykkyyn ihan omilla keinollani.
      Vasikointi ei kuulu minun repertuaaliini ja pelokkaat itkuisat hiiret perässäni nitistän yksi kerrallaan. yli 10- vuoden rutiinillani. Laitahan rääpäle vaan niitä kuvia jatkossaskin, minulle ei niistä olen pätkänkään haittaa. Hopi, hopi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe