Vittuilee asiakkaille ja syyttelee asiakkaita virheistään, kannattaa kiertää kaukaa..
Reptico ihme yrittäjä
6
2462
Vastaukset
- Arrogantti-yrittäjä
Perui myös sukulaisen, jolla ei asian kanssa mitään tekemistä, tilauksen.
Harvoin näkee noin yrittämiseen pakotettua ihmistä.. - Ex-asiakas
Myy huonokuntoisia eläimiä eikä pysty toimittamaan tilauksia mitenkään ajoissa..
- Toinen-entinen-asiakas
Mulla sama kokemus. Syytti mua omasta virheestään ja väitti mun valehdelleen itselleen.
- Anonyymi
Ei todellakaan kannata tilata mitään. Paketit eivät joko tule tai sitten tulevat, mutta helvetin kauan saa odottaa.
- Anonyymi
Minulla hyvä kokemus. Tavarat tuli ajallaan, kaikki kunnossa, ei mitään valittamista.
- Anonyymi
Pakko sanoa, että sain omalle madolle aina edullisesti rottaa ja hyvänlaatuista. Yrittäjä on perus jamppa ja tekee syht hyvää duunia, otaksuen, että kokemusta muuten yrityksen pyörittämisestä ei ole. Edelleen vahva suositus paikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033963
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512860- 1142669
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422182Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311930Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2341720- 271612
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?871584- 221398