Pleijarit lähenee pikku hiljaa ja Eiköhän pistetä keskustelua pystyyn. SaPKo ja TUTO ovat varmistaneet paikanssa jo kauemman aikaa ja Hermes ja Kiekko-Vantaa yrittävät vielä loppusuorituksena säilyttää, jos kukaan muu ei ole ryöstämässä paikan yllättäen...
Puolivälierä 2017:
1. SaPKo vs 8. ?
2. TUTO vs 7. ?
3. Hermes vs 6. ?
4. Kiekko-Vantaa vs 5. ?
Listat voivat mahdollisesti muuttua ja näkee vasta runkosarjan päätteeksi.
Oma villitoiveeni:
SaPKo vs JokiPojat
TUTO vs KeuPa HT
Hermes vs Peliitat
Kiekko-Vantaa vs Espoo United
Mestis playoffs 2017
SS-seuraaja
4
140
Vastaukset
- Jallu12345
Sapko näyttää kyllä vahvalta,ja on hyvä joukkue,mutta viekää nyt ihmeessä ne ääliöt sieltä selostamosta hihittelemästä,hävettää.
- Pässi77
Totta vaikka olen Sapkolaisia,niin täytyy kyllä hävetä näitä sokeita hihittäjiä,mutta ei taida olla muitakaan halukkaita,rima olisi kyllä melko alhaalla.
- Rokihockey
Hieno peli Hermekseltä! Tänään sama henki päälle Kokkolassa...ei muuta kuin EU kesälomille!
- SS-seuraaja
Maanantaina ratkea sittenkokonaan ja laitetaan ennakkoa tulemaan...
Finaali ennakkona:
SaPKo - Kiekko-Vantaa
Pronssi ennakkona:
Espoo United - TUTO Hockey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440