Pleijarit lähenee pikku hiljaa ja Eiköhän pistetä keskustelua pystyyn. SaPKo ja TUTO ovat varmistaneet paikanssa jo kauemman aikaa ja Hermes ja Kiekko-Vantaa yrittävät vielä loppusuorituksena säilyttää, jos kukaan muu ei ole ryöstämässä paikan yllättäen...
Puolivälierä 2017:
1. SaPKo vs 8. ?
2. TUTO vs 7. ?
3. Hermes vs 6. ?
4. Kiekko-Vantaa vs 5. ?
Listat voivat mahdollisesti muuttua ja näkee vasta runkosarjan päätteeksi.
Oma villitoiveeni:
SaPKo vs JokiPojat
TUTO vs KeuPa HT
Hermes vs Peliitat
Kiekko-Vantaa vs Espoo United
Mestis playoffs 2017
SS-seuraaja
4
158
Vastaukset
- Jallu12345
Sapko näyttää kyllä vahvalta,ja on hyvä joukkue,mutta viekää nyt ihmeessä ne ääliöt sieltä selostamosta hihittelemästä,hävettää.
- Pässi77
Totta vaikka olen Sapkolaisia,niin täytyy kyllä hävetä näitä sokeita hihittäjiä,mutta ei taida olla muitakaan halukkaita,rima olisi kyllä melko alhaalla.
- Rokihockey
Hieno peli Hermekseltä! Tänään sama henki päälle Kokkolassa...ei muuta kuin EU kesälomille!
- SS-seuraaja
Maanantaina ratkea sittenkokonaan ja laitetaan ennakkoa tulemaan...
Finaali ennakkona:
SaPKo - Kiekko-Vantaa
Pronssi ennakkona:
Espoo United - TUTO Hockey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774