Onko muka nettipoliisi tulossa Kouvolaan!

arvostusalkaaollanolla

Eikö nyt näillä poliiseilla muita tärkeimpiä töitä enää ole, rahaa tämmöiseenkiin?

Tässä vastaehdotus:
-Nettipoliisi Kouvolaan. Turha virka!
-Suomessa ja Kouvolassa olevien laittomasti maassa olevien välitön karkoitus.
Valvontaa lisättävä!
-Kantasuomalaisten turvallisuuden varmistus. Tuskin poliiseille enää tärkeää?
-Näkyminen matu-alueilla ja suomalaisten naisten turvallisuuden varmistus.
Ei näköjään poliiseille tärkeä?
-Laittomasti Kouvolassa olevien elintasopakolaisten valvonnan lisääminen.
Ei liene poliiseille tärkeä? Vain kantasuomalaisten "vihapuhe" on tärkeä rikos!

Kaikkien suomalaisten, jotka em. mieltä ovat, välitön kuulustelu, pidätys ja vähintäin 10vrk. putkaa
Sitten oikeuteen ja vähintäin 6kk vankilaa. Poliiseille on tärkeää, että toista mieltä olevat pitävät suut supussa ja puheet kurissa.

Mihin ollaan menossa, onko todella niin, että jo olemme poliisivaltio?

13

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä näin vain on. Kannattaa äänestää kuntavaaleissa Suur-Kouvolan sitoutumattomia. Maahanmuutto asia on huomioitu aika hyvin. Sen mitä ei persuissa uskalleta sanoa, tuodaan julki hyvin selkeästi heillä.

Lue tuolta tavoitteet.

http://www.suurkouvola.fi/index.php?pageID=30

• suur-kouvolan.homot

Kukaan ei äänestä sun paskapuoluettas Suninen sun aivommasten kirjotusten täällä johosta. Sitoutumattomat vie kanssa joukolla risuja kaupungin metikköön?

Iha hyvä vaan että nettipoliisi laittaa vajakit kuriin,. Vielä kun saisivat näille porttikiellon nettiin..

• netinvihaaja
        suur-kouvolan.homot kirjoitti:

Kukaan ei äänestä sun paskapuoluettas Suninen sun aivommasten kirjotusten täällä johosta. Sitoutumattomat vie kanssa joukolla risuja kaupungin metikköön?

Iha hyvä vaan että nettipoliisi laittaa vajakit kuriin,. Vielä kun saisivat näille porttikiellon nettiin..

vielä kun poistaisivat koko vitun netin!

• SivutSiistiksi

Nettipollarille olisi yksi hyvä homma - hakisi tumpelon koneen takavarikkoon

• Tumpelo..87

Mikäs pullero pillua vituttaa??=) annna tai painu helvettiin...=)

• mielipide---

Kyl tuol ulkomail on eri meininki ,kun käydään rikollisia ym.tuomitsemaan.Suomessakin voisi koventaa tätä rikoslakia.Myös ottaa huomioon UHRIT.

• pidä.netti.siistinä.fi

Onhan Kaakkois-Suomen poliisipiirissä ollut jo vuosia nettirikoksiin perehtynyt poliisi.
      Hänellä on korkea kynnys ottaa joku asia tutkittavakseen koska mm. nettipetoksia on niin paljon.

• robot-

Tietokonemailma sekoittaa yhteiskunnan.

• BackToBasics80s

Jep!!!

Olet oikeassa.
      Some menee "hieman" yli.

Mihin sitä edes tarvitsee?
      nettipoliisi.....hmmm? turhaa shaibaa.

• kolmas.konstaapeli

Tuota, minä olen käsittänyt, että netti, siis Internet eli WWW on maailmanlaajuinen eikä Kouvolan nettikirjoittelua poliseeraavan nettipoliisin näinollen tarvitsisi sijaita Kouvolassa vaan vaikka Kajaanissa tai Cayman-saarilla. Sitten jos pitää tulla fyysisesti paikalle (mihin? Sinnekö, missä joku käyttää luvallisesti naapurinsa avointa langatonta verkkoako?) niin on tietenkin eri juttu. Sen ei tosin silloin tarvitse olla nettipoliisi, poliisi riittää.

• anneeee

Tottakai tulee nettipoliisi kouvolaan,täällähän kaikki on NIIN TURHAA;MINUN MIELESTÄNI AINAKIN!

• mielestäni

Kannatas valvoa kouvolan rautatieasemalla sekopää raivari pahoinpitelijää.

• tämmäistä
        mielestäni kirjoitti:

Kannatas valvoa kouvolan rautatieasemalla sekopää raivari pahoinpitelijää.

Hänen lempisanastoon kuuluu sanaVI..U,kai joutuu siitä sana,mistä PUUTE.en kyllä ihmettele YHTÄÄN!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3564
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3103
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2710
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2436
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe