Onko Hua Hinissä kunnon elektroniikkakauppaa ?
Kävin etsimässä laadukkaita kuulokkeita musiikin kuunteluun Bluportista (yksi kauppa ylimässä kerroksessa) ja Market villagesta (muutama kauppa ylimmässä kerroksessa)
muissa kerroksissa krääsä-piraattikojuja..
mutta pelkkää halpaa piraattikrääsää ja naurettavia dre-kuulokkeita. Mistä löytyy oikea kauppa ?
Hua hin:issä elektroniikkakauppaa?
7
211
Vastaukset
- helppovastata
Bangkokista tai Pattayalta.
- HuaHinissäHuonotPalvelut
Koska vastausta ei ole palstalla päivystävältä numeromieheltä tullut, taitaa vastaus olla ei ole.
Itse kysyin taannoin Formula1 matkojen järjestäjiä Hua Hinistä käsin, ei tullut siihenkään asiallista vastausta. - HannaLiisanÄiti
Mene kadun yli Itäkeskukseen.
- 654767567657
Hua Hinissä on kolme power mallia, niistä löytyy kaikki tarpeellinen... kuulokkeita löytyy xiaomi, marshall, beats... hinnat kalliimmat kuin suomessa.
- 654767567657
Jossain oli myös akg, bd ja koss, en muista tarkkaa missä..
- aloittaja_hanna
Kiitos, löytyi power buy ennen poliisiasemaa vasemmalla puolella.
Hinnat valitettavasti 25% kalliimpia kuin suomessa, ja huono kurssi selittää vain n.5 % tuosta. Taitaa jäädä lelut ostamatta. - 6565656565
Ei Thaimaa ole oikea paikka jos etsit kunnon elektroniikkaa. Suomesta saa nykyään halvemalla ja takuut pelaa jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764