Nyt Nasse setä on hyvin hyvin iloinen, nyt tässä maassa Nasse setä päättä mitä tehdä. Nasse setä päättä mitä koulu lapsi opeta, Nasse setä päättä mitä kirkko tehdä, Nasse setä päättää mitä media julalkase, nasse setä päättä mitä uusi laki eduskunta säätä ja kohta nasse setä määrä eduskunta monta uusi laki säätä.
Jos joku ei tee niinku Nasse setä sano, Nasse setä olla hyvin hyvin vihainen ja nasse setä ystävä kosta. Nasse setä monta ystävä, mäkise setä nasse setä ystävä, laitta kirkko kuri kun nasse setä sano, monta politikko ystävä nasse setä, politiko äänestä niinku nasse setä sano, jos joku ei äänestä niinku nasse setä sano, nasse setä media kamu kosta, kaikki politiko pelkä nasse setä media kamu ja tottele nasse setä. Jos joku ei vielä tottele nasse setä, tule nasse setä ja laitta kohta kuri.
Nasse setä päivä
9
250
Vastaukset
- neitiABC
Hyvä, hyvä, Arto TTT.
Prismassa eilen nettitutkija väitti että ihmiset ovat oppineet tajuamaan ironian nettiväittelyissä. Mutta onko se konekin joka näitä väittelyitä sortteeraa, oppinut tunnistamaan ironian? Arto, sinä oletat, että me tasa-arvoista avioliittolakia kannattavat olisimme yhtä itsekkäitä, härskejä ja moraalittomia, kun te fundamentalistit.
Sinä pelkäät, että me tekisimme teille sen, minkä te olette aina tehneet muille, koska juuri kuvaamallasi tavallahan te olette itse tässä maassa aina toimineet.
Te ruikutatte lasten oikeuksien perään, vaikka aiemmin leimasitte osan lapsista äpäröiksi.
Te ruikutatte kirkon autonomian puolesta, vaikka aiemmin leimasitte kirkon liberaalien mädättämäksi porttokirkoksi.
Te ruikutatte sananvapauden puolesta, vaikka haluaisitte tukkia muiden suut.
Ja nyt te ruikutatte että teitä vaaditaan tanssimaan enemmistön kannan mukaan, vaikka itse tanssititte enemmistöä sukupolvien ajan.
Arto, te olette kohtuuttomia, niin kohtuuttomia, että te olette naurettavia.- ArtoTTT
#Sinä pelkäät, että me tekisimme teille sen, minkä te olette aina tehneet muille, koska juuri kuvaamallasi tavallahan te olette itse tässä maassa aina toimineet.#
Sanotaanko niin että ihmisen pahuudesta minulla ei ole pienintäkään epäilystä, ateistinen Neuvostoliitto on kyllä näyttänyt sen miten toisin ajattelevia uskovaisia kohdellaan, jos nämä eivät taivu ateistisen ihmiskäsityksen ja maailmanjärjestyksen alle.
#Te ruikutatte kirkon autonomian puolesta#
Kirkon laissa luvattu autonomia/valinnanvapaus jäi totta tosiaan lyhyeksi, homoliittojen voimaan tultua median ja setan hyökkäys/tuomitseminen alkoi kotkan seurtakuntaa vastaan jo ensimmäisenä päivänä.
#vaikka itse tanssititte enemmistöä sukupolvien ajan.#
Olisiko Islamin uskoisessa maassa ateisteilla vapautta vieläkään. Nyt kun vapauden olette saaneet ensimmäisenä hyökkäätte kristinuskon kimppuun. ArtoTTT kirjoitti:
#Sinä pelkäät, että me tekisimme teille sen, minkä te olette aina tehneet muille, koska juuri kuvaamallasi tavallahan te olette itse tässä maassa aina toimineet.#
Sanotaanko niin että ihmisen pahuudesta minulla ei ole pienintäkään epäilystä, ateistinen Neuvostoliitto on kyllä näyttänyt sen miten toisin ajattelevia uskovaisia kohdellaan, jos nämä eivät taivu ateistisen ihmiskäsityksen ja maailmanjärjestyksen alle.
#Te ruikutatte kirkon autonomian puolesta#
Kirkon laissa luvattu autonomia/valinnanvapaus jäi totta tosiaan lyhyeksi, homoliittojen voimaan tultua median ja setan hyökkäys/tuomitseminen alkoi kotkan seurtakuntaa vastaan jo ensimmäisenä päivänä.
#vaikka itse tanssititte enemmistöä sukupolvien ajan.#
Olisiko Islamin uskoisessa maassa ateisteilla vapautta vieläkään. Nyt kun vapauden olette saaneet ensimmäisenä hyökkäätte kristinuskon kimppuun.Arvaa Arto kenestä on kyse:
Aikuiset miehet kerää juttuja, joissa heidän vakaumustaan ei ole noudatettu.
Sitten he tulevat tänne alahuuli väpättäen kertomaan, että heitä vainotaan.
Lopulta he murtuvat itsesäälinsä taakan alla äänekkääseen itkuun.
Sitten ne loukkaantuu, kun kaikki ei ryntääkään lohduttamaan.
Ihan tiedoksi Arto: nasse-setä oli Loirin näyttelemä hahmo, ei todellisuutta.
- ArtoTTT
Kylla Nasse SETA tietä, kohta palkita YEV mitali, ihan linna kutsu Nasse seta sinä järjestä.
- uusiaikakoitti
Lapset ovat peloissaan! Kyselevät että mistä lapset nyt tulee? Eikö äitiä enää tarvitakaan? Viekö kaksi miestä minut eikä äitiä olekaan enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939