Hei!
Näetkö minulle enään hyvää ja rakastavaa ihmissuhdetta? Hieman meni usko vastakkaiseen sukupuoleen eron tultua intohimoisesta suhteesta viime vuonna. Onko se niin ettei meitä ollut toisillemme tarkoitettukaan? Luulin ihan oikeasti, että hän olisi ollut elämäni mies.
Entä mitä mäkyy työrintamalla? Opiskelen jälleen, ja valmistun uuteen ammattiini n. vuoden päästä. Näetkö, saanko koulutustani vastaaavaa työtä?
Entä tämä vanha herrasmies? 63-v,. yrittäjä. Hänelä on sairas vaimo ja hän haluaisi "auttaa" minua taloudellisesti ja ilmeisesti myös suhdetta. Olen sanonut että hän on liian iäkäs minulle, mutta mies on sinnikäs...
nurse
3
188
Vastaukset
Hei nurse! Viimevuotinen suhteesi näyttäytyi punaisenmustana, sisältäen suuria tunteita niin ilossa kuin surussakin. En kuitenkaan näe tämän miehen enää palaavan elämääsi - luotettavuus puuttuu. Toki hänet oli Sinulle tarkoitettu, muttei koko elämän ajaksi...
Työllistyt kyllä opintojesi jälkeen, ja tämän uuden työn puitteissa tulet sitten tapaamaan miehen joka on paljolti sitä mitä elämältä odotat. Tämä vuosi näyttäisi olevan enemmänkin hiljaiseloa ihmissuhderintamalla, mutta onneksi sinulla on nyt paljon muuta ajateltavaa - urasi olet valinnut oikein, tulet menestymään sillä.
Tälle vanhemmalle miehelle älä anna periksi, tulisit katumaan sitä myöhemmin ja tuntisit itsesi 'likaiseksi'. Pärjäät taloudellisesti ilman häntäkin, eikä suhteeseen kannata ryhtyä ilman todellista tunnepohjaa, ainakaan sinun puoleltasi.
Tällaisia vastauksia sain sinulle.. Hyvää alkavaa helmikuuta toivottelen :)- nurse
Kovin olet tarkkanäköinen. Sain vastaavanlaisen ennustuksen viime kesänä jossa ennustaja kertoi että menestyn hyvin tulevassani työssä, näki minut johtavassa asemassa.
Kertoi myös että tulen tapaamaan toisen hyvän miehen, ja silloin joutuisin tekemään valinnan entiseni ja tämän uuden välillä. Hänen mukaansa ex ottaa minuun yhteyttä uudelleen, ja haluaisi minua takaisin. Niin luulin minäkin, mutta kun nyt on kulunut jo 4 kk eikä hänestä ole mitään kuulunut, niin luulempa että hän ei minua enään ajattele, vaan on asettunut uuden naisensa kanssa aloilleen.
Tosin MINÄ näin hänestä unta viimeyönä. Ja toisaalta, uskottavuus ja luottamus on niin pienestä kiinni.
Tästä vanhasta herrasmiehestä... En todellakaan t8unne häneen mitään vetoa, ja sen olen hänelle sanonuntkin. Mutta sitä huolimatta mies on valmis tuomaan tähden taivaalta jos antautuisin suhteeseen hänen kanssaan. Mutta mikä se sellainen suhde on jossa miehellä on vaimo hoidettavana? Olet oikeassa Cherry, hänen huorakseen en ala.
Osasitko Cherry tarkemmin kertoa tästä miehestä jonka tulen työn puitteissa tapaamaan? Hmm.. olisiko lääkäri kenties? nurse kirjoitti:
Kovin olet tarkkanäköinen. Sain vastaavanlaisen ennustuksen viime kesänä jossa ennustaja kertoi että menestyn hyvin tulevassani työssä, näki minut johtavassa asemassa.
Kertoi myös että tulen tapaamaan toisen hyvän miehen, ja silloin joutuisin tekemään valinnan entiseni ja tämän uuden välillä. Hänen mukaansa ex ottaa minuun yhteyttä uudelleen, ja haluaisi minua takaisin. Niin luulin minäkin, mutta kun nyt on kulunut jo 4 kk eikä hänestä ole mitään kuulunut, niin luulempa että hän ei minua enään ajattele, vaan on asettunut uuden naisensa kanssa aloilleen.
Tosin MINÄ näin hänestä unta viimeyönä. Ja toisaalta, uskottavuus ja luottamus on niin pienestä kiinni.
Tästä vanhasta herrasmiehestä... En todellakaan t8unne häneen mitään vetoa, ja sen olen hänelle sanonuntkin. Mutta sitä huolimatta mies on valmis tuomaan tähden taivaalta jos antautuisin suhteeseen hänen kanssaan. Mutta mikä se sellainen suhde on jossa miehellä on vaimo hoidettavana? Olet oikeassa Cherry, hänen huorakseen en ala.
Osasitko Cherry tarkemmin kertoa tästä miehestä jonka tulen työn puitteissa tapaamaan? Hmm.. olisiko lääkäri kenties?Näin tämän tulevan miehesi suurikokoisena ja tummanruskeahiuksisena, mutta ammatista en uskalla sanoa mitään, sillä kysymyksesi mukana tulevat energiat liittyen omiin mahdollisiin toiveisiisi voisivat vaikuttaa vastaukseeni. Eli katsele vain ympärillesi avoimin silmin siellä uudessa työympäristössäsi, kaikki ammattiryhmät ja muutkin työhösi liittyvät henkilöt huomioon ottaen - erityisesti tietysti pannen merkille nuo tummat ja isot miehet ;) Aurinkoista lopputalvea Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963