voisko joku mies

sghjsk

panna eka kuivana kakkoseen ja sen jälkeen oltas kuusysiä ?

8

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffghgg

      Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

      • Hei nimimerkki ffghgg!

        Sinulla on varmasti paha olla, mutta älä projisoi tuskaasi tänne. Keskustele läheistesi kanssa tai hanki ammattiapua. Edustamasi toimintamalli voi hetkellisesti tuoda lievää helpotusta suurimpiin kärsimyksiisi, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Samalla kun alat hankkia tarvitsemaasi apua, niin siinä ohella voisit myös käydä kurssin, jossa käsitellään kirjoittamisen alkeita. Sitten kun olisit parantunut, niin voisit tulla takaisin ja keskustella asiallisesti, antaen itsestäsi sellaisen mielikuvan kuin haluaisit. Nykyinen toimintasi saattaa yllesi vain seksuaalisesti turhautuneen ja lukossa olevan, typerän pelkurin maineen. Se tuskin on se, mitä haet. Vaikka toisaalta, mikäli se sinulle nautintoa tuo, niin siitä vaan. Meillä jokaisella on mielihalumme. Sinulle tuo persoonattoman, tunkkaiseksi käyneen ja kulahtaneen repliikin jankuttaminen tuottaa selvästi sisältöä elämääsi, ethän sinä sitä muuten harrastaisi.

        Älä suotta loukkaannu tekstistäni, ajattelen vain sinun parastasi. Sinulla voisi pitkään pohdiskeltuasi olla jotain erittäin viisasta sanottavaa. Epämääräinen suttu on tympeää luettavaa. Mikäli et aio tarttua ohjeisiini, niin ymmärrän kyllä. Kaikkia meitä pelottaa, mutta yritä edes.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ffghgg.

        PS: Voimia ja jaksamista, sinulla on selvästi suuri taistelu käynnissä. Älä ole huolissasi, kaikki järjestyy, kunhan vain uskallat kohdata itsesi.


      • etjuvaa
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki ffghgg!

        Sinulla on varmasti paha olla, mutta älä projisoi tuskaasi tänne. Keskustele läheistesi kanssa tai hanki ammattiapua. Edustamasi toimintamalli voi hetkellisesti tuoda lievää helpotusta suurimpiin kärsimyksiisi, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Samalla kun alat hankkia tarvitsemaasi apua, niin siinä ohella voisit myös käydä kurssin, jossa käsitellään kirjoittamisen alkeita. Sitten kun olisit parantunut, niin voisit tulla takaisin ja keskustella asiallisesti, antaen itsestäsi sellaisen mielikuvan kuin haluaisit. Nykyinen toimintasi saattaa yllesi vain seksuaalisesti turhautuneen ja lukossa olevan, typerän pelkurin maineen. Se tuskin on se, mitä haet. Vaikka toisaalta, mikäli se sinulle nautintoa tuo, niin siitä vaan. Meillä jokaisella on mielihalumme. Sinulle tuo persoonattoman, tunkkaiseksi käyneen ja kulahtaneen repliikin jankuttaminen tuottaa selvästi sisältöä elämääsi, ethän sinä sitä muuten harrastaisi.

        Älä suotta loukkaannu tekstistäni, ajattelen vain sinun parastasi. Sinulla voisi pitkään pohdiskeltuasi olla jotain erittäin viisasta sanottavaa. Epämääräinen suttu on tympeää luettavaa. Mikäli et aio tarttua ohjeisiini, niin ymmärrän kyllä. Kaikkia meitä pelottaa, mutta yritä edes.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ffghgg.

        PS: Voimia ja jaksamista, sinulla on selvästi suuri taistelu käynnissä. Älä ole huolissasi, kaikki järjestyy, kunhan vain uskallat kohdata itsesi.

        Kaadappas suolahappoa kullinreikääsi joutessasi!!!


      • etjuvaa kirjoitti:

        Kaadappas suolahappoa kullinreikääsi joutessasi!!!

        Hei nimimerkki etjuvaa!

        Aivan ensimmäisenä haluan pahoitella, että jouduit odottamaan vastaustani liiallisen kauan. Olen oikeasti todella pahoillani, toivottavasti en aiheuttanut sietämätöntä tuskaa. Pääasia on kuitenkin se, että nyt pääset nauttimaan. Olkaa hyvä.

        Kiitos kauniista palautteestasi. Sinulla on kyky muotoilla tiiviiseen pakettiin tekstisi, josta välittyy selkeä ydinajatus. Olen täydellisen mykistynyt ja alistun edessäsi häpeän viittaan kietoutuneena, johon tekstisi minut syöksee. Kaiken kaikkiaan ihailtava suoritus. Käsittämätöntä, että joku kykenee noin hurjaan kirjalliseen tuotokseen. Siihen nimittäin vaaditaan viisautta, poikkeuksellista lahjakkuutta, luovuutta sekä ripaus erittäin itsetietoista komiikkaa. Olet asiallinen ja napakka, mutta silti kevyesti leikittelevä. Tekstisi on tuoretta ja mukaansatempaavaa. Olen ylpeä sinusta.

        Sinä olet selvästi erittäin tykästynyt teksteihini ja lukenut niistä kaikki moneen otteeseen todella analyyttisesti ja tarkasti läpi. Ainakin siitä päätellen, että sinä olet niinkin pitkälle päässyt, että määrittelet sukupuoleni. Olisi kyllä kiva tietää, että mistä vedit johtopäätöksesi. Olisit ihmeessä liittänyt kommenttiisi jostain julkaisustani jonkun tietyn kohdan, joka synnytti mielikuvan sukupuolestani. Olet varmasti kuluttanut kauan aikaa pohdintatyöhösi ja se on ihailtavaa uhrautumista.

        Sitten itse sinun julkaisusi sisältöön. Suuri kiitos tuosta aivan mahtavasta ideasta. Aion toteuttaa sen heti kun vain saan tilaisuuden, se tuottaa varmasti unohtumatonta nautintoa. Hieman tosin jännittää, mutta enköhän minä kunnialla suoriudu. Vaan on kyllä erittäin harmillista kun et antanut minkäänlaisia yhteystietojasi. Olisimme voineet suorittaa tämän lievästi kyseenalaiselta vaikuttavan rituaalin yhdessä. Sinä olisit voinut kokeneempana opastaa minua. Tuskin sinä muutoin olisit tuollaista toimintaa suositellut, ellet olisi sitä ensin itse toimivaksi todennut. No jaa, voihan se niinkin olla, että tuo on vain joku fantasiasi. Joka tapauksessa, ei mitään hätää. Se tulee kyllä toteutumaan.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki etjuvaa!

        PS: Voimia ja jaksamista.


    • Muilu

      Merlin, työnnä Löylykauha anaaliisi. Paini hevon vittuun leikkimässä viisaampaa kuin olet. Saatanan homo runkkari. Kun olet niin intellektuelli niin keksi nyt jotain hyvää siitä hintistä joka antoi sian nussia itseään. Vai etkö pysty ? Saattaa nimittäin olla että pohjoisen poika toteutti sinun ja muiden homojen haaveen.
      Toivoisin että Suomeen saataisiin laki joka kieltää homo propagandan levittämisen, loppuisi tuollainen pervon lässytys. Älä huoli kyllä sinutkin voidaan eheyttää.

      • salaa.seksifoorumilla

        Hänen viestejään on hauska lukea.


      • noeioo
        salaa.seksifoorumilla kirjoitti:

        Hänen viestejään on hauska lukea.

        Vitut


    • Kaikenlaistasairasta

      Hei merlin! Me kysytään sulta jos tarvitsemme jotain selitystä jollekin asialle. Mutta! JOS emme kysy niin pidä se narsistiturpasi kiinni tai mene nopeasti hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe