Sain C3:n myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Pelkkää sähkövikaa, engine faulttia, bulb failurea jne...
Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa.
Vikailmoituksia laturi, airbag, ylilämpö, ajonesto jne...
Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!
Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.
Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen citroeeni jonka omistin!
C3 ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT!
16
757
Vastaukset
- laatukas
Kui se ny niin on tökkinyt?
- Citroenithaisee
Jep vikalistaan vielä, vilkkuvipu ei jäänyt päälle vasemmalle, tuhkakuppi ei pysynyt kiinni, ajovalon säätömoottori vaihdettiin kaksi kertaa ja tyhjää surisi taas myydessä, epätasainen tyhjäkäynti, nakuttava ääni moottorista jne...
Myykää äkkiä C3:nne pois ennen ku rupeaa vikaa tulemaan:)- Silleensä1
Ostin juuri C3:n ja hyvä peli on.
- jfjfhjfhhjfdg
Silleensä1 kirjoitti:
Ostin juuri C3:n ja hyvä peli on.
Myös ohjausvaihteessa monasti vikaa ja sitten asentajan piti sanansa asettaa rouvalle kun tuonkin hinta sitten 1300 euroa viidentonnin autossa.
- NoMitenOn
jfjfhjfhhjfdg kirjoitti:
Myös ohjausvaihteessa monasti vikaa ja sitten asentajan piti sanansa asettaa rouvalle kun tuonkin hinta sitten 1300 euroa viidentonnin autossa.
Olisiko hinta ollut enemmän vaiko vähemmän, jos auto olisi ollut kymppitonnin auto?
- joukahainen_
Taas näitä Citroenin rikkojia. Sikaflexiä väliin....? Kannattaisi varmaan hakea uusi tai käytetty ehjä, ellei peräti pelkkä muovinen peitelevy; kaikissa sitikoissa ei ole tuhkakuppia...
- KerroRohkeasti
No kerro nyt vielä että minkä auton ostit tilalle? Että me muutkin tiedetään tehdä hyvä valinta.
- entinencitroenisti
Ostin tilalle A-sarjan Mersun ja Fiat Pandan. Kumpikin ovat mun mielestäni niin hyviä, että oli pakko ostaa kumpikin :)
En kuitenkaan suosittele kenellekään vm. 97-04 A-sarjan Mersua, koska niissä on ahdas moottorila. Koko moottori pitää purkaa vm. 97-04 A-sarjan Mersussa, jos esimerkiksi ilmamäärämittarin haluaa vaihtaa. Kannattaa ostaa vm. 05 tai sitä uudempi A-sarjan Mersu, jos haluat ostaa A-sarjan Mersun.
- otappas-lääkkeesi-raukka
entinenpeugeotisti
6.1.2016 15:43
Sain 206:n myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Hahaha hinttari. Postasitko samallaisen aloituksen taas myös fiat palstalle?- entinencitroenisti
Kyllä on eri henkilö kyseessä.
- Huono_auto
Itsellä kanssa vuoden verran Citroen C3 ja myisin heti jos joku vain ostais.
Citroen C3:n joutuu myymään pilkka hintaan jos haluaa kaupaksi ja autoliikkeetkään ei mielellään C3:a vaihdossa huoli. Olen kysynyt viidestä liikkeestä, hyvityshinta on 1000-2500 e, vm. 2004, 160 tkm ajettu C3!
Rahaa mulla on vuoden aikana palanut n. 3000€ veholle osa ja pikkukorjaamoihin osa.
Vehossa vaihdettiin anturia, tunnistinta sekä kaikki sytytyspuolat. Vehossa vaihdettiin citikkaan myös iskarit, koiranluut ja taka-akselit.
Joku johtosarja myös uusittiin juurikin sammutusongelman takia.
Vehon remontin jälkeen auto toimi pari kuukautta, kunnes keksintö ruperi taas hälyyttämään milloin mistäkin.
Moottorivalo palaa välillä sammuu, mutta korjaukseen en enää vie!
Kallis auto pitää ja korjauttaa kaiken mailman lapsellisia sähkövikoja.
Myös nämä edellisissäkin mainitut vilkku ei pysy päällä, ajovalojen säätömoottorit kummatkin rikki, lämmityslaite pitää korinaa, ja tää tuhkakuppi.
Tää tuhkakuppi on kuin auto vittuilisi kaikkien vikojensa päälle, kun just oot saanut sen kiinni niin se sylkäsee sen auki:)
Citroeenit kierrän siis suosiolla kaukaa.- edellinen_
Tarkoitin sammumisongelmaa, enkä sammutusongelmaa. Kyllähän auton saa sammutettua.
- JoopatiJoopa
"Olen kysynyt viidestä liikkeestä, hyvityshinta on 1000-2500 e, vm. 2004, 160 tkm ajettu C3!"
Autosi on 13 vuotta vanha pikkuauto, joka ei ole uutenakaan maksanut kuin 16.000. Sen arvo on noin 1000 euroa, jos joku hyvittää siitä 2500 euroa, on todennäköisesti vaihtoautoon, jota olet ostamassa, leivottu noin 1500 euroa lisähintaa.
"Rahaa mulla on vuoden aikana palanut n. 3000€ veholle osa ja pikkukorjaamoihin osa."
Sellaista se on, kun ei osaa, eikä ymmärrä. Vanhat autot on tuollaisia, ja itsellä pitäisi olla jonkunlainen näkemys tekniikasta ja siitä, missä vika voi olla, mitä kannattaa tehdä, ja ennenkaikkea että mitä ei kannata tehdä.
"Vehossa vaihdettiin anturia, tunnistinta sekä kaikki sytytyspuolat. Vehossa vaihdettiin citikkaan myös iskarit, koiranluut ja taka-akselit."
Nuo samat yksinkertaiset työt olisi osannut tehdä mikä tahansa pikkukorjaamo, 60 euron tuntiveloituksella. Nyt maksoit veholle varmaan tuplaten. Itseasiassa tuon hintaiseen autoon kannattaa vaihtaa sytytystulpat itse, se ei ole kovinkaan vaikea homma. - googlettelin
Aikaisemmin sama juttu mutta pösöstä. ☺️
Kumpi auto sinulla on vai onko ollenkaan?
Mene jo hoitoon.
Huono_auto
6.1.2016 16:13
Itsellä kanssa vuoden verran Peugeot 206 ja myisin heti jos joku vain ostais.
Peugeot 206:n joutuu myymään pilkka hintaan jos haluaa kaupaksi ja autoliikkeetkään ei mielellään 206:ta vaihdossa huoli. Olen kysynyt viidestä liikkeestä, hyvityshinta on 1000-2500 e, vm. 2004, 160 tkm ajettu 206! - googlettelintaas
Lisää paskoja autoja sinulla.
Useinpa olet vetänyt lipun salkoon. ☺️
STILO ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT!
Entinen fiiatisti
16.4.2012 20:36
Sain stilon myytyä ja vedin lipun salkoon:)
Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa.
Vikailmoituksia laturi, airbag, ylilämpö, ajonesto jne...
Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!
Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.
Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen fiiatti jonka omistin!
- whyoldsifnewones
Kannattaa hankkia uudempia autoja.
Samoja vikoja kaikilla muillakin vanhemmilla autoilla.
Nyt ollut 2 x C5 ja tällä hetkellä DS5 ...kovaa ajoa eikä
tarvitse valitella vikoja---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984