Bussia ajamaan huahiniin

IsotOnrenkaat

Tietääkseni työlupaa on vaikea saada paikalliseen bussifirmaan, mutta ajattelin kuuten kysäistä mahdollisuuksistani työllistyä siellä, kun kokemusta löytyy. Minkälaisena näette arvon soturit mahikseni päästä duuniin?

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuitujajaorkideoja

Jos ajat linjaa joka vie jengiä pois Hua Hinistä bussisi tulee olemaan täynnä.

Työlupaa tuskin saat tee siis pimeästi töitä, kuten Lerppa Nasalle.

• Rekrytoija

On sinulla mahdollisuuksia, olethan varsin järkevä ja kokemustakin löytyy.
      Kirjoita hieman enemmän itsestäsi, nimesi ja yhteystietosi, niin vien asiasi eteenpäin ystävälleni bussifirman johtajalle.
      Keskustelinkin jo hänen kanssaan ja hän totesi että sinun kaltaista hän tarvitsisi BKK:n keskustaan ensihätään.

• Rekrytoija

Hyvä isorenkainen bussikuski, älä nyt sössi elämäsi tilaisuuttaa vaan ole tikkana palstalla ja anna yhteystietosi.
        Olen jo sopinut palkaksesi vanhemman kuskin palkan ja paljon päälle, koska palkkasi on tasoa lentokentän turvallisuushenkilö, eli 250 euroa kuukaudessa.
        Myös olen järjestänyt sinulle bussikuskien kimppakämpästä huoneen ja palkastasi vähennetään asumiskustannuksista vain 50 euroa kuukaudessa.
        Siis koska rohkenit avautua elämäsi haavetyön hankkimisesta ja minä olen tehnyt nyt kaikkeni, tee sinäkin nyt osasi.
        Jos Bkk on liian haastava ja tahdot huahiniin kuten kirjoitit, etä liene kuuluvan palstan aktiivi idiootteihin, jonka johdosta mikäli nimenomaan huahiniin tahdot, niin kertonet näkemyksesi.

• BussillaKemissä

Menetitkö isokumi provo-orkkusi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      343
      4010
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3610
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2332
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1714
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1668
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1369
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      103
      1005
    8. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      990
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      885
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      801
    Aihe