...M-mies, lähetä minulle tekstiviesti, minun numeron jo tiedät, ole minulle tukihenkilö eritysesti illalla kun kaipaus iskee niin voimaakasti esiin kunnes olen henkisesti täysin loppu palannut =(
Sinä Ihana...
6
324
Vastaukset
- hotrotti
No tottahan toki. Numerosta ei ole mitään käryä. Osoitteen suunnilleen tiedän....
Ai miten niin, "tiedät suunnilleen" osoitteen? Kerro mitä luulet tapahtuvan kun tulet tänne?
Mistä aloittaja on keksinyt käyttää seuraavaa hymiötä -> =)
Kuinka pitkän ajan takaa tunnet tämän M-miehen?
Hyviä öitä ja kauniita unia aloittajalle.A) Tämä hymiö =) on sen varten ettei moded poista viestejä, mutta missä on oikea emoji niin jostain syystä he poistavat ne viestit
B) Kyseisen suloisen M-miehen tutustuin huhtikuun 2016
Ja kauniita unia sinne =)- Hymiöilää
Sininen-lintu kirjoitti:
A) Tämä hymiö =) on sen varten ettei moded poista viestejä, mutta missä on oikea emoji niin jostain syystä he poistavat ne viestit
B) Kyseisen suloisen M-miehen tutustuin huhtikuun 2016
Ja kauniita unia sinne =)Just joo:),,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361