Vien usein vaimoni vieraiden miesten käyttöön. Joskus vien vaimoni lenkkipolun varrelle ja jätän jalat levällään mättäälle. Sitten käyn kaupassa ja haen vaimoni kyytiin. Vaimoni kertoo kuinka moni lenkkeilijä astui häntä. Joskus menemme hotelliin ja yöllä vaimoni kiertää koputtelemassa alasti oville. Aamupalalla hän kertoo kuinka moni mies häntä yöllä nai. Joskus menemme istumaan iltaa ja saunomaan jonkun työkaverini luokse. Istun hetken työkaverini kanssa löylyissä ja yllättäen lähden pois saunasta ja vaimoni tulee lauteille. Heidän saunoessaan ajelen kotiin ja aamulla vaimoni kertoo kuinka monta kertaa työkaverini pani häntä. Joskus tilaan kymmenestä pitseriasta pitsaa, jätän oven auki ja lähden ajelulle. Aamulla kun palaan vaimoni kertoo kuinka moni pitsakuski hyväksyi maksuksi rakastelun vaimoni kanssa. Uskoisin etten ole ainoa joka tekee näin. Kertokaa miten jaatte vaimojanne, jos vaikka saisin uusia ideoita.
Vaimoa vieraiden käyttöön
69
13704
Vastaukset
- hfrtjir
tosi oksettavaa vaikka läppä onkin
Taitaa olla vaan sun fantasias.
- Mentaalijuttuja
jormalaiset kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.
Juu, ja jää palaa hitsin himmeellä liekillä.
- Kunnon.mies.hesasta
Tämmöstä sen avioseksin kuuluu ollakkin. Pitääkin viedä vaimo vaikka jonnekkin parkkipaikalle naitavaksi kesällä
- Anonyymi
Nuori lehdenjakaja nussi vaimoa joka aamu,tuli sille tiineeksi.Nussitan vaimoa eri tilanteissa,nautin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori lehdenjakaja nussi vaimoa joka aamu,tuli sille tiineeksi.Nussitan vaimoa eri tilanteissa,nautin.
Odotin eteisessä kun aamulehti tuli,avasin oven pojalle kysyin haluatko pillua,halusi ja ulkovaatteissa vaimon päälle,ruiski sisään ja jatkoi kierrostaan.Kerran toin kapakasta tullessani 10 kaveria vaimoa nussimaan,kaikki nussi joku uusinnankin,vaimo oli kiltti pitkään sen jälkeen.Poikkesi kerran musta mieskin ja otti saalaa kumin pois.Näistä nautin ja kiihotuin,pillu maistui minullekin,nuolin puhtaaksi.
- Kiihottunut
Toi "pitsakuski" homma kiihottaa.
Ole ensi kerralla itse kotona tinkaamassa pitsahinta/ vaimonpanoon.
Köytöt vielä naisesi vaikka nojatuoliin persepystyyn ja pallo suuhun.
Jos pitsakuski ei tästä syty. Otat hetkeksi pallon pois. Niin naises saa pyytää.
Huh. En tie monenko pitsakuskin panot minä pystyisin katsomaan, ennenkuin itse olisin selässä.
Voishan sitä pystyä toisen tuloa odotellessa nauttiin kermat päältä.Meillä vaimo oli pitseriassa harjoittelussa. Kaikki paikkakunnan turkkilaiset pojat kävi höyläämässä sitä. Joillakin oli tyttöystävät mukana ihmettelemässä.
- vitunairasta
no hyi vittu
Asutaan kesämökkipaikkakunnalla. Olen paikallinen mökkitalonmies. Oma yritys on. Joskus kuskaan paikallisesta ravintoloista mökeille ruokaa ja juomaa. Humalaiset miesporukat kyselevät monesti myös naisseuraa. Kerroin tästä vaimolle. Hän innostui asiasta.
Nykyisin, jos kysyvät niin tarjoan häntä paikallisena erikoisuutena.- Niinpä-niin-
Kovin moni mies ei kehtaa tunnustaa, ettei riitä tyydyttämään naistaan.
Niinpä-niin- kirjoitti:
Kovin moni mies ei kehtaa tunnustaa, ettei riitä tyydyttämään naistaan.
Meidän kahdenkeskinen avioseksi on molempien mielestä tyydyttävää.
Vaimon seikkailut mökeillä kimppakivana on jotenkin eri juttu.
Näin ajattelen. Jos mökki juttua ei olisi alkanut olisi hän tyytyväinen minuun.hannes1967 kirjoitti:
Siunttilan lomamökeillä harrastin kimppaa pariskunnan kanssa. Siis 2m ja 1n.
Toi on hyvä
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Meidän kahdenkeskinen avioseksi on molempien mielestä tyydyttävää.
Vaimon seikkailut mökeillä kimppakivana on jotenkin eri juttu.
Näin ajattelen. Jos mökki juttua ei olisi alkanut olisi hän tyytyväinen minuun.Mun vaimoa saa kuka vain haluaa.Ota yhteyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimoa saa kuka vain haluaa.Ota yhteyttä.
Laita tietoja, vuosimalli, korin malli, väri ja onko paljon ajettu.
[email protected]
- Moremedicine
Kannattaa vaihtaa lääkkeet parempiin
Vaimo sano että jos mökkiläiset vaihtaa lääkkeet parempiin niin hänen perse ei kestä enää. Joku raja se on siinäkin.
Sari...tuun mökillenne,,asun Lappeenrannassa,joten ei pitkä matka...pidä piirakka lämpöisenä
- Sari.....tt
varamies05 kirjoitti:
Sari...tuun mökillenne,,asun Lappeenrannassa,joten ei pitkä matka...pidä piirakka lämpöisenä
Nyt kyllästyttää nuo 2 ukkelia ..... kun ei " seiso niin
työntelevät olutpulloa ja kuvailelvat ...kun jää "auki.
- Sari.....t
Heippa-- olen sari ..ikää on
56v ulkonäköni on lähinnä kuin pirjo nuotion
erosin äsken ukostani...ottaisitteko miehet tai miesseurueet
minut käyttöönne ...asun Kouvolan alueella.- Sari.....t
jormalaiset kirjoitti:
Onko ollut menekkiä?
Olen ollut naapurimökillä kahden yli 60 v miesten "käytössä .ottavat
valokuvia ja täyttävät aivan tarpeeksi. Sari.....t kirjoitti:
Olen ollut naapurimökillä kahden yli 60 v miesten "käytössä .ottavat
valokuvia ja täyttävät aivan tarpeeksi.Kiva kuulla. Onko sinulla millainen ikäero miehiin nähden? Valokuvat ovat varmasti nautinnollisia. Ovatko ne vain yksityiskäyttöön?
- Sari.....t
Olen 56v ..valokuvia on paljonkin .annan miehille ns. paljaalla.
hyvä tuntoherkkyys. kerran toisella miehellä ei "seisonut `"tarpeeksi.
niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat. - kankiainakovana
Sari.....t kirjoitti:
niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.kiinnostaisiko nuorempi miesseura?...
Sari.....t kirjoitti:
niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.Olisi kiva nähdä kuvat. Onko se mahdollista? Onko kyseessä viikonloppu keikat? Tunteeko exäsi miehet?
- Sari.....t
No kuvat on vähän hankala juttu.
olin juuri kaksipäivää ukkeleiden parissa
annoin ottaa parikymmentä pyllistys lähikuvaa. - Sari.....t
Sari T voisin tulla valokuvamalliksenne ....se yksi kohta on
karvainen antaisin paljaaltaan ...T Sari plus viiskymppinen Sari.....t kirjoitti:
niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.Sari laita viestiä.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Kiva kuulla. Onko sinulla millainen ikäero miehiin nähden? Valokuvat ovat varmasti nautinnollisia. Ovatko ne vain yksityiskäyttöön?
Vaimo kaikkien käyttöön turun seutu,kuviakin ,saa yyht.tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo kaikkien käyttöön turun seutu,kuviakin ,saa yyht.tiedot.
Laita tietoja
[email protected]
... - Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Kiva kuulla. Onko sinulla millainen ikäero miehiin nähden? Valokuvat ovat varmasti nautinnollisia. Ovatko ne vain yksityiskäyttöön?
Ihanaa minulla seisoo ja anntaisim sinulle joka reikään
- Vaimolleihanaa
Minne kannattaisi jättää vaimo pantavaksi? On kunnon munahaukka ja antaa paljaalla. Haluaa vähintään 5 miestä kerrallaan.
- Himolenkki
Missäpäin vaimosi lenkkeilee ?
- Vaimometsään
Kesäisin vien vaimoni uimarannan lähellä olevaan metsään alasti ja käyn juttelemassa rannalla oleville miehille. Kerron heille että kuulin avunhuutoja metsästä mutta en uskalla itse mennä katsomaan. Miehet nauravat minulle ja lähtevät tarkastamaan tilannetta. Jonkun ajan kuluttua he palaavat tyytyväisen näköisinä ja palaamme vaimoni kanssa kotiin. Kotona nuolen vaimoni reiät puhtaaksi. Tulisipa jo kesä ja uimakelit.
- löyyylypiiiää
ooon todellllla kivvvvvvaaaa kun lööööööölykaaaha täyyyttttää
tän cchhjun elämän....muutapa ei sen kusipäiseen päähän mahtuisikaan.
- Hyväntekiä
Lauantaina vien vaimon romanikerjäläisten leiriin. Saa eksoottista erotiikkaa ja minä nautin nuollessani vaimoni puhtaaksi panojen jälkeen
Meillä vaimo tuottaa kaupungille mamuille kotouttamispalveluja. Yleensä 4-5 miestä. Torstai ilta kaupungilla katsomassa paikallista meininkiä. Sitten viikonlopuksi mökille missä vaimo on niiden käytössä.
- Vantaanukkomies
Huomenna ajattelin viedä vaimon jonnekin seksihullujen tapaamispaikalle. Mistä sellainen löytyy pääkaupunkiseudulta?
- Mihinvienvaimon
Vieläkö vaimon voi jättää reva paljaana pururadan varteen vai saako vain flunssan siellä ollessa?
- Hyvintarkenee
Eiköhän siellä nussiessa tarkene. Itse jätän vaimon useinkin talvisin hiihtoladulle pillu paljaana päivystämään eikä ole kertaakaan saanut nuhaa
Ei vittu et repesin, jotkut lääkityksen alaiset yrittää saada omia fantasioita tänne, ja vielä sekopäisemmät alkaa uskomaan, sitten kolmas porukka heittää läskiks, mutta hauskoja lukea.
0709 kirjoitti:
Ei vittu et repesin, jotkut lääkityksen alaiset yrittää saada omia fantasioita tänne, ja vielä sekopäisemmät alkaa uskomaan, sitten kolmas porukka heittää läskiks, mutta hauskoja lukea.
Ei tää mikään VR:n asiakas neuvontakaan ole...
- Akkakaatikselle
Voisi viedä akan kaatikselle juoppojen nussitavaksi
- Roskakuskina
Voisin vetäistä varvit kun tuon kuormaa ämmässuolle
- HimokasKaatiksellaKävijä
Joko on akka kuskattu kaatikselle?
- Turhaakäynyt
HimokasKaatiksellaKävijä kirjoitti:
Joko on akka kuskattu kaatikselle?
Tuskin on talvella naisia kaatiksella
- Anonyymi
Joko nyt on ja missä päin kaatista? Siinä heti portillako?
- Anonyymi
Onko kenenkään vaimoa naitavaksi mettässä keravalla lähialueet? Iso munanen rahtari haluis astua😉
- Anonyymi
Olemme hyvinkäällä ja parin vaihtajia. Milloin haluaisit nyt vaimo juuri töissä. Olen itse aisuri ja hulluna kun vaimo astutaan kunnolla.
Kyllä se vaan on niin upeaa, kun oma vaimo saa vierasta kyrpää. Mukava katsoa kun omaa vaimoa nussitaan kunnolla
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin upeaa, kun oma vaimo saa vierasta kyrpää. Mukava katsoa kun omaa vaimoa nussitaan kunnolla
Olen samaa mieltä kanssasi, sanoin kuvamatonta vieras mies kiimassa ja vaimo odottaa kuumana että kyrpä liukuu sisään.
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, sanoin kuvamatonta vieras mies kiimassa ja vaimo odottaa kuumana että kyrpä liukuu sisään.
Eipä lisättävää. Tulisin mielelläni teidän seuraksenne. Vastaavasti vaimolleni myös kimppaa.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Eipä lisättävää. Tulisin mielelläni teidän seuraksenne. Vastaavasti vaimolleni myös kimppaa.
Meille sopii hyvin, vaimoni kyseleekin milloin pääsis leikkii vieraan kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Meille sopii hyvin, vaimoni kyseleekin milloin pääsis leikkii vieraan kanssa.
Miten saan teihin yhteyttä? Missäpäin asutte? Me pks.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Miten saan teihin yhteyttä? Missäpäin asutte? Me pks.
Asumme Espoossa. Tulisitko ensin tyydyttää vaimoani, itse haluan kuunnella ja katsella teidän touhuja.
Anonyymi kirjoitti:
Asumme Espoossa. Tulisitko ensin tyydyttää vaimoani, itse haluan kuunnella ja katsella teidän touhuja.
Mielelläni.
Asun lähellä. On mukavaa olla joko katselijana tai antaa katseltavaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme hyvinkäällä ja parin vaihtajia. Milloin haluaisit nyt vaimo juuri töissä. Olen itse aisuri ja hulluna kun vaimo astutaan kunnolla.
miten saa yhteyttä
- Anonyymi
tekisispä omakin mies näin minun kanssani. olisi kiihottavaa kun perisi vielä maksun käytöstäni. on ollut pitkään haaveenani.
- Anonyymi
Meillä yksi remontti mies uusi piha aidan, päivän päätteeksi saunoi ja rakasteli koko yön vaimoni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä yksi remontti mies uusi piha aidan, päivän päätteeksi saunoi ja rakasteli koko yön vaimoni kanssa.
Myin vaimon astutukseen 1200 euroa.saa nussia vapaasti kun tulee tiineeksi,itse en nussi ssihen asti kun neuvolas todetaan tiineeksi. vaimolta ei kysytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myin vaimon astutukseen 1200 euroa.saa nussia vapaasti kun tulee tiineeksi,itse en nussi ssihen asti kun neuvolas todetaan tiineeksi. vaimolta ei kysytä.
Vieläkö on tarjous voimassa? Kiinnostaisi astua naistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö on tarjous voimassa? Kiinnostaisi astua naistasi
on jo paksuna mut käytettävissä.
Muistan ikäni kun vuosia sitten salarakkaani jätti heinäkuun lämpimänä iltana minut maahanmuuttajien "hoivaan".
Mustat miehet panivat minua aamuun saakka vastaanottokeskuksen takana olevassa metsikössä.
Salarakkaani yritti välillä kuulemma saada minut heiltä mukaansa mutta he eivät niin vain luopuneetkan minusta.
Kaiken ikäistä poikaa ja miestä käyttivät tilaisuutensa saada valkoista naista mielin määrin totaalisesti hyväkseen.
Aamulla salarakkaani joutui kantamaan minut metsästä autoonsa koska jalkani eivät kantaneet ja olin vain vapiseva loppuun naitu raunio täysin tolkuitta.
Ikimuistoinen nolottava kesäkokemus minulle!- Anonyymi
Moikka tuulitäti, ,,olis kiva jutella lisää..
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739