Onko uudessakaupungisas keskustan lähistössä mielellään ilmaisia parkkipaikkoja?
Parkkipaikat
6
1082
Vastaukset
- Parkkipirkko69
Kadut aina ilmaisia
- ukilainen53
Eihän täällä muita olekaan.
- ty55ss
Mikä se parkkimaksu on? Ei me täällä mistään mitään makseta ja pysäköidään mihin sattuu osumaan.
- K0O
Ankkakujalla saa pysäköidä vaikka huoltoreitille ja talojen eteen ja sivuille. Uhkasivat jo sakoillakin, mutta ei nämä hirmut niin pienestä säikähdä.
- Miikkka
Park Man-sovellus toimi Ukissa hyvin. Sekä kadulla että keskustan parkkiluolassa.
- sitenvaan
Ei kai pysäköintimaksuja ole Suomessa kuin harvoissa kunnissa, lähinnä yliopistokaupungeissa, joissa on paljon opiskelijaikäistä väkeä. Alle 25 000 asukkaiden kaupungeissa pysäköintimaksujen periminen ei ole tapana, vaan kadut ovat kaupungissa olevien käytössä tasa-arvoisesti, eikä vain rikkaille, joilla on varaa maksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892