Pro pyhäjärvi painaa

Kuusenmäkinen

kuusenmäen kelmit hyvä veli yhteisöineen suohon.

60

1374

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammoomieltäkujukka

Könkkä-kallet tutisee poteroissaan.

• Työeste

Demari volvoilia pitämässä kontrollia ketkä liikkuu pron tuvassa

• meneekölapselliseksi

Miksi valvoo? Eikö tämä ole vapaa maa vapaa valuutta?? vai kuinka?

• Kafkamainentunnelma

Eletään kovia aikoja. Seinilläkin on korvat ja isoveli valvoo...

• föfö

Asko Torssonen S60 Volvolla pitää kirjaa Klo 14-18,ketä käy PRO:n Kirjalan kahvituvassa.Tämä on tosi asia ja itse omin silmin nähty!

• Turha-vaiva-vaivautua

Niin näkyi olevan ja joku muukin tarkkaili S-marketin kulmilta. Tiedossa on ja hulvaton nauru meillä raikui.
        Omat vahtiveikot meillä kaikilla. Heissulivei ja tervetuloa kahville.

• mökin.miina
        Turha-vaiva-vaivautua kirjoitti:

Niin näkyi olevan ja joku muukin tarkkaili S-marketin kulmilta. Tiedossa on ja hulvaton nauru meillä raikui.
        Omat vahtiveikot meillä kaikilla. Heissulivei ja tervetuloa kahville.

Vainoharhaisia ja lapsellisia nämä proot, missähän tuo vaalitupa lienee, kun pystyvät päivystämään S-marketissa kävijät. Varokaa Pyhäsalmen keskustassa kulkevat proot kiikaroivat teitä.

• porimaan

Esa Rauha keittää ainakin kahvia 7.3 klo 14-17 Proon kahvikammarissa.Tulkaa hyvä vaalikarja kuuntelemaan tolokun miehen puhetta ja toinen Kuusenmäen lautamies on Lehon Harski.

• Työmeess
        föfö kirjoitti:

Asko Torssonen S60 Volvolla pitää kirjaa Klo 14-18,ketä käy PRO:n Kirjalan kahvituvassa.Tämä on tosi asia ja itse omin silmin nähty!

Joopa,pyhäjärven pelastaja heppu onkin. Ei työt paina,kun joutaa seuraamaan kulkijoita?

• Kalkkarokäärme
        Työmeess kirjoitti:

Joopa,pyhäjärven pelastaja heppu onkin. Ei työt paina,kun joutaa seuraamaan kulkijoita?

Voi tyhmiä juustoja. Heistä ei kukaan ole ehtinyt teitä kyttäämään.
        Kyllä se on Volvo-mies joka kuulemma kiikaroinut.
        Käy kahville armaani karvakorva. Älä pälyile siellä rapakon keskellä.
        Avajaisissa oli lämmin huoneilma, ei tarvinnut palella.
        Kitos, kitos kaikki HansviliViliveit.

• ei.akkain.juoksupoju
        porimaan kirjoitti:

Esa Rauha keittää ainakin kahvia 7.3 klo 14-17 Proon kahvikammarissa.Tulkaa hyvä vaalikarja kuuntelemaan tolokun miehen puhetta ja toinen Kuusenmäen lautamies on Lehon Harski.

On vaikee kuvitella, että joku tolokun mies lähtis valittaja-akkain hammeen helemoihin. Sen varran ollaan kylillä suivaantunneita niihin.

• vaakalinnut

Kyllä sitä saattaisi joku lähteäkin,jos pääsisi pro naisen hameenalle.Kyllä se kunnon pro nainen tekisi hyvää ja kyyti olisi kylmää!

• olvo

Pyytäkee kahville! Ja jäseneksi.

• föfö

Kunnon kaivosmies ajaa nykyään Volvolla,äänestää Demareita ja kuuluu metalliliittoon.

• ongelmaklassikko

Keskustan listan "pormestariehdokkaat" tekivät temput. Kaupunginjohtaja-jahdissa ei keinoja kaihdettu eikä hintoja kyselty, maksajat vielä lopullista vaille valmiina. Herrat Kiuruveden rajamailta puhdistivat ketunpesän mieleisekseen, siinä menivät Pyhäjärven virkalääkärit tällä kaudella pahan kerran vipuun.

Loppuhätistelyn voima ajoi ehdokaslistan siihen asentoon, että on vain makuasia, kumman henkilön oletetut "tukivaltuutetut " tulevat valituiksi ja kuinka monta.

Hiljaseksi vetää veronmaksajan, koska nyt ovat soraäänien aiheuttajat ym kiusankappaleet potkittu sivuun valtatieltä, nyt on tie auki pormestariksi tulla,.

Keskustan ja demarien sekä vasemmiston valitutuksi tulevat tukiäänet saavat päältä valita, kumpi nokittaa komeammin eli mitä herrat pormestarikokelaat tarjoavat tuesta, mitä herutellaan paikkajaossa??

Onneksi ensin on kuntavaalit ja äänestäjä tekee niin kuin parhaimmaksi kokee. Ei ole muuta mahdollisuutta, kuin se että keskusta tullee repeämään kahteen leiriin heti kättelyssä.
      toivottavasti äänestykset kertovat selkeää kieltä sen puolesta, että "pop"- voidaan osoittaa ihan muille, kuin näille kärkkyjille, monellatapaanähdyille.

• föfö

Olavi Marin on Jukkiksen Mäkitikan joo,joo mies Kuusenmäeltä.Harri Lehto ei pidä kummastakaan ukosta tippaakaan!Hyvä Mäkelän mies Lehto Harski!

• Pyhäkäs

Minä Olen Pitänyt Harria Kunnon Miehenä Mutta Olen Pettyny Miksi Lähdit HUIJAREIDEN Mukaan????? Meneekö Sinalla Noin Huonosti

• käköne

Harri olisi päässyt RKP:hen mukaan,mutta tottapahan PRO ON PAREMPI FIRMA. olla ehdokkaana.

• totuuttavaaditaan
        Pyhäkäs kirjoitti:

Minä Olen Pitänyt Harria Kunnon Miehenä Mutta Olen Pettyny Miksi Lähdit HUIJAREIDEN Mukaan????? Meneekö Sinalla Noin Huonosti

kerrotko missä ja miten ja kenen huijareiden mukaan Harri on lähtenyt.
        Virkarikoksista syytetyt on käräjille menossa, joko lienevät vastaamassa
        siihen mitä on tullut tehtyä , vai onko tehty mitään.
        "Pyhäkäs" tietysti vastannee keitä nuo huijarit ovat.

• Pyhäkäs
        totuuttavaaditaan kirjoitti:

kerrotko missä ja miten ja kenen huijareiden mukaan Harri on lähtenyt.
        Virkarikoksista syytetyt on käräjille menossa, joko lienevät vastaamassa
        siihen mitä on tullut tehtyä , vai onko tehty mitään.
        "Pyhäkäs" tietysti vastannee keitä nuo huijarit ovat.

PROOLAISET Olen Pitänyt HARRIA Kunnon Viljelijänä On Tehty Yhteistyötä valitettavasti en Luota Häneen!

• rehellinenpyhäkäs
        Pyhäkäs kirjoitti:

PROOLAISET Olen Pitänyt HARRIA Kunnon Viljelijänä On Tehty Yhteistyötä valitettavasti en Luota Häneen!

voi pyhä sylvi, rehellisyyskö vaikuttaa jotenkin ettei olisi kunnon viljelijä.
        Meneekö luotto mikäli on rehellinen., voi mahoton paikka ja yhteityökin
        näyttää loppuvan mikäli olet rehellinen.

• porimaan

Voi Pappilan-Sylyvi!Harrikka Lehto on Kuusenmäen lautamies,näin sanottiin jo kouluaikaan.Hartsuherra olisi päässyt Maalaisliiton listalta kaupunginhallitukseen,että jytkäyttää.Esa Rauha on myös karhakka Kuusenmäen lautamies.Kuusenmäeltä ei lautamiehet lopu,ennemmin loppuu uroskoiralta kusi!

• kyl.kansa.tietää
        föfö kirjoitti:

Olavi Marin on Jukkiksen Mäkitikan joo,joo mies Kuusenmäeltä.Harri Lehto ei pidä kummastakaan ukosta tippaakaan!Hyvä Mäkelän mies Lehto Harski!

Harrille tuli pro-leima otsaan loppuiäksi. Pro-leima ei ole kunniaksi kenellekään Pyhäjärvellä. Sen verran ovat proot munanneet itsensä ja maineensa pilanneet.

• tottajokasanat

Olen kaivosmies en aja volvolla, enkä äänestä demaria, kaivoksen työntekijäin edunvalvontaa on varmaan hoitaneet vasemmistoliiton porukka, ei työajan pidennystä ilman palkkaa eikä lomarahojen leikkauksia hyväksytä näin olen kuullut vasemmistoliiton tovereiden asiat hoitaneet

• vaakalinnut

Kunnon Kaivosmies ajaa Ladalla,äänestää SDP:tä ja kuuluu metälliliittoon.

• hhhy

Siis , suvakki ?

• Nykyaikaa

Eikö kunnon kaivosmiehet aja Skodalla ja äänestävät Kepua, liitosta ei niin väliä?

• perseroikkuu

Mitä vanhempi auto sen parempi kyläpolitiikko.

• sammoomieltäkujukka

Onko volvolle invapaikka siinä lähellä pron tupaa,niin voipi oven vieressä tehdä kirjanpitohommia.

• föfö

Volvonmiehet ry. on eräs kaivosmiesten metalliliiton alaosasto,johon pääsee mukaan SDP:n jäsenkirjalla ja omistamalla Volvon.

• Kaivinkonemies

On on paikkoja riittää Volvoille, bemareille, ladoille, mersuille ja
        hevosillekin, jos niitä vielä löytyy.
        Parkkeerasin kun siästöpankissa kävin vähän pöyhimässä, niin
        huomasin, jotta tilloo löytyy kaikille.

• tedraikass

Haistakaa lokin perse juuttaan luojan mieliharmit!!Kerron myös simolle saatana loppuu se kahvin litkintä juuttaan kommareilta!

• yxnimimerkki

Aikuiset miehet ja naiset alentuvat herjaamaan tarjolle laitetettuja valtuustoon poimittavia, kun oikeampi on kohdentaa kritiikkirymän/listan aikaan aitoihin tuloksiin ja minkälaiselle päätöksenteolle he ovat pohjustaneet tietä?

Mitä he ovat, nyt ehdokkaita asettaneet perinteiset valtaryhmät, minkä puolesta, omasta vai kuntalaisten pyynnöstä, he ovat jatkamassa? Ovatko lukemattomat menetykset, kehutut menestykset kantaneet kekoon rakennustarpeita uutta varten?

Ovatko rampauttavat enemmistöäänestykset tosiasiassa hyödyntäneet tulevaisuutta, mihin vaalikausi on miljoonaan kertaan eri asetelmista pureksittuna oikeasti mennyt?

Vaalikausi jätti ainakin itselleni enemmän kysyttävää, kuin silleen vaan siunattavia vastauksia. Enemmistöpäätöksiä vatuloineet valtuutetut ovat pappoja, vanhoja lapsellisia ja vireitä "poikia", korissa jokunen korkeasti oppinut ruuhkavuosinainen ja tietty myös ansaitulla eläkkeellä olevia.

Ketään ei ole tarvis painaamihinkään, nostakaa sen sijaan esiin ja ylös niitä tarpeita, missä piilee mahdollisuus kasvamiseen, niin yhteisenä kuntana, kuin yhteistuumaisuuteen kompuroivina ihmisinä.

• Lohvakas

Hyvät-veljekset kuulemma jo valtuustopaikat sopineet,ei huolta huomisesta...sulle,mulle,sulle,mulle,,

• suo.siellä

Ja hyvät-valittaja-siskot ovat epätoivoisia.

• Eipaljookiinosta

Kaiken pahan äiti on proo. Sieltä sikiää epäkelpoja kunnanpäättäjiä. On sellainen "akkalauma" huutämässä että jos meinaa tulla seuraamaan valtuustoo niin pitää olla kuulosuojaimet ja viittomakielen tulkki. Ei tuu mittään. Pysykää äänestäjät erossa moisesta ryhmästä. Kaikkein eniten kuluja aiheuttaneet kunnalle.

• kiinnostaakyllä

olet kyllä pirun epätoivoinen nimim. "Eipaljookiinosta" näyttää
        kovin kiinnostavan.
        Olet enemmänkin huolestunut kepujen tulevasta ja olevasta rappiotilasta.
        Luulet voivasi nostaa ja puhdistaa heidän maineensa proon naisia haukkumalla.
        No mutta sehän kuuluu uusikeskustan tapohin, kuten
        OLEMME LUKENEE niin rapo teki rikosilmoituksen puhdistaakseen
        tikanmäen ja tekn. johtajan maineen.
        Kuka teitä enää uskoo, kysyn vaan.?

• Pakkohan siellä valtuustosalissa on huutaa,kun uuskeskusta on kieltänyt mikkien käytön.Tämä on sitä Pyhäjärven sananvapautta!!PohjoisKoreastako on otettu mallia??

• pokemonina
        tedraikas kirjoitti:

Pakkohan siellä valtuustosalissa on huutaa,kun uuskeskusta on kieltänyt mikkien käytön.Tämä on sitä Pyhäjärven sananvapautta!!PohjoisKoreastako on otettu mallia??

Tedraikas alias tenho se vaan peukuttaa.

• pokemonina kirjoitti:

Suomessa on SANANVAPAUS,Paitsi Pyhäjärvellä,EN ole Tenho metsään meni arvauksesi,niinkuin kaikki Sinun krjoituksesi tähän asti.Koetahan kestää tuleva vaalitappio kuin MIES.

• alkiolaisuuskunniaan
        pokemonina kirjoitti:

Pitääkö Jukalta kysyä saako"Peukuttaa,niinkuin keskustalaiset tekevät? Pohjois Korean malli keskustan riveissä!

• VäijjyPyörii

Uuskepuleilla hätä,kuuluupa kyliltä karmeeta paskaa,mitä nämä ko sakki demari,vassu porukat puhelee.

• Kiinostaa

Tuon on totta mitä nim. "eipaljookiinosta" kirjoittaa. He on kulut aiheuttaneet ja aiheuttavat lisää. Pitäis ihmisten se tietää, nyt proo yrittää kaiken vierittää toisten niskaan. Niinkuin arvata saattaa , kieroja kuin korkkiruuvit nämä "eukot". Hyi saakeli. Yökötttää niinkuin se se tässä, tämä näin jne..

• eläkeläinen.myös

Olen samaa mieltä nimim.kiinnostaa. Tuohon korkkiruuviasiaan lisäisin vielä Pyhäjärven Sanomissa olleen ehdokaslistan, iso osa eläkkeellä olevista ehdokkaista on vailla "eläkeläinen"-merkintää.
        Ehdokkaana eläkeläinen on ihan kelpo "ammatti", mutta että se kieroilulla jätetään mainitsematta! Äänestäjien harhauttamista.

• uppiniskainen.kokoonpano

Äänestäjillä EI OLE MUUTA MAHDOLLISUUTTA, kuin vaihtaa kirnunmäntä tai uusia koko joukkue.

Saman miljoonasoopan edestakainen kirnuaminen ottaa uuskepun tukijoukossa lujille, joten on päivänselvää jo että v.2012 vaalien 221 äänen kunkkukirnunmäntä tuskin kestää vastuunjakoperusteilta vaadittavaa ½ vuotta.

Juorukirnu vinkuu jo pahasti, vähissä ovat uuskeskustan pullataikinan valmistaumisainekset, vanhan vatkauksella ei taikina nouse ..

Joten eiköhän mennä heittämällä ohi uusketkuloiden !
      Rehellisen lähtökulman valinnalla, kalliista valheesta totuudella eteenpäin, aika on ainakin otollinen siihen.

• moka.mikä.moka

Kyllähän ne Liuska ja Leppäharju edellisellä kaudella tekivät unohtumattoman mokan, jota proo on tällä kaudella täydentänyt valittamalla ihan kaikesta.

• VolvoKuvataanJosNäkyy

Onko kaffia tännään mihinaikaan proon tuvalla,jos kävis jututtamassa.

• Eskoperältäkin

Huomenna tullaan.

• Serokee

Hyvät kelit nyt lennellä,näkkeepi kauas haapajärven puolelle tulevaisuuden suuntaan,koukkaus sukevalla ensin tovin aika.

• prööt.prööt

Olen otsikon kanssa samaa mieltä Pro Pyhäjärvi painaa niin paksuja akkoja on siinä mukana. Järki Heill ei kyllä paina.

• yhteistyökyky.valttia

Äänestämme yhteistyökykyisiä ehdokkaita.
      Emme äänestä valittajia.
      Emme äänestä rinnevaaralaisia.

• demokratiaonvalttia

Emme äänestä myöskään käräjille menijöitä.
        Yhteistyökykyisiä kyllä.

• Niinpitäisiolla

Älkää uhotko ennen vaaleja mikään ryhmä niin ei tarvii toteuttaa paikkansapitämättömiä uhoja jos nyt sattuu että ääniä tulee ja pääset edustamaan äänestäjiäsi Pyhäjärven asiat kuntoon ja sillä sipuli pulinat pois.

• demokratiaonvalttia

Emme siis äänestä prooloisia vaan yhteistyökykyisiä.

• Selvät.sävelet

Olen samaa mieltä. Me tarvitsemme päättäjät, joilla on kykyä neuvotella vaikeistakin kysymyksistä. Nyt on selvinnyt, että ehdokkaissa on sellaisia, jotka siihen eivät jostakin syystä pysty.

• kaiteetkokokylälle

Minä äänestän sitä joka kaatuilee aina.

• Mitatesiin

Ja minä äänestän sitä jolla on kylän suurin perse

• vaakalinnut

Joo sinä olet Jukan firman vaalikarjaa.

• LekaHeilahtaa

Hei uusikepukka kelmien puolustaja,lopetappa paskanpuhumisesi vanhusten luona. Jos sulla ei oikeata tekemistä päivisin,niin voit kyllä pysyä kotona,ja voit puhelimesi kans tuhota.

• Hukkasenputki

Valittajia ei äänestä kukkaa
        koska ääni menee hukkaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe