Päävatulaatori iskee jälleen

Päävatulaattori Juha Sipilä on saanut toisen kärkihankkeensa läpi, nimittäin ensimmäinen oli, on ja tulee aina olemaan veronmaksajien rahojen jakaminen lapsilleen, perheelleen, liiketuttavilleen, kepukunnille ja maatalous"yrittäjille".

Nyt Päävatulaattorin seuraava "kärkihanke" ajaa Kelan toiminta täysin tukkoon ja sen jälkeen, kun arvostelu on tarpeiksi suurta, Anne Bernerin rosvokopla tulee ja putsaa pöydän! Raha menee sinne minne sen pitääkin, heidän, siis Juha Sipilän ja Anne Bernerin lapsilleen ja heidän yritykselleen. Koko rahanjako yksityistetään! Ja jos joku esittää vähänkään arvostelua Päävatulaattori Juha Sipilää ja hänen toimintaansa kohtaan, hän antaa mahtikäskyllään hoitaa lopputilin sellaisille toimittajille jotka eivät ylistä tarpeiksi paljon Päävatulaattoria, Toteemitolliskoa, kaikkien ... vatulointien isää. Näin kävi Ylessä.
NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO.
NYT KELAN NAISJOHTAJA SUURESSA YLIMIELISYDESSÄÄN NÄYTTÄÄ TODELLISEN PASKANAAMAKEPULAISUUTENSA.
Näitä vähäisellä kokemuksella ja olemattomalla alan koulutuksella tulleita naisjohtajia on hyvin paljon Suomen keskustan ja varsinkin kepulaisen pääministerin nimittäminä, kuten M. Ailus ja lukemattomat muut. Tällä alalla ovat erittäin hyvin ansioitunet huoripukit, mutta muuten täysin mitättömät Eskon Aho ja Matti Vanhanen.
Anteeksi, kun kirjoitin <Näitä vähäisellä kokemuksella ja> Tarkoitin tietysti että heidän AMMATILLINEN kokemus ja KOULUTUS OVAT VÄHÄISIÄ kyseiseen vaativaan tehtävään, mutta heidän kokoemuksensa ja taitonsa taitavat olla siellä navan alapuolella, niin tietysti, anteeksi suihin otto o0n ....
Oli se kelan johtajaämmä niin ylimielinen ja pirullista hymyä ylläpitävä kuten paskiaiskepulit, varsinkin "sillä tavalla tulleet"
Mites kävisi jos maatalousSYÖTTILÄIDEN ja elättietanoiden tukia siirrettäisi pari kolme vuota eteen päin ja heille paskanaama ämmä kertoisi "kuinka vaikeaa se on kun.. . ei osaa töitään" esimerkiksi, varautua henkilöstötarpeeseen, vain paskanaama kepuroiston ylimielinen hymy aseenaan.
Tässä tapauksessa Päävatulattori ei käsittänyt, kuten ei missään muussakaan suuressa asiassa:
- tehtävän laajuutta ja sitä, että jonkun on se tehtävä.
Päävatulaattori Juha Sipilä, suoraan sanoen; hän ei ole lainkaan tehtäväänsä tasalla.

9

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homokaverisi.pieree

      Ainakin Jytilä ja Känä taputtaa sinulle kaasupuolen asiantuntija Osmium.
      Niin tunnet kaasut, ja mittaan tulee ruskeaakin.

    • Faktaapukkaa

      Huovisen päätös siirtää maksatuksia Kelaa kusi hänen omille jaloilleen.

      • Analyzing

        Kyllä sukat kastuu toteuttajalla, eli tällä hallituksella. Taas kerran.


    • Faktaapukkaa

      Osmiumilla on kurjaa polisiin otettua hänet kiinni kavalluksesta.

      • Taitaa taas Hullujen huoneella pidellä ilmoja, sano...Mites Älypeli käy näillä ilimooiilla
        Minua oikea Osmium 76 tai nykyinen osmium1, ei ole koskaan epäilty mistään taloudellisesta rikoksesta, en ole ollut oikeudessa, puhumattakaan että minua olisi syytetty tai rangastu mistään. En ole ollut kuultavana, kuulusteluista puhumattakaan, ei:
        - Kavalluksesta
        - Varkaudesta tai vieraaseen tavaraan ryhtymisestä
        - Mistään petoksista
        - Ei kerrassaan mistään, en ole ollut edes epäilty.
        Miksi: Sikisi etten ole rikollinen ja en kuulu mihinkään rikollisjärjestöön kuten esimerkiksi Suomen Keskusta rp.
        Suomen Keskustan nykyinen presidenttiehdokas Matti Taneli Vanhanen on saanut syytesuojan lukuisia hänen tekemiään rikoksia kohtaan ja useat niistä täyttävät KAVALLUKSEN merkit.
        Näin toimii Maalaisliitto ja kepu pettää aina.
        "Puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa, ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja.."
        Matti Taneli Vanhanen johti silloin rikollisjärjestöä nimeltään Suomen keskusta rp.


      • Lerppakulli-
        osmium1 kirjoitti:

        Taitaa taas Hullujen huoneella pidellä ilmoja, sano...Mites Älypeli käy näillä ilimooiilla
        Minua oikea Osmium 76 tai nykyinen osmium1, ei ole koskaan epäilty mistään taloudellisesta rikoksesta, en ole ollut oikeudessa, puhumattakaan että minua olisi syytetty tai rangastu mistään. En ole ollut kuultavana, kuulusteluista puhumattakaan, ei:
        - Kavalluksesta
        - Varkaudesta tai vieraaseen tavaraan ryhtymisestä
        - Mistään petoksista
        - Ei kerrassaan mistään, en ole ollut edes epäilty.
        Miksi: Sikisi etten ole rikollinen ja en kuulu mihinkään rikollisjärjestöön kuten esimerkiksi Suomen Keskusta rp.
        Suomen Keskustan nykyinen presidenttiehdokas Matti Taneli Vanhanen on saanut syytesuojan lukuisia hänen tekemiään rikoksia kohtaan ja useat niistä täyttävät KAVALLUKSEN merkit.
        Näin toimii Maalaisliitto ja kepu pettää aina.
        "Puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa, ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja.."
        Matti Taneli Vanhanen johti silloin rikollisjärjestöä nimeltään Suomen keskusta rp.

        Onko sulla naisen puute, kun et ole onnellinen.
        Kai joku lutka sullekkin löytyy..."Hertta".

        Vasemmistolaisittain ajatteleva.
        Seksin puute, näin tutkimuskin sanoo tuollaisista.
        Säännöllinen seksin harrastaminen korreloi lisääntyneen onnellisuuden ja positiivisten tunteiden kanssa.

        Nimittäin: Säännöllinen seksi vastaa 47 000 euron palkankorotusta, sanovat tutkijat.
        Kanadalaisen tutkimuksen mukaan seksi vastaa valtavaa palkankorotusta.

        Toronton yliopiston tutkimuksen mukaan seksin harrastaminen vähintään kerran viikossa lisää onnellisuutta saman verran kuin 50 000 dollarin lisätuloja vuodessa,


      • Teillä siellä HH:lla ovat asiat tärkeysjärjestyksessä!
        Mistä sinä tiedät minun onnellisuuteni tai ihmissuhteideni syvyyden? Et mistään, mutta minä tiedän aivan varmasti Suomen keskustaan ja sen kaikkeen toimintaan leimaa antavan rikollisuuden. En toki kaikkea, mutta tarpeiksi paljon, jotta voin mäin sanoa.
        Päävatulaattori Juha Sipilältä mopo karkailee jatkuvasti ja kaikki mitä hän yrittää menee pieleen ja sitten muut yrittävät jälkiä korjailla ja kepujuntit ovat tyytyväisiä, vaikka pieleen menee.
        Miksi et kerro omaa mielipidettäsi vaikkapa seitsemän kErtaa seinään ajetusta pakkoLAKIPAKETISTA?


      • osmium1 kirjoitti:

        Teillä siellä HH:lla ovat asiat tärkeysjärjestyksessä!
        Mistä sinä tiedät minun onnellisuuteni tai ihmissuhteideni syvyyden? Et mistään, mutta minä tiedän aivan varmasti Suomen keskustaan ja sen kaikkeen toimintaan leimaa antavan rikollisuuden. En toki kaikkea, mutta tarpeiksi paljon, jotta voin mäin sanoa.
        Päävatulaattori Juha Sipilältä mopo karkailee jatkuvasti ja kaikki mitä hän yrittää menee pieleen ja sitten muut yrittävät jälkiä korjailla ja kepujuntit ovat tyytyväisiä, vaikka pieleen menee.
        Miksi et kerro omaa mielipidettäsi vaikkapa seitsemän kErtaa seinään ajetusta pakkoLAKIPAKETISTA?

        Niinhän ne menee, olin ja olen sitä mieltä että kiky neuvottelut olisi pitänyt katkaista kolmannen kerran jälkeen ja hoitaa asia lakiteitse. Nyt homma meni pelleilyksi.

        Hallitus sentään tekee jotain päinvastoin kun sikspäk, joka vaan suunnitteli ja ajoi sotenkin solmuun niin ettei siitä tullut mitään. Vasurisi lähtivät kylläkin jo paenneet vastuusta.

        Mitään suurempaa ei olesaatu kerralla valmiiksi ja se on toki epätyypillistä että Sipilällä on kanttia muuttaa tehtyjä päätöksiä. Peruspolitiikko ei koskaan sellaista tee, homma saa kusta kintuille miten paljon tahansa mutta hommaa ei muuteta.


    • lanki

      Siult unohtui Herra Kimmo Tiilikaisen uusi vuokralaki jossa rikkaiden asunnon omistajien vuokratuloa aletaan kerryttämään suoraan köyhän pussista, laskemalla asumistukea
      Kiitos ja kunnia herra pitkänokka Tiiliskaiselle, Luomuviljelijöiden Äidille, Suurelle köyhien puolustajalle ja hyväntekijälle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2310
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1940
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1838
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1114
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      974
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe