Veikko Vallinin pormestariehdokkuus

NoHuhHuhVaan

Onkohan tuo Vallinin ehdokkuus joku poikaporukan kännispäissään keksimä vitsi tai joku muu vastaava pilatempaus?

Onhan?

5

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaPun.alamäki

      Tapusta lähti monta hyvää tyyppiä pois sen jälkeen kun kuulivat että Veikko Vallin tulee sinne pormestariehdokkaaksi.

    • tenttuliisa

      Äijä on ihan pehmeä vallanhinoinen idiootti. Lukekaan sen kommentteja, niin voitte asian ihan itse päätellä. Yrittää keksiä sellaisia asioita joilla kalastelee suosiota kaikkein tyhmimmiltä.

      Haukkuu kaikki muut, vastustaa rakentamista vaikka on vielä hetki sitten kannattanut keskusareenaa, eikä edes halua kunnioittaa selkeällä enemmistöllä tehtyjä päätöksiä.

      Äijällä ei ole alkeelisintakaan näkemystä Tampereen kehittämisestä, eli kaikki keskittyy nyt toisten haukkumiseen ja "jos minä olisin pormestaridiktaattori" tyyppisiin lausahduksiin.

      Äijä on jo munannut itsensä lopullisesti ja tulee pakenemaan vaalien jälkeen häntä koipien välissä Viroon tai Madeiralle.

      Niin tuo Äijä ei ole saanut elämässään mitään aikaiseksi, koska hänen menestys on toisten luomaan ja hänet potkastiin pois firmasta. Sen jälkeen ei ole edes osaavia kumppaneita löytynyt, eli mikään ei ole onnistunut.

      • 6523

        Aivan sama kuka on Tampereen pormestari kaikki on jo munattu joten ei se enää pahemmaksi voi mennä, vai voiko ?


      • Pitääköhänpaikkansa

        Suomi24 https://keskustelu.suomi24.fi/t/15130164/persu-veikko-vallinin-vanhat-nettikirjoitukset

        "Aikoinaan Jippii:n pahamaineisella Ajankohtaista -foorumilla nimimerkillä V.V. kirjoittanut henkilö on tamperelainen persuvaltuutettu Veikko Vallin. Hänestä ollaan tekemässä tällä hetkellä kuuluisaa eräässä mediaassa joka julkaisee juttua ja valittuja lainauksia hänen kirjoituksistaan.

        Niissä hän mm. mitä törkeimmin sävyin kertoo vihaavansa suomalaisia työntekijöitä ja ammattiliittoja, kehuskelee kuinka on siirtänyt FAST -urheiluravinneyrityksensä tuotannon Viroon ja kuinka kiertää veroja minkä ehtii, on mm. muuttanut Portugaliin.

        Olisi kiintoisaa tietää kuinka mies itse aikoo kommentoida kirjoituksiaan, tai perussuomalaisten nykyjohto. Ne ovat nimittäin lähes törkeintä solvausryöppyä mitä juuri missäänpäin nettiä olen itse henk. koht. nähnyt. "


    • outoopolitiikkaa

      Eikö ne Tapussa tienneet että vain vaalien voittaja pääsee pormestariksi? Loikkari Vallin oli muutenkin outo valinta Tapun kärkinimeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe