tänä aamuna tämä mainosviisu radiossa alko naurattaa ihan sikana.....uuu punkit kissasta häätää flevox. uu uu punkit koirasta häätää flevoks oooo ooo osta apteekista flevox ja sen murimnaääni..ahahahahah..
tänä krapulaaamuna
5
206
Vastaukset
- variksen.valamies
Hienosti sinulla on kulkenut. Mä hörppäsin rähinäviinaa. Tikkujen välissä mut Essonbaarista ulos nostettiin eilen illalla.
- CheapThrills
Halvat huvit on parhaita. Mä join rähinäviinaa perjantaina ja nyt vaan trollailen laulellen.
Tänään ei juoda. Tänään tehdään töitä.. tosin kyllä maaleista ja tärpätistä pienen pöhnän saa.
- philips.viina
Apteekin hengilökunta ohjeista tarkoni milloin ja miten yskänsiirappia otetaan. Supisevat miksi se ostaa litran kuukaudessa, puoli kerrallaan.
Hyvän säväyksen antaa kotiviinin kanssa.
Pena-Adolf on hiukan eri maata. Se näkee näkyjä yskänrohtoa nautittuaan. Sanoo sitä tv-viinaksi. - ehkä.onnekas.kottero
Tänä aamuna rekisterikilvet vaihdetaan
ja ehkä konttorilla on eri inssimies
ja leima paperiin paukahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34613363Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei972037- 931769
- 831673
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451211- 961174
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2731016Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21993Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi28968Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73967