"Lounais-Lappi: Simba-kissa karkasi pakettiautolla Suomeen - löytäjä hoksasi puhutella kissaa ruotsiksi"
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703032200079898_uu.shtml
Taas hyvä syy pakkoruotsille
7
82
Vastaukset
- kollikatten
Vår katt är tvåspråkig, jag talar svenska med den och gubben finska.
- Miauuuu
Tästä opitaan että kissatkin ovat paljon fiksumpia kuin fennomaanit!
-Tästä opitaan että kissatkin ovat paljon fiksumpia kuin fennomaanit!
Olen kai fenno, kun en tajya syy-aeuraus -suhdetta.
Eikö voi ajatella, että kissan ollessa paljon fiksumpi kuin keskiarvohurri, halusi tämä påis Ruåtsista Suomeen, jossa on fiksuja ihmisiä?
- pakko-pois
Onhan se mahdollista tulla myös idästä kissa, ei sille auta ruotsia puhua, 5 miljooninen kansa ja ruotsia puhuu täällä 300 tuhatta niin pakkoruotsi on täysin suomea puhuvan kansan nöyryyttämistä, ruotsin vallan jäänne 1800 luvulta.
- haukkuhau
Miksi ruotsalaiset nimittävät lemmikkinsä suomalaisilla nimillä? Ainakin täällä pohjanmaalla kuulee monesti: Musti? Varmaan se, että suomenkielinen on alempaa evolutionaa. Otan kissan, jota nimitän Victoriaksi
- findusochpettson
Jag har en älskad kattraato, hela 17 år gammal.Han hör litet dåligt så vi använder mest teckenspråk.
- Huomautan
Hehheh! DDDDDDDDDDDD
Ei tuo ole yhtään sen huonompi perustelu kuin muutkaan svekoargumentit!
Nimittäin yhtä kelvottomia ovat kaikki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237