Kas, eivät uskaltaneet väärentää testamenttia.
Testamentti
52
1215
Vastaukset
Ehdotin vainajan veljille testamentin väärentämistä. Olisin tehnyt asiakirjan sekä hankkinut siihen todistajat ja allekirjoitukset 10 000 eurolla.
Veljekset epäröivät, koska oikeasta testamentista tiesi moni ulkopuolinen henkilö. Tarjouduin surmaamaan nämä henkilöt hintaan 15 000 euroa per pää. Valitettavasti kauppoja ei syntynyt.- Anonyymi
Oliko pyytämäsi hinnat liian korkeita?
- Pottitulossaehkä
Minulla olisi sinulle Täti keikka tiedossa. Pitäisi hävittää muutama henkilö miljoonaperinnön tieltä. Otatko jonkun prosenttiosuuden perinnön suuruudesta vai mitenkä toimit?
Usutatko Viitaniemet nyt minun kimppuuni? Miksi? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän perintösotkun kanssa!
- opetus.tulee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Usutatko Viitaniemet nyt minun kimppuuni? Miksi? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän perintösotkun kanssa!
Oleppa postaamatta noita hourujasi palstalle jotta uskallat
kadulle mennä. opetus.tulee kirjoitti:
Oleppa postaamatta noita hourujasi palstalle jotta uskallat
kadulle mennä.Olen osallistunut vain keskusteluun! Aloitukset eivät ole minun tekemiäni! Kerro, mistä ihmeestä tässä kaikessa on oikein kysymys!
- Seuranneet
RouvaHoikkala kirjoitti:
Koko rahan edestä kai vaativat vastinetta. Eivät ole saaneet vielä haluamaansa. Sitä saa mitä tilaa. Eikö?
- hullun.ainon.horinat
Hullulla Ainolla vajakkilässytystä piisaa.
- Lainaks
Pekan poika Raunon vai.
- Jussikit
RouvaHoikkala kirjoitti:
Saithan rahat Jokkerilta.
- markkinarako.tuottaa
Mikäs nyt on kun rouva ei ole koko sukua nainut ja saanut
häntärahaa? markkinarako.tuottaa kirjoitti:
Mikäs nyt on kun rouva ei ole koko sukua nainut ja saanut
häntärahaa?Olen ollut intiimissä kanssakäymisessä lähes kaikkien oikeudenomistajien kanssa, mutta harvoin rahasta!
- homman.osaaja
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen ollut intiimissä kanssakäymisessä lähes kaikkien oikeudenomistajien kanssa, mutta harvoin rahasta!
Kuinkaas isä Uunon kanssa.
homman.osaaja kirjoitti:
Häntä en ole milloinkaan tavannut! Isä-Unton kanssa olen sen sijaan maannut!
- Limppusetä
homman.osaaja kirjoitti:
Isä Uuno häpeis noita kynttiläpoikia. Epäsiistin veljeksen lakipoika koko sopan alkuperä. Edesmenneen nimiin tehty velkakirjoja. Katsokaa velkakirjojen allekirjoitukset.
- pihlaja.viita
Mainitsemallasi naisella ei ole osaa eikä arpaa tässä testamenttiasiassa.
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen osallistunut vain keskusteluun! Aloitukset eivät ole minun tekemiäni! Kerro, mistä ihmeestä tässä kaikessa on oikein kysymys!
noin kyselee hourujn kirjottaja påesdka skitsoä-ketelärouvana
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen ollut intiimissä kanssakäymisessä lähes kaikkien oikeudenomistajien kanssa, mutta harvoin rahasta!
peska skitso ketelä on ollutintiimisti lähes kaikkien kanssarouvana
- Anonyymi
homman.osaaja kirjoitti:
2017 vuoden houruja modelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peska skitso ketelä on ollutintiimisti lähes kaikkien kanssarouvana
raunon isänä
- kaikkisamaapaskaa
Kommunismi on sairaus ja nämä syöpäläiset ovat tuhoon tuomittuja
- seuranneet
Juha Mäki-Ketelä Hannu: ei oo ollut koskaan virkaa siellä.
Hannu Tuominen Hyvä👍👍
Juha Mäki-Ketelä Työsuhteessa toki olen sinne(kin) edelleen.
Hannu Tuominen Ei ne ole ymmärtänyt heittää sua jo vittuun sieltä
Juha Mäki-Ketelä Hannu: lähinnä päinvastoin: oon yrittänyt sanoa itseni jo kaksi kertaa irti, mutta aina ovat saaneet puhuttua ympäri jäämään. Mitäpä sitä hyvästä luopuisikaan.
Hannu Tuominen No pidä kiinni suojatyöpaikastasi👍 kyllä huru ukkoja tarvitaan😂😂😂😂😂😂
Juha Mäki-Ketelä Hannu: huru-ukot on perinteisesti lähetetty Katsalle sorviin nojailemaan ja hämmästelemään, mihin se mulju sieltä lastukaukalosta valuu.
Juha Mäki-Ketelä Hannu: joko sulla on muuten jonkinlainen käsitys siitä, mihin se mulju valuu? Kengille? :D :D :D
Hannu Tuominen Lähtihän se lapasesta, niinku pitikin😂😂😂
Juha Mäki-Ketelä Hannu: muljuko
Hannu Tuominen Ei kun tuo sinun lässytys😂😂😂😂😂
Juha Mäki-Ketelä Hannu: lässytys? Sinähän se tapasi mukaan täällä lässytät. Niin kuin aina. :D :D :D
Juha Mäki-Ketelä Hannu: puhumattakaan lässytyksestäsi Suoli24:llä- matin.perintö
olik julli ja hannu jarmon kans tekemös väärä todistusta?
- kysymyksestä.näkyy
matin.perintö kirjoitti:
olik julli ja hannu jarmon kans tekemös väärä todistusta?
Paikalla olivat kaikki vajakkitason taksikuskit.
kysymyksestä.näkyy kirjoitti:
Paikalla olivat kaikki vajakkitason taksikuskit.
Taksikuskit ovat aina kohdelleet sinua ystävällisesti ja reilusti, vaikka olet heitä kiusannut kaikin mahdollisin tavoin: sotkemalla autot, riisumalla itsesi alasti, kiukutellut lumihangessa, juossut karkuun maksamatta, lähennellyt nuoria mieskuskeja jne.
RouvaHoikkala kirjoitti:
Taksikuskit ovat aina kohdelleet sinua ystävällisesti ja reilusti, vaikka olet heitä kiusannut kaikin mahdollisin tavoin: sotkemalla autot, riisumalla itsesi alasti, kiukutellut lumihangessa, juossut karkuun maksamatta, lähennellyt nuoria mieskuskeja jne.
Haluan lihaa enkä ystävällisyyttä!!!!
- väärä.todistus
Mikä saa koikkalan tekeen tällästä??
- Vatsiainen
Riitaisten veljesten maksama raha.
Nykymaailmassa ainoastaan raha ratkaisee. Oikeuden päätöstä tulee kaikkien kunnioittaa.
- vajakin.perintö.jussille
Varokaa vajakit kirjootuksianne sillä käräjöimään oppineet
ja saalitta jääneet saattavat laitaa palstalle postanneet
vajakit tähtäimeensä seuraavassa oikeusjutussa.Mikäli vajakit tarvitsevat puolustukseensa mitä tahansa asiakirjoja, voin laatia sellaisia kohtuuhintaan.
- Jammuset
Kyllä Mäki-ketelä tietää totuuden.
- KoeKaikki
eiks rouvalla ollut jonkimoinen testamentti missä lukee "pepis"?
- Satu_Viitaniemi
Eikö olisi jo aika antaa olla ja vaihtaa muuhun aiheeseen? Osaa sukulaisista ei kiinnosta testamentti, sen sisältö tai oikeellisuus, joten miksi teitä kiinnostaa.
Antakaa kuolleiden olla kuolleita, tahraamatta heidän muistoaan. Ja elävien olla eläviä, tunkematta nokkaanne heidän asioihinsa.
Kiitos.- ainon.päivä
Hulluun Ainoon ja pariin vajakkiin ei puhe tehoa, suvun jonkun
jäsenen kannattaa viedä nuo käräjille korvausten saamiseksi. - ota.aino.tuplalääkkeet
Otappas lomaa siitä Jarmo pojastasi huolehtimisessa.
- Vatsiainen
Hoikkala siinä jonkun asiakirjan tehnyt kp:n kuuluvan osakkaan kans.. Kyllähän näitä huuhai todistuksia maksusta. Kp.n osakkaat eivät kaikki halua maksaa enään turhia ylimääräisiä käräjöintimaksuja. Kalliiksi jo tullut .
- Väärätodistus
Satu kommentoi hyvin. Testamentintekijä oli maksanut 1000.00 ekua testamentin teosta tekijälle. Kuitti on. Osa kp:n osakkaita nyt vaatii tekijää tilille. Hyvä et tekijä vaaditaa vastuuseen.
- lakipoika
Väärätodistus kirjoitti:
Satu kommentoi hyvin. Testamentintekijä oli maksanut 1000.00 ekua testamentin teosta tekijälle. Kuitti on. Osa kp:n osakkaita nyt vaatii tekijää tilille. Hyvä et tekijä vaaditaa vastuuseen.
Kukaan ei maksa testamentin tekemisestä tonnia koska sen
halvimillaan saa aikaan pätevästi 100 euron hinnalla.
Asianajajien hinnastossa sen saa 300- 500 eruon hinnalla
ja testamentti tehtiin jo vuosia sitten joten vajakit ottakaas
taas lääkkeenne.
Rouva kakkala-kukkalan kannattaa googlata sana testamentti
vaikkei sieltäkään luettu tieto hullun houruja lopeta vaan
koko suvun antama juoksutus rouvalle voi auttaa. - Vatsiainen
Maksaako koko suku noitte muutamien tekemän vääryyden ja todistelun? Helppoahan se on huudella toisten rahapussilla ja perseenpäällä, jos ittellä pussit on tyhjät!
- ota.aino.lääkkeet
Hullulla Ainolla hourua piisaa.
- kuin_rusinat
Vatsiainen kirjoitti:
Maksaako koko suku noitte muutamien tekemän vääryyden ja todistelun? Helppoahan se on huudella toisten rahapussilla ja perseenpäällä, jos ittellä pussit on tyhjät!
Väärän todistuksen tekijällä oli myös illan päätteeksi pussit tyhjät kivigrillillä 86
- se_parhaiten
kuin_rusinat kirjoitti:
Väärän todistuksen tekijällä oli myös illan päätteeksi pussit tyhjät kivigrillillä 86
Se parhaiten nauraa jolla on parhaat väärennetyt todistukset
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048