Testamentti

Tyhmyyttä

Kas, eivät uskaltaneet väärentää testamenttia.

52

1215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotin vainajan veljille testamentin väärentämistä. Olisin tehnyt asiakirjan sekä hankkinut siihen todistajat ja allekirjoitukset 10 000 eurolla.

Veljekset epäröivät, koska oikeasta testamentista tiesi moni ulkopuolinen henkilö. Tarjouduin surmaamaan nämä henkilöt hintaan 15 000 euroa per pää. Valitettavasti kauppoja ei syntynyt.

• Anonyymi

Oliko pyytämäsi hinnat liian korkeita?

• Pottitulossaehkä

Minulla olisi sinulle Täti keikka tiedossa. Pitäisi hävittää muutama henkilö miljoonaperinnön tieltä. Otatko jonkun prosenttiosuuden perinnön suuruudesta vai mitenkä toimit?

• Usutatko Viitaniemet nyt minun kimppuuni? Miksi? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän perintösotkun kanssa!

• opetus.tulee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Usutatko Viitaniemet nyt minun kimppuuni? Miksi? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän perintösotkun kanssa!

Oleppa postaamatta noita hourujasi palstalle jotta uskallat
        kadulle mennä.

• opetus.tulee kirjoitti:

Oleppa postaamatta noita hourujasi palstalle jotta uskallat
        kadulle mennä.

Olen osallistunut vain keskusteluun! Aloitukset eivät ole minun tekemiäni! Kerro, mistä ihmeestä tässä kaikessa on oikein kysymys!

• Seuranneet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Usutatko Viitaniemet nyt minun kimppuuni? Miksi? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän perintösotkun kanssa!

Koko rahan edestä kai vaativat vastinetta. Eivät ole saaneet vielä haluamaansa. Sitä saa mitä tilaa. Eikö?

• hullun.ainon.horinat

Hullulla Ainolla vajakkilässytystä piisaa.

• Lainaks

Pekan poika Raunon vai.

• Jussikit
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Saithan rahat Jokkerilta.

• Lainaks kirjoitti:

Pekan poika Raunon vai.

Rauno on jo edesmennyt.

• markkinarako.tuottaa

Mikäs nyt on kun rouva ei ole koko sukua nainut ja saanut
        häntärahaa?

• markkinarako.tuottaa kirjoitti:

Mikäs nyt on kun rouva ei ole koko sukua nainut ja saanut
        häntärahaa?

Olen ollut intiimissä kanssakäymisessä lähes kaikkien oikeudenomistajien kanssa, mutta harvoin rahasta!

• homman.osaaja
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Olen ollut intiimissä kanssakäymisessä lähes kaikkien oikeudenomistajien kanssa, mutta harvoin rahasta!

Kuinkaas isä Uunon kanssa.

• homman.osaaja kirjoitti:

Häntä en ole milloinkaan tavannut! Isä-Unton kanssa olen sen sijaan maannut!

• Limppusetä
        homman.osaaja kirjoitti:

Isä Uuno häpeis noita kynttiläpoikia. Epäsiistin veljeksen lakipoika koko sopan alkuperä. Edesmenneen nimiin tehty velkakirjoja. Katsokaa velkakirjojen allekirjoitukset.

• pihlaja.viita

Mainitsemallasi naisella ei ole osaa eikä arpaa tässä testamenttiasiassa.

• Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Olen osallistunut vain keskusteluun! Aloitukset eivät ole minun tekemiäni! Kerro, mistä ihmeestä tässä kaikessa on oikein kysymys!

noin kyselee hourujn kirjottaja påesdka skitsoä-ketelärouvana

• Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

peska skitso ketelä on ollutintiimisti lähes kaikkien kanssarouvana

• Anonyymi
        homman.osaaja kirjoitti:

2017 vuoden houruja modelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

peska skitso ketelä on ollutintiimisti lähes kaikkien kanssarouvana

raunon isänä

• kaikkisamaapaskaa

Kommunismi on sairaus ja nämä syöpäläiset ovat tuhoon tuomittuja

• seuranneet

Juha Mäki-Ketelä Hannu: ei oo ollut koskaan virkaa siellä.
      Hannu Tuominen Hyvä👍👍
      Juha Mäki-Ketelä Työsuhteessa toki olen sinne(kin) edelleen.
      Hannu Tuominen Ei ne ole ymmärtänyt heittää sua jo vittuun sieltä
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: lähinnä päinvastoin: oon yrittänyt sanoa itseni jo kaksi kertaa irti, mutta aina ovat saaneet puhuttua ympäri jäämään. Mitäpä sitä hyvästä luopuisikaan.
      Hannu Tuominen No pidä kiinni suojatyöpaikastasi👍 kyllä huru ukkoja tarvitaan😂😂😂😂😂😂
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: huru-ukot on perinteisesti lähetetty Katsalle sorviin nojailemaan ja hämmästelemään, mihin se mulju sieltä lastukaukalosta valuu.
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: joko sulla on muuten jonkinlainen käsitys siitä, mihin se mulju valuu? Kengille? :D :D :D
      Hannu Tuominen Lähtihän se lapasesta, niinku pitikin😂😂😂
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: muljuko
      Hannu Tuominen Ei kun tuo sinun lässytys😂😂😂😂😂
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: lässytys? Sinähän se tapasi mukaan täällä lässytät. Niin kuin aina. :D :D :D
      Juha Mäki-Ketelä Hannu: puhumattakaan lässytyksestäsi Suoli24:llä

• matin.perintö

olik julli ja hannu jarmon kans tekemös väärä todistusta?

• kysymyksestä.näkyy
        matin.perintö kirjoitti:

olik julli ja hannu jarmon kans tekemös väärä todistusta?

Paikalla olivat kaikki vajakkitason taksikuskit.

• kysymyksestä.näkyy kirjoitti:

Paikalla olivat kaikki vajakkitason taksikuskit.

Taksikuskit ovat aina kohdelleet sinua ystävällisesti ja reilusti, vaikka olet heitä kiusannut kaikin mahdollisin tavoin: sotkemalla autot, riisumalla itsesi alasti, kiukutellut lumihangessa, juossut karkuun maksamatta, lähennellyt nuoria mieskuskeja jne.

• RouvaHoikkala kirjoitti:

Taksikuskit ovat aina kohdelleet sinua ystävällisesti ja reilusti, vaikka olet heitä kiusannut kaikin mahdollisin tavoin: sotkemalla autot, riisumalla itsesi alasti, kiukutellut lumihangessa, juossut karkuun maksamatta, lähennellyt nuoria mieskuskeja jne.

Haluan lihaa enkä ystävällisyyttä!!!!

• väärä.todistus

Mikä saa koikkalan tekeen tällästä??

• Vatsiainen

Riitaisten veljesten maksama raha.

• Nykymaailmassa ainoastaan raha ratkaisee. Oikeuden päätöstä tulee kaikkien kunnioittaa.

• vajakin.perintö.jussille

Varokaa vajakit kirjootuksianne sillä käräjöimään oppineet
      ja saalitta jääneet saattavat laitaa palstalle postanneet
      vajakit tähtäimeensä seuraavassa oikeusjutussa.

• Mikäli vajakit tarvitsevat puolustukseensa mitä tahansa asiakirjoja, voin laatia sellaisia kohtuuhintaan.

• Jammuset

Kyllä Mäki-ketelä tietää totuuden.

• KoeKaikki

eiks rouvalla ollut jonkimoinen testamentti missä lukee "pepis"?

• Satu_Viitaniemi

Eikö olisi jo aika antaa olla ja vaihtaa muuhun aiheeseen? Osaa sukulaisista ei kiinnosta testamentti, sen sisältö tai oikeellisuus, joten miksi teitä kiinnostaa.
      Antakaa kuolleiden olla kuolleita, tahraamatta heidän muistoaan. Ja elävien olla eläviä, tunkematta nokkaanne heidän asioihinsa.
      Kiitos.

• ainon.päivä

Hulluun Ainoon ja pariin vajakkiin ei puhe tehoa, suvun jonkun
        jäsenen kannattaa viedä nuo käräjille korvausten saamiseksi.

• ota.aino.tuplalääkkeet

Otappas lomaa siitä Jarmo pojastasi huolehtimisessa.

• Vatsiainen

Hoikkala siinä jonkun asiakirjan tehnyt kp:n kuuluvan osakkaan kans.. Kyllähän näitä huuhai todistuksia maksusta. Kp.n osakkaat eivät kaikki halua maksaa enään turhia ylimääräisiä käräjöintimaksuja. Kalliiksi jo tullut .

• Perusteleppa, mitä laitonta olen tehnyt?

• Väärätodistus

Satu kommentoi hyvin. Testamentintekijä oli maksanut 1000.00 ekua testamentin teosta tekijälle. Kuitti on. Osa kp:n osakkaita nyt vaatii tekijää tilille. Hyvä et tekijä vaaditaa vastuuseen.

• lakipoika
        Väärätodistus kirjoitti:

Satu kommentoi hyvin. Testamentintekijä oli maksanut 1000.00 ekua testamentin teosta tekijälle. Kuitti on. Osa kp:n osakkaita nyt vaatii tekijää tilille. Hyvä et tekijä vaaditaa vastuuseen.

Kukaan ei maksa testamentin tekemisestä tonnia koska sen
        halvimillaan saa aikaan pätevästi 100 euron hinnalla.
        Asianajajien hinnastossa sen saa 300- 500 eruon hinnalla
        ja testamentti tehtiin jo vuosia sitten joten vajakit ottakaas
        taas lääkkeenne.
        Rouva kakkala-kukkalan kannattaa googlata sana testamentti
        vaikkei sieltäkään luettu tieto hullun houruja lopeta vaan
        koko suvun antama juoksutus rouvalle voi auttaa.

• Vatsiainen

Maksaako koko suku noitte muutamien tekemän vääryyden ja todistelun? Helppoahan se on huudella toisten rahapussilla ja perseenpäällä, jos ittellä pussit on tyhjät!

• ota.aino.lääkkeet

Hullulla Ainolla hourua piisaa.

• kuin_rusinat
        Vatsiainen kirjoitti:

Maksaako koko suku noitte muutamien tekemän vääryyden ja todistelun? Helppoahan se on huudella toisten rahapussilla ja perseenpäällä, jos ittellä pussit on tyhjät!

Väärän todistuksen tekijällä oli myös illan päätteeksi pussit tyhjät kivigrillillä 86

• se_parhaiten
        kuin_rusinat kirjoitti:

Väärän todistuksen tekijällä oli myös illan päätteeksi pussit tyhjät kivigrillillä 86

Se parhaiten nauraa jolla on parhaat väärennetyt todistukset

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe