En kyllästynyt

sopiikoSe

No ehkä vähän. Tykkäsin sinusta kuitenkin jo tuota ennen. Kaipaan vain seuraasi. Olet niin mukava, että olisin kiitollinen, jos pystyisit olemaan kaverini.
Ymmärrän kyllä, jos se ei passaa.

35

856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynytkö

Minäkin tykkään miehestä.

• sopiikose

nykyiseen elämääni tarkoitin....
        Heeeeeiii!! Mut ei itketä lauantaina! on meillä hauskaa aina!! Tuu mukaan tanssimaan.

• Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

nykyiseen elämääni tarkoitin....
        Heeeeeiii!! Mut ei itketä lauantaina! on meillä hauskaa aina!! Tuu mukaan tanssimaan.

Itketään. Minä itken ja tulen itkemään.

• Sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

Itketään. Minä itken ja tulen itkemään.

Noh, mikä nyt?

• Kyllästynytkö
        Sopiikose kirjoitti:

Noh, mikä nyt?

En omista tasapainoista mieltä. Kaipaan lapsuuttani, koska silloin en ollut vielä tätä. Ehkä joskus olen terve, ehkä joskus voin vielä hymyillä aidosti iloa. Ehkä joskus en koe itseäni yksin olevaksi seurassakaan.

• sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

En omista tasapainoista mieltä. Kaipaan lapsuuttani, koska silloin en ollut vielä tätä. Ehkä joskus olen terve, ehkä joskus voin vielä hymyillä aidosti iloa. Ehkä joskus en koe itseäni yksin olevaksi seurassakaan.

Totta, lapsuus oli huoletonta aikaa, onneksi. Eli hetken kerrallaan. Mikä on vienyt tasapainon elämästäsi?

• Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

Totta, lapsuus oli huoletonta aikaa, onneksi. Eli hetken kerrallaan. Mikä on vienyt tasapainon elämästäsi?

Mieli ei tee enää yhteistyötä kanssani. Tasapaino on mennyt jo vuosia sitten. Oli sitten mikä vaan tapahtuma niin aina löytyy hyvien asioiden sijaan huonot puolet. Se on jokin hallitsematon katkeruus ja viha sisälläni ja lopulta itse satutan muita ja tulen surulliseksi. Tunteet vyöryvät ylitse sellaisella voimalla, että sitä ei voi ymmärtää. Ihmiset koen joko hyvänä tai huonona, en voi nähdä muuten. Jos pidän ihmistä huonona niin usein silloin en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen. Toista voi kohdella miten sattuu, mutta senkin jälkeen suren. Kaikki kiertää ympyrää ja lopulta päädyn siihen kuinka kaikki on minun vikaa ja itse olen se kaikista kauhein kaiken pilaaja.

• aopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

Mieli ei tee enää yhteistyötä kanssani. Tasapaino on mennyt jo vuosia sitten. Oli sitten mikä vaan tapahtuma niin aina löytyy hyvien asioiden sijaan huonot puolet. Se on jokin hallitsematon katkeruus ja viha sisälläni ja lopulta itse satutan muita ja tulen surulliseksi. Tunteet vyöryvät ylitse sellaisella voimalla, että sitä ei voi ymmärtää. Ihmiset koen joko hyvänä tai huonona, en voi nähdä muuten. Jos pidän ihmistä huonona niin usein silloin en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen. Toista voi kohdella miten sattuu, mutta senkin jälkeen suren. Kaikki kiertää ympyrää ja lopulta päädyn siihen kuinka kaikki on minun vikaa ja itse olen se kaikista kauhein kaiken pilaaja.

Niin oma pahoinvointi ruokkii katkeruutta ja vihaa.,joka synnyttää itse inhoa,,joka taas lisää omaa pahoinvointia.
        Mistä tuo sai alkuunsa? oliko ulkoista tekijää? Stressi, sairaus? Tai jokin pettymys? huononitsrtunyo?Kateus niille joilla menee paremmin? Mikä?

• Kyllästynytkö
        aopiikose kirjoitti:

Niin oma pahoinvointi ruokkii katkeruutta ja vihaa.,joka synnyttää itse inhoa,,joka taas lisää omaa pahoinvointia.
        Mistä tuo sai alkuunsa? oliko ulkoista tekijää? Stressi, sairaus? Tai jokin pettymys? huononitsrtunyo?Kateus niille joilla menee paremmin? Mikä?

Ei se johdu omasta pahoinvoinnista. Se johtuu vain siitä, että hermostoni kokee kaiken pienetkin asiat suurempana kuin ne oikeasti ovat. Viha on pahin tunne hallita. Uskon tämän aiheutuvan perinnöllisistä tekijöistäni. Mikään ei ole laukaissut tätä minuun. Tämä on vain osa minua ja voinhan minä joskus toivottavasti parantuakin. Usein kestää monia vuosia parantua, mutta ehkä joskus olen terve.

• Kyllästynytkö kirjoitti:

"En omista tasapainoista mieltä..."

Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa tasapainoista mieltä."

T. Laudaturin äidinkielestä kirjoittanut

• Kyllästynytkö kirjoitti:

"en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen..."

Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa minkäänlaista kunnioitusta toiseen..."

• Kirjoittamisestatykkäävä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

"En omista tasapainoista mieltä..."

Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa tasapainoista mieltä."

Öö... Meidän äidinkielen opettaja lukiossa painotti tuhat kertaa, että älkää ikinä käyttäkö sanaa "omata". :D

Sanoisin tuon mieluummin vaikka näin: "Mieleni ei ole tasapainoinen."

• sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

Ei se johdu omasta pahoinvoinnista. Se johtuu vain siitä, että hermostoni kokee kaiken pienetkin asiat suurempana kuin ne oikeasti ovat. Viha on pahin tunne hallita. Uskon tämän aiheutuvan perinnöllisistä tekijöistäni. Mikään ei ole laukaissut tätä minuun. Tämä on vain osa minua ja voinhan minä joskus toivottavasti parantuakin. Usein kestää monia vuosia parantua, mutta ehkä joskus olen terve.

Huomenta päivää!! Kait me sanoisi tuota sisäsyntyiseksi sitten, mutta jospa tosiaan menee ohi tai helpottuu ajan kanssa, vaikka sitä kautta, kun oppii tapaansa reagoida asioihin.
        Tuosta hyvä puhua avoimesti tulevalle kumppanilleeen, ettei ota niin itseensä, jos sinulla tulee ylilyöntejä, vaan tietää, että se on tapasi reagoida, etkä loppujen lopuksi tarkoita sillä pahaa sillä tavalla, kuin joku voisi äkkiseltään ajatella.
        Olipa kova yö...... Jalat muusina huh huh...

• Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

Huomenta päivää!! Kait me sanoisi tuota sisäsyntyiseksi sitten, mutta jospa tosiaan menee ohi tai helpottuu ajan kanssa, vaikka sitä kautta, kun oppii tapaansa reagoida asioihin.
        Tuosta hyvä puhua avoimesti tulevalle kumppanilleeen, ettei ota niin itseensä, jos sinulla tulee ylilyöntejä, vaan tietää, että se on tapasi reagoida, etkä loppujen lopuksi tarkoita sillä pahaa sillä tavalla, kuin joku voisi äkkiseltään ajatella.
        Olipa kova yö...... Jalat muusina huh huh...

Mikään ulkoinen tekijä ei ole vaikuttanut tämän syntyyn. Lapsuuteni oli hyvä, joten se ei ainakaan vaikuttanut asiaan. Nuoruudessa usein nämä häiriöt alkavat ilmetä ja niin myös minulla. En edes tiedostanut mikä minua vaivasi. Aloin vain suuttua melkein kaikesta ja tunsin, että minua kohdellaan epäreilusti. Mieleni ei enää ymmärtänyt hauskuuden ja oikean vakavan vahingoittamisen rajaa.

• sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

Mikään ulkoinen tekijä ei ole vaikuttanut tämän syntyyn. Lapsuuteni oli hyvä, joten se ei ainakaan vaikuttanut asiaan. Nuoruudessa usein nämä häiriöt alkavat ilmetä ja niin myös minulla. En edes tiedostanut mikä minua vaivasi. Aloin vain suuttua melkein kaikesta ja tunsin, että minua kohdellaan epäreilusti. Mieleni ei enää ymmärtänyt hauskuuden ja oikean vakavan vahingoittamisen rajaa.

Minusta tuo on aika tyypillistä nuorille, että suuttuvat kaikesta ja heistä tuntuu, että kohdellaan epäreilusti. Heillä usein myös itsetuno ongelmia yms. On kiusaamista jne, siis voivat olla itse kiusaajia...
        Joskus kiusaajista sitten tulee aikuisena niitä auttajia, kun heillä kokemusta asiasta ja ymmärrystä .
        Voisiko sinulla olla masennusta?

• Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

Minusta tuo on aika tyypillistä nuorille, että suuttuvat kaikesta ja heistä tuntuu, että kohdellaan epäreilusti. Heillä usein myös itsetuno ongelmia yms. On kiusaamista jne, siis voivat olla itse kiusaajia...
        Joskus kiusaajista sitten tulee aikuisena niitä auttajia, kun heillä kokemusta asiasta ja ymmärrystä .
        Voisiko sinulla olla masennusta?

Kiusaaja en ole nuoruudessani ollut, enkä ole masentunut. Minulla on vain tämä tasapainottomuus eli olen mielenvikainen. Nuoruudessa kaikesta suuttuminen ei ole normaalia.

• minäkintykkään

susta. <3

• sopiikose

Tuu sinäkin mukaan meidän kanssa rinkiin tanssimaan. Tehdään kaveripiiri..

• jakenelletääon

Miksi haluat olla vain kaveri???

• sopiikose

Koska hän on huippu mukava.

• kuinkaveri

mutta mikä on se syy ettet halua enempää?

• Sopiikose

Jos kaveriksi ryhtyy, se on enemmän, kuin uskallan toivoa.
        Nyt ilta lauantaiksi kääntyny, ei kannata murehtia minun asioita,,pistetään porukalla tanssiksi.

• eienääsinne
        Sopiikose kirjoitti:

Jos kaveriksi ryhtyy, se on enemmän, kuin uskallan toivoa.
        Nyt ilta lauantaiksi kääntyny, ei kannata murehtia minun asioita,,pistetään porukalla tanssiksi.

diskoon menossako

• sopiikose
        eienääsinne kirjoitti:

diskoon menossako

oon jo täällä, palsta discossa. Hirveä melu, joutuu ihan huutamaan.Käytkö useinkin täällä?

• makkarin

Täälläkin melu heräsin kuorsaukseen kesken unen :( haluat oman

• kerronrehellisesti

Se on ihan selvä asia, en osaa nukkua kenenkään kanssa.

• kännykkätekeeomiaan

Kirjoitusvirhe piti kirjoittaa haluan

• Toivottavasti pääsette yksimielisyyteen keskenänne hyvät nimimerkit "Kyllästynytkö" ja "SopiikoSe".

Minulla ei ole tarvetta päästä yksimielisyyteen kenenkään
      kanssa TÄLLÄ SIVUSTOLLA.

• sopiikose

Kyllä kyllä kiitos, ainahan me pääsemme yksimielisyyteen ja kaikkien kanssa. Eihän se oli kiinni, kuin kompromissista.
        Mikä sivustossa vikana?

• Terveisiä VIHREÄSILMÄISELLE "Texasille"!
      Lähetän taas sähköpostia!

• montakoelämäämeilon

tiesitkö ett voisin olla kanssasi ikuisesti :)
      onko se sopivan pituinen aika?
      vähän mietityttäätosin mtien seuraavassa elämässä tavataan toisemme :)

• kokoontumisajot

Trollit täällä keskenään

• sopiikose

Ai sielläkö? No miten teillä menee?

• Ei.hyvää.päivää
        sopiikose kirjoitti:

Ai sielläkö? No miten teillä menee?

Juttelet itsesi kanssa teititellen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3021
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1319
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1200
    Aihe