Rocker III:n jalkatapit näyttäis olevan kiskoilla kiinni. Voiko niitä siirtää eteen/taakse kyseisiä kiskoja pitkin.
Rocket3 jalkatapit
4
2050
Vastaukset
- paukku
Tappi,putki ja tankomuutokset löytyy osoitteesta.....www.raask.se.Rakenna mieleinen ja aloita täältä!!
- Mika
Vielä kun saisi oikean polven tankkia vasten. Pyörän muoto kun ei ole symmetrinen tankin kohdalta.
- mää
Rukouksiini on vastattu. Ainoa asia joka tässä pyörässä on hieman kismitänyt on ollut se että ajoasento pyörän ominaisuuksiin nähden on ollut väärä (ainakin minulle). Vaikka pituutta on 185 cm niin jalat on pitkällä matkalla pitänyt vääntää takatapeille ja joskus on tullut täpäriä tilanteita.
- 203cm/130kg
Kävin itse messuilla istumassa kaikki isot customit läpi. Roketti ainoo, josta ei tullut polvet tankista yli... Asento oli kuiteskin aika kyykky ja käpsä vieressä ihmetteli: "onko se sulle vähän pieni?" Tapit siis pitää saada eteen, pronto! Myyjän mukaan jenkit tuo siirtotapit markkinoille ihan minä hetkenä hyvänsä. Itse putkien duunaus ei pitäs olla vaikeaa, vaihtajan keppi pitää pidentää, jarruista selvinnee helpommin. Jos ois seppä, nin vois tehrä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102