Hannu Hietikko ihmettelee syvästi kirjoituksista päätellen , mitä JUNANI RIIHIMÄEN ja KARI UUSIKOKON ajatuksissa liikkuu vai liikkuuko mitään ,kun he sepittelevät "VIISAUKSIAAN"tällä palstalla?
HULLUUTTA vai HUUMORIA????????
MYLLISTYS vai PYLLISTYS????????
Onko yhtään järkeä ?
12
347
Vastaukset
- vuosituhannenparas
Nyt saatiin kunnon kunnallisvaaliehdokas Kauhajoelle. Minä ainakin äänestän. KARI VALTUUSTOON!!!!!!!!!!!!!
- tunturihajos
Vieläkö Kari huoltaa jopoja?
- entä_öögländiä
Pitäis saada terässiipi hualtoon
Nyt jumalauta loppuu se tyhjänpäiväinen kommentointi.
- Vennanmäkeläinen
Siinähän JUHANI alias MYLLIS kun lopetat kommentointisi,niin palsta pysyy melko tyhjänä.Kukaan ei jää kaipaamaan MYLLISTÄ
- myllis_on_jumala
Vennanmäkeläinen kirjoitti:
Siinähän JUHANI alias MYLLIS kun lopetat kommentointisi,niin palsta pysyy melko tyhjänä.Kukaan ei jää kaipaamaan MYLLISTÄ
myllisläisyys on Tie Totuus ja Elämä
- TyytyväinenAsiakas
Kari on tosi hyvä pyöräkorjaaja. Harmi vain, että Karin tyyppiset vanhan koulukunnan pyörämekaanikot on katoava, sukupuuttoon kuoleva ammattikunta.
- Me_emme_selviydy
Me emme selviydy ilman Karia ja öögländ uustuotanto-osia
- missäseppo
Kylläpäs tämä palsta on taas päässyt kuivaksi kun Seppo Myllis ei jaksa teitä kepittää
En ehdi kirjoitella kovin usein Kauhajoen palstalle, koska Ikaalinen vaatii veronsa. En ole teitä unohtanut. Olen jumala!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575810
- 1145485
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465137Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313081- 542577
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252551- 432240
- 231980
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131760On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151711