Hannu Hietikko ihmettelee syvästi kirjoituksista päätellen , mitä JUNANI RIIHIMÄEN ja KARI UUSIKOKON ajatuksissa liikkuu vai liikkuuko mitään ,kun he sepittelevät "VIISAUKSIAAN"tällä palstalla?
HULLUUTTA vai HUUMORIA????????
MYLLISTYS vai PYLLISTYS????????
Onko yhtään järkeä ?
12
371
Vastaukset
- vuosituhannenparas
Nyt saatiin kunnon kunnallisvaaliehdokas Kauhajoelle. Minä ainakin äänestän. KARI VALTUUSTOON!!!!!!!!!!!!!
- tunturihajos
Vieläkö Kari huoltaa jopoja?
- entä_öögländiä
Pitäis saada terässiipi hualtoon
Nyt jumalauta loppuu se tyhjänpäiväinen kommentointi.
- Vennanmäkeläinen
Siinähän JUHANI alias MYLLIS kun lopetat kommentointisi,niin palsta pysyy melko tyhjänä.Kukaan ei jää kaipaamaan MYLLISTÄ
- myllis_on_jumala
Vennanmäkeläinen kirjoitti:
Siinähän JUHANI alias MYLLIS kun lopetat kommentointisi,niin palsta pysyy melko tyhjänä.Kukaan ei jää kaipaamaan MYLLISTÄ
myllisläisyys on Tie Totuus ja Elämä
- TyytyväinenAsiakas
Kari on tosi hyvä pyöräkorjaaja. Harmi vain, että Karin tyyppiset vanhan koulukunnan pyörämekaanikot on katoava, sukupuuttoon kuoleva ammattikunta.
- Me_emme_selviydy
Me emme selviydy ilman Karia ja öögländ uustuotanto-osia
- missäseppo
Kylläpäs tämä palsta on taas päässyt kuivaksi kun Seppo Myllis ei jaksa teitä kepittää
En ehdi kirjoitella kovin usein Kauhajoen palstalle, koska Ikaalinen vaatii veronsa. En ole teitä unohtanut. Olen jumala!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457