Tätä et saa kyllä

Omasyysi

anteeksi. Syytä itseesi

30

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodnight

      Voi kauheeta..äkkiä pois täältä.

      • Laser_katse_lävistys

        Onko vaikeaa kun tiedän heti? Telepatia toimii.


    • hullusäolet

      lopeta vainoaminen.

      • Uutiset_valonnopeudella

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?


      • oletsäälittävä
        Uutiset_valonnopeudella kirjoitti:

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.


      • sekaisintaidatolla
        oletsäälittävä kirjoitti:

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.

        Narsisti kun olet niin siinähän luulet ettet ole mitään tehnyt. Mutta usko pois.. sinä kaiken aloitit ja itse olet syypää. Sinä tässä vainoat eikä kukaan muu. Plus mitä sotket ulkopuolisia asioihin. Eikö paskahousuilla pokka riitä keskustella kahdestaan sivistyneesti ja miettiä omia tekojaan. Ja älä huoli tunne on molemminpuolinen. Sinuakin inhotaan mutta tuplasti enemmän. Sinä itse laitot taas hullunmyllyn pyörimään. Koitahan itse miettiä. Minä en ole sinua ikinä vainonnut.

        Sinä taas olet minua. Yhdessä vaiheessa kaikki oli välillämme hyvin
        mutta sinä harhapsykooseissasi teit tekojasi ja aloitit henkisen kiusaamisen. Katso peiliin ja mieti. Sen jälkeen keskustele ja esitä anteeksipyyntö minulle ja elä omaa elämääsi niin kuin minäkin teen. Minua ei sinun olemassa olosi kiinnosta hevon..... sinä vain tunnut änkeävän joka vitun väliin...


    • tämäon
      • Lävistävä_tietoisuus

        Kehtaatko eteeni enää tulla ?


      • Lävistävä_tietoisuus

        Mitä kehtaat väittää tämän jälkeen???


    • Portaillasikerranm

      Ei se haittaa en minäkään anna sulle anteeksi sinähän tämän tuhosit. En voinut kertoa mitään. Miksi helvetissä lähetit sen viestin? Samalla olisin kertonut kuinka en enää rakasta ja erota haluan. Arvaat varmaan jos olisi nähnyt sun viestin olisi arvannut mitä olen touhunnut. Älä ole huolissasi poistin sen viestin eikä tiedä mitään. Enkä anna sille edes epäilyksiä joten tästä selvittiin. Uskon ettei meistä olisi tullut mitään. Olet kiero ja arvaamaton joten sovi mulle. Ilmankos sulla ongelmia ollut aikaisemminkin miesten kanssa. Olisi se ollut ehkä hyvää seksiä kanssasi mutta tuskin muuta olisi ollut. Muuten miksi kerroit kaverillesi meistä? Sekin puhui ohi suunsa ja nyt yksi yhteinen tuttumme joko arvaa tai tietää. Mun oli pakko kuullostella mihin tämä johtaa sun jutut meni vain sekavammaksi. En enään luota sanot mitä tahansa. Jään tähän suhteeseen koska sitä ei tarvitse epäillä mistään ja sen kanssa on helppo olla. Ehkä löydän uudestaan rakkauden siihen näin toivon.

      • Jghjt

        Trolli taas


    • SsaturnuksenRenkaat
    • Syvällinenmies

      Minä en keskustele tässä ketjussa, ihan tiedoksi. Ei kiinnosta tippaakaan nämä houreet tällä palstalla.

      • Fjhfyjjk

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O


      • Syvällinenmies
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.


      • Peltonen_
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Joskus on pitkä tumma nainen ja joskus taas ei-nyt taitaa taas olla ei


      • Fyhfyjjk
        Syvällinenmies kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.

        Ei ne mitään apua edes halua. Palstaharhat vieneet mennessään.


    • Täällänäävaan

      Väittelee keskenään ja eivät tunne toisiaan.

      • Fjhfyjjk

        Shh, älä vaan paljasta meitä.


    • Mistä täällä nyt taas riidellään?

    • Sorryoonpahoillani

      Sorry läks käsistä. Ei ole x. Oon pahoilsani.

      • Fjhfyjjk

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!


      • Storipahoslaki
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!

        Tsori. En kestä mahsmakrrorkgta.


      • Fjhfyjjk

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..


      • Padloiggdjisory
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..

        Tsori. Hehstoperååå. Hyi hitsa. Moiii😘


      • Fjhfyjjk

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.


      • Uinujauneksi
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.

        Samaa mieltä. Kauniita unia sulle.


    • tunnensyvemminkuinsua

      Sorry mutta kyllä hän tumma on vaan vetävä mimmi eikä näissä asioissa ihminen mahda juuri mitään kun feromonit ymsjp vie kumpaakin ettei rajaa näy 💞

    • Turhaariitas

      Olen antanut jo anteeksi.

      Ihmisiä ollaan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3074
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      934
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      810
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      732
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      685
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      646
    Aihe