Tätä et saa kyllä

Omasyysi

anteeksi. Syytä itseesi

30

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodnight

      Voi kauheeta..äkkiä pois täältä.

      • Laser_katse_lävistys

        Onko vaikeaa kun tiedän heti? Telepatia toimii.


    • hullusäolet

      lopeta vainoaminen.

      • Uutiset_valonnopeudella

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?


      • oletsäälittävä
        Uutiset_valonnopeudella kirjoitti:

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.


      • sekaisintaidatolla
        oletsäälittävä kirjoitti:

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.

        Narsisti kun olet niin siinähän luulet ettet ole mitään tehnyt. Mutta usko pois.. sinä kaiken aloitit ja itse olet syypää. Sinä tässä vainoat eikä kukaan muu. Plus mitä sotket ulkopuolisia asioihin. Eikö paskahousuilla pokka riitä keskustella kahdestaan sivistyneesti ja miettiä omia tekojaan. Ja älä huoli tunne on molemminpuolinen. Sinuakin inhotaan mutta tuplasti enemmän. Sinä itse laitot taas hullunmyllyn pyörimään. Koitahan itse miettiä. Minä en ole sinua ikinä vainonnut.

        Sinä taas olet minua. Yhdessä vaiheessa kaikki oli välillämme hyvin
        mutta sinä harhapsykooseissasi teit tekojasi ja aloitit henkisen kiusaamisen. Katso peiliin ja mieti. Sen jälkeen keskustele ja esitä anteeksipyyntö minulle ja elä omaa elämääsi niin kuin minäkin teen. Minua ei sinun olemassa olosi kiinnosta hevon..... sinä vain tunnut änkeävän joka vitun väliin...


    • tämäon
      • Lävistävä_tietoisuus

        Kehtaatko eteeni enää tulla ?


      • Lävistävä_tietoisuus

        Mitä kehtaat väittää tämän jälkeen???


    • Portaillasikerranm

      Ei se haittaa en minäkään anna sulle anteeksi sinähän tämän tuhosit. En voinut kertoa mitään. Miksi helvetissä lähetit sen viestin? Samalla olisin kertonut kuinka en enää rakasta ja erota haluan. Arvaat varmaan jos olisi nähnyt sun viestin olisi arvannut mitä olen touhunnut. Älä ole huolissasi poistin sen viestin eikä tiedä mitään. Enkä anna sille edes epäilyksiä joten tästä selvittiin. Uskon ettei meistä olisi tullut mitään. Olet kiero ja arvaamaton joten sovi mulle. Ilmankos sulla ongelmia ollut aikaisemminkin miesten kanssa. Olisi se ollut ehkä hyvää seksiä kanssasi mutta tuskin muuta olisi ollut. Muuten miksi kerroit kaverillesi meistä? Sekin puhui ohi suunsa ja nyt yksi yhteinen tuttumme joko arvaa tai tietää. Mun oli pakko kuullostella mihin tämä johtaa sun jutut meni vain sekavammaksi. En enään luota sanot mitä tahansa. Jään tähän suhteeseen koska sitä ei tarvitse epäillä mistään ja sen kanssa on helppo olla. Ehkä löydän uudestaan rakkauden siihen näin toivon.

      • Jghjt

        Trolli taas


    • SsaturnuksenRenkaat
    • Syvällinenmies

      Minä en keskustele tässä ketjussa, ihan tiedoksi. Ei kiinnosta tippaakaan nämä houreet tällä palstalla.

      • Fjhfyjjk

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O


      • Syvällinenmies
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.


      • Peltonen_
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Joskus on pitkä tumma nainen ja joskus taas ei-nyt taitaa taas olla ei


      • Fyhfyjjk
        Syvällinenmies kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.

        Ei ne mitään apua edes halua. Palstaharhat vieneet mennessään.


    • Täällänäävaan

      Väittelee keskenään ja eivät tunne toisiaan.

      • Fjhfyjjk

        Shh, älä vaan paljasta meitä.


    • Mistä täällä nyt taas riidellään?

    • Sorryoonpahoillani

      Sorry läks käsistä. Ei ole x. Oon pahoilsani.

      • Fjhfyjjk

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!


      • Storipahoslaki
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!

        Tsori. En kestä mahsmakrrorkgta.


      • Fjhfyjjk

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..


      • Padloiggdjisory
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..

        Tsori. Hehstoperååå. Hyi hitsa. Moiii😘


      • Fjhfyjjk

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.


      • Uinujauneksi
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.

        Samaa mieltä. Kauniita unia sulle.


    • tunnensyvemminkuinsua

      Sorry mutta kyllä hän tumma on vaan vetävä mimmi eikä näissä asioissa ihminen mahda juuri mitään kun feromonit ymsjp vie kumpaakin ettei rajaa näy 💞

    • Turhaariitas

      Olen antanut jo anteeksi.

      Ihmisiä ollaan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe