Tätä et saa kyllä

Omasyysi

anteeksi. Syytä itseesi

30

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodnight

      Voi kauheeta..äkkiä pois täältä.

      • Laser_katse_lävistys

        Onko vaikeaa kun tiedän heti? Telepatia toimii.


    • hullusäolet

      lopeta vainoaminen.

      • Uutiset_valonnopeudella

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?


      • oletsäälittävä
        Uutiset_valonnopeudella kirjoitti:

        Pelottaako miten nopeasti tiedän tekosi?

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.


      • sekaisintaidatolla
        oletsäälittävä kirjoitti:

        ei ole mitään tekoja mun puolelta, ei tule kun susta kyse. Olen kuitenkin turvannut selustani, kertonut läheisilleni surkean tarinani suhun liittyen, tietoisia ovat susta ja tässä pohditaan mitä jatkossa tuleman pitää jos sun puolelta ei lopu vainoaminen.

        En pelkää sua, vaan syvästi inhoan. Luuseri paskahousuhan sä olet, sääliä kai pitäisi.

        Narsisti kun olet niin siinähän luulet ettet ole mitään tehnyt. Mutta usko pois.. sinä kaiken aloitit ja itse olet syypää. Sinä tässä vainoat eikä kukaan muu. Plus mitä sotket ulkopuolisia asioihin. Eikö paskahousuilla pokka riitä keskustella kahdestaan sivistyneesti ja miettiä omia tekojaan. Ja älä huoli tunne on molemminpuolinen. Sinuakin inhotaan mutta tuplasti enemmän. Sinä itse laitot taas hullunmyllyn pyörimään. Koitahan itse miettiä. Minä en ole sinua ikinä vainonnut.

        Sinä taas olet minua. Yhdessä vaiheessa kaikki oli välillämme hyvin
        mutta sinä harhapsykooseissasi teit tekojasi ja aloitit henkisen kiusaamisen. Katso peiliin ja mieti. Sen jälkeen keskustele ja esitä anteeksipyyntö minulle ja elä omaa elämääsi niin kuin minäkin teen. Minua ei sinun olemassa olosi kiinnosta hevon..... sinä vain tunnut änkeävän joka vitun väliin...


    • tämäon
      • Lävistävä_tietoisuus

        Kehtaatko eteeni enää tulla ?


      • Lävistävä_tietoisuus

        Mitä kehtaat väittää tämän jälkeen???


    • Portaillasikerranm

      Ei se haittaa en minäkään anna sulle anteeksi sinähän tämän tuhosit. En voinut kertoa mitään. Miksi helvetissä lähetit sen viestin? Samalla olisin kertonut kuinka en enää rakasta ja erota haluan. Arvaat varmaan jos olisi nähnyt sun viestin olisi arvannut mitä olen touhunnut. Älä ole huolissasi poistin sen viestin eikä tiedä mitään. Enkä anna sille edes epäilyksiä joten tästä selvittiin. Uskon ettei meistä olisi tullut mitään. Olet kiero ja arvaamaton joten sovi mulle. Ilmankos sulla ongelmia ollut aikaisemminkin miesten kanssa. Olisi se ollut ehkä hyvää seksiä kanssasi mutta tuskin muuta olisi ollut. Muuten miksi kerroit kaverillesi meistä? Sekin puhui ohi suunsa ja nyt yksi yhteinen tuttumme joko arvaa tai tietää. Mun oli pakko kuullostella mihin tämä johtaa sun jutut meni vain sekavammaksi. En enään luota sanot mitä tahansa. Jään tähän suhteeseen koska sitä ei tarvitse epäillä mistään ja sen kanssa on helppo olla. Ehkä löydän uudestaan rakkauden siihen näin toivon.

      • Jghjt

        Trolli taas


    • SsaturnuksenRenkaat
    • Syvällinenmies

      Minä en keskustele tässä ketjussa, ihan tiedoksi. Ei kiinnosta tippaakaan nämä houreet tällä palstalla.

      • Fjhfyjjk

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O


      • Syvällinenmies
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.


      • Peltonen_
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        En minäkään.
        Ihmettelen vaan miten jotkut jaksaa vääntää :O

        Joskus on pitkä tumma nainen ja joskus taas ei-nyt taitaa taas olla ei


      • Fyhfyjjk
        Syvällinenmies kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Toivottavasti saavat apua.

        Ei ne mitään apua edes halua. Palstaharhat vieneet mennessään.


    • Täällänäävaan

      Väittelee keskenään ja eivät tunne toisiaan.

      • Fjhfyjjk

        Shh, älä vaan paljasta meitä.


    • Mistä täällä nyt taas riidellään?

    • Sorryoonpahoillani

      Sorry läks käsistä. Ei ole x. Oon pahoilsani.

      • Fjhfyjjk

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!


      • Storipahoslaki
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Älä tuo niitä harhajutttuja ainakaan tänne!

        Tsori. En kestä mahsmakrrorkgta.


      • Fjhfyjjk

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..


      • Padloiggdjisory
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Tänne ei myöskään saa tulla humalassa!!
        Vain iloisin mielin..

        Tsori. Hehstoperååå. Hyi hitsa. Moiii😘


      • Fjhfyjjk

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.


      • Uinujauneksi
        Fjhfyjjk kirjoitti:

        Kaikki löytäneet hyvin perille?
        Täällä emme suvaitse harhaista solvausta. Vain kauniita sanoja rakkaudesta ja ikävästä.

        Samaa mieltä. Kauniita unia sulle.


    • tunnensyvemminkuinsua

      Sorry mutta kyllä hän tumma on vaan vetävä mimmi eikä näissä asioissa ihminen mahda juuri mitään kun feromonit ymsjp vie kumpaakin ettei rajaa näy 💞

    • Turhaariitas

      Olen antanut jo anteeksi.

      Ihmisiä ollaan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe