Bemari on kuulemma pellejen auto

görangöbbels

Kamuni sanoi että Bemari on pellejen auto. Pitääkö paikkaansa?

28

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiudiAnttiJaHimariPentti

      Ei. Se on Homojen auto.

      • hhgggf

        Kateellisen mielipide.


    • onneaTulevaisuuteen

      Tyhmät reppanat ovat jotenkin niin lutusia ja vilpittömän lapsellisia. Aika harva pystyy tuohon.

    • PelleSinäOlet_BMW

      Kuten nimimerkki sanoo...

    • bemukka

      Minäkin haluaisin bemarin jos mulla olisi varaa. Täällä tyyppejä sylettää kun joku ajaa bemarilla, minä haikailen sitä ja ostaisin heti tuon uuden 5:n jos olisi mahdollista.

    • BMW_435iX

      Juu olet oikeassa. Olen työpaikkani johtaja, kuuntelija ja joskus myös pelle, jotta työntekijäni pysyvät tyytyväisinä. Onnea Sinulle oikeaan osuneesta arvauksesta! Toivon todella, että Sinustakin joku päivä tulee pelle, mutta kunnon auton ostamisen mahdollistamiseksi monesti täytyy löytyä muutakin. Onnea!

      P.S. Toivottavasti löydät muitakin kamuja.

    • Aloittaja_on_oikeassa

      Kyllä tämän palstan tasosta voi sen johtopäätöksen tehdä. Samat BMW-spedet tällä norkoilee 24/7 kehumassa kilvan "premiumiensa" laatua ja leikkien samalla rikasta... Ilmeisesti paikallisella apsilla eivät saaneet lotjoilleen tarpeeksi palvontaa "köyhiltä ja kateellisilta"... Yritetään täällä saada arvostusta sitten.

    • rellupösösitukka

      ehkä se on menossa pois muodista ,käytetyt bemarit . uudet ei, tietenkään ole pellejen auto

    • BmwPrässiin

      kaikki bemarit joutaa prässiin ja sen päälle vielä turpaan!!

      • Peräkammarin_vähis

        Älä vähäpoika uhoa. Voi vielä sattua leukaan.


      • JonneJaBMW
        Peräkammarin_vähis kirjoitti:

        Älä vähäpoika uhoa. Voi vielä sattua leukaan.

        Takaaveto lienee sinullekkin itsestään selvää... Bemaripojille luonnollinen asia :)


      • JonneJaBMW kirjoitti:

        Takaaveto lienee sinullekkin itsestään selvää... Bemaripojille luonnollinen asia :)

        Kuule sinä pikku puppeli poju voit vaikka haistaa leveän perseen !


      • JonneJaBMW
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Kuule sinä pikku puppeli poju voit vaikka haistaa leveän perseen !

        Sinulla jos kenellä niistä perseiden haistamisista on kokemusta.


    • Kateellisen mielipide. Kyllä varmaan helposti tulee tollasta kommenttia jo omasta tallista löytyy Nissan Micra

      • Joo_

        Samaa voi todeta myös itsestäsi tojopalstan trollista. Eikö oma bemarin romu mennyt katsastuksesta läpi,buahhahaha:))))))


    • Saa_sanoa_pelleksikin

      BMW on erinomainen auto, oli sitä jo 30 vuotta sitten, jolloin otin ulkomailla työmatkoilla mielelläni vuokraamosta alleni 3-sarjan BMW:n. Kengän numero ei isompaan olisi riittänytkään.

      Itse en ole Bemaria koskaan omistanut.

      Tällä hetkellä ajan C-sarjan farkku-M-B:llä. Kun ostin sen uutena 1½ vuotta sitten, oli 3-sarjan BMW:lle ehtinyt kertyä malli-ikää jo jokunen vuosi enemmän, mikä kallisti vaa'an Mersun puolelle. Lienee turha mainita, että olen tosi tyytyväinen.

      Uusin 5-sarjan Bemari on Mersun E-sarjalle varmasti hyvinkin tasaveroinen kilpailija. Minulle molemmat ovat tarpeettoman isoja ja ainakin liian kalliita.

      Aion pitää nykyistä autoani pitkään, mutta hyvin todennäköisesti ajan jommallakummalla merkillä jatkossakin.

    • BMW_tottakai

      Kun on nuorena aikansa ajanut Toyotilla ja muilla uusi BMW on kokemus, josta ei helposti halua luopua. Ajettavuus, tehokkuus ja mukavuus on hyvä yhdistelmä kuvaamaan BMW:tä. Nahkasisustus, kunnon audiojärjestelmä, HUD, adaptiivinen nopeuden säädin ja muutama muu lisävaruste täydentävät ajonautinnon. Kannattaa satsata tähän jos on vain varaa. Täältä ei kukaan lähde rahojen kanssa, joten elämästä kannattaa nauttia.

      • Miten_vaan

        Elämästä nauttimiseen lienee muitakin vaihtoehtoja kuin auto,mutta jokainen tyylillään.


    • reijoruupertd

      En tiedä, miksi et kokeilisi BMW:tä niin saamme tietää?

      • ElämästäNautiskellen

        BMW:llä on paha lähteä Tahitille lomailemaan, kun on meren ympäröimä saari.....


      • ToyotastaKärsien
        ElämästäNautiskellen kirjoitti:

        BMW:llä on paha lähteä Tahitille lomailemaan, kun on meren ympäröimä saari.....

        Vittu ahvenanmaalla sinä olet saarilomasi vietellyt. Köyhä urpo hahahahha.


      • prettywanker
        ElämästäNautiskellen kirjoitti:

        BMW:llä on paha lähteä Tahitille lomailemaan, kun on meren ympäröimä saari.....

        Mutta myönsit juuri olevasi kuitenkin pelle?


      • ElämästäNautiskellen

        Miten niin myönsin? Pitäisiköhän sinun harjoitella enemmän tuota lukemisen ymmärtämistä?


      • hahahhha
        ElämästäNautiskellen kirjoitti:

        Miten niin myönsin? Pitäisiköhän sinun harjoitella enemmän tuota lukemisen ymmärtämistä?

        Ei tarvitse. Onanoi sinä itsesi sinne Tahitille.


    • khndslkhjpk

      Kuka on "Pelleje" ?

    • Näinhän_se_on

      Pitää paikkansa,ainakin niiden osalta hyvinkin jotka itse haukkuvat tojotia yms. ja kehuvat bemarin maasta taivaaseen,vaikka eivät ole ajaneet metriäkään muilla merkeillä...

    • 534534

      Mikä on "kamu"? Kuulostaa maahanmuuttajalta.

      • Hyväkysymys_

        Sitähän voi bemaristi miettiä samalla kuten liikennesääntöjen tarkoitustakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe