Mikä tämä autokolu on? Avajaistarjouksena Vantaalla on halpa ajokortti, vain 899€. Mutta mikään yrityshaku kuitenkaan ei tiedä tästä yrityksestä mitään, mistään ei löydä osoitetietoja, yrityksen omistaja tietoja ym.
Onko tämä huijausta? miten voi olla varma, ettei maksa käteisellä turhaan ja yritys/omistaja katoaa maisemista?
Autokoulu EDU
7
303
Vastaukset
- Tervonen44
Ihan on toimiva autokoulu. Tytär kävi sen ja oli tyytyväinen opetukseen.
- uuu77
Miten se on käynyt se, kun autokoulu on vasta avaamassa? oletko vedättäjäomistaja?
- HeiHeiEdu
Mistä löytää puljun yritystiedot?
- Jaahans-
Puhelinnumero sama kuin skytec. Uusi nimi - uusi elämä.
- Wilho22
Täähän on ihan hevonhumppaa jos on skytecin kanssa jotain tekemistä. 899,jotain mätää.....
- Yyhoo
Autokoulu Edusta löytyy facesta tietoja. Varsinainen puhelinnumero löytyy sieltä 0400-535 701, numero rekisteröity nimellä Kaartin Ditax oy, näyttää toimivan myös siivousalalla. Toivottavasti ei mene meidän rahat kankkulan kaivoon.
- jeesus201
itse olen tällä hetkellä juuri kyseisessä autokoulussa. Aloitin kuun alussa ja nyt teoriat käyty. Hyvä, huumorintajuinen opettaja ollut ainakin tähän asti, itse olen pitänyt kovasti. Tosiaan autokoulu itsessään maksaa tuon 899e päälle muut kulut (teoriakoe, ajokoe, ajokorttilupahakemus yms..). Itsellä ei ainakaan vielä tähän asti ole ollut mitään moitittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026