Mikä tämä autokolu on? Avajaistarjouksena Vantaalla on halpa ajokortti, vain 899€. Mutta mikään yrityshaku kuitenkaan ei tiedä tästä yrityksestä mitään, mistään ei löydä osoitetietoja, yrityksen omistaja tietoja ym.
Onko tämä huijausta? miten voi olla varma, ettei maksa käteisellä turhaan ja yritys/omistaja katoaa maisemista?
Autokoulu EDU
7
335
Vastaukset
- Tervonen44
Ihan on toimiva autokoulu. Tytär kävi sen ja oli tyytyväinen opetukseen.
- uuu77
Miten se on käynyt se, kun autokoulu on vasta avaamassa? oletko vedättäjäomistaja?
- HeiHeiEdu
Mistä löytää puljun yritystiedot?
- Jaahans-
Puhelinnumero sama kuin skytec. Uusi nimi - uusi elämä.
- Wilho22
Täähän on ihan hevonhumppaa jos on skytecin kanssa jotain tekemistä. 899,jotain mätää.....
- Yyhoo
Autokoulu Edusta löytyy facesta tietoja. Varsinainen puhelinnumero löytyy sieltä 0400-535 701, numero rekisteröity nimellä Kaartin Ditax oy, näyttää toimivan myös siivousalalla. Toivottavasti ei mene meidän rahat kankkulan kaivoon.
- jeesus201
itse olen tällä hetkellä juuri kyseisessä autokoulussa. Aloitin kuun alussa ja nyt teoriat käyty. Hyvä, huumorintajuinen opettaja ollut ainakin tähän asti, itse olen pitänyt kovasti. Tosiaan autokoulu itsessään maksaa tuon 899e päälle muut kulut (teoriakoe, ajokoe, ajokorttilupahakemus yms..). Itsellä ei ainakaan vielä tähän asti ole ollut mitään moitittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t806060- 353331
- 442958
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402182Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282131- 1121986
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291939- 1881930
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241568Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171388