Kihla ja vihkisormus

Marijohanna1983

Mulla maksoi kihlasormus n.1000€ ja
Vihkisormus n.10000€.Ite en olis noin kalliita sormuksia ottanut, mutta en nähnyt hintoja valitessa sormuksia.Mies ei halunnut näyttää niitä. Olen tyytyväinen sormuksiin. Minkä hintaisia teillä on kihla ja vihkisormus olleet?

12

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpahutsu

      arpajaisista tuli voittona hääsormus ja kihlasormus on hopeaa eli edukas .)

    • Ella34v

      Mun kihlasormus maksoi n. 1500€.Vihkisormuksen hinta n.6000€.

    • sulhanen2006

      Meillä Saurumin leveät perinteiset kihla- ja vihkisormukset, tuttu kello- ja kultakauppias teki niistä kaupat, oli edulliset. Ollaan oltu tyytyväisiä, kauniit sormukset!
      Jonkun verran on ostettu sormuksia huutokaupoista ja teetetty Intiassa vaimolle sormuksia romukullasta, ei ole nekään kovin kalliita

    • 256257

      Teetätin kultasepällä vaimolleni kultaisen kihlasormuksen sinisafiirilla (olisi kuulemma riittänyt vaikka hopeasormus...) 320€ mutta pahuksen kaunis on ja vihkisormus vaatimaton 35€.

    • eimitääjärkee

      Järjen köyhyyttä alkaa polttelemaan rahaa sormuksiin tuhansia, kun samaiset sormukset saa ostaa sitten romukultana ihan pienellä rahalla. Me on ostettu huutokaupoista lähes kaikki sormukset, jos kaiverruksia, ne saa poistettua.

    • Tiinaxy

      Teetin vanhoista koruista uuden kihlasormuksen. Ei maksanut kuin 90€! Uusi sormus on todella muhkean näköinen. 9mm leveä,korkeus 3,5mm. Sormus painaa 22g ja on siis 18ka valkokultaa.

    • Tiinaxy

      Jahhas...kävin vakuutusyhtiötä varten hakemassa aitous/arvotodistuksen k.o.sormuksesta! Yllätyin kuinka arvokas sormus on! 1909 euroa! No mutta onneksi vakuutus korvaa 3000 euroon asti arvotavarat jos sormus esim varastetaan.

    • KöyhyysOnsuuriEpäonni

      100 e mun ja 100 e sulhon kihlasormus. Itse maksoin omani.

    • Kristiina25v

      Mun kihlasormukseni maksoi n.1500€ ja vihkisormus n.9000€.

    • Katja21v

      Minun kihlasormukseni maksoi n.2000€.
      Vihkisormus oli n.8000€.

    • Maria-Lena38v

      Mun kihlasormus maksoi n.7000€.
      Vihkisormus maksoi n.12000€

      • Anonyymi

        Eipä kauhean kalliit sormukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      259
      2830
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1925
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1685
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      18
      1574
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1424
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1250
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1013
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      968
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      963
    10. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      57
      950
    Aihe