Yksityislääkärillä käynti 51,60 € (enint. 20 min)
Bensa-auton katsastus 79,00 € (A-katsastus Pori)
Lääkäri uusi reseptin puhelimitse ilmaiseksi. Katsastaja ottaa jälkitarkastuksestakin rahan.
Sikahinnat katsastuksessa
8
273
Vastaukset
- Vesku196
Itse sain katsastuksen veloituksetta! Osallistuin kampanjaan ja voitin ekaa kertaa jotain facebook arvonnassa.http://kakkosauto.fi/epages/kakkosauto.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2016111405/Categories/Blogi/Katsastus#MainText
- tttukka
Käy sit A:lla tai Terveystalossa, niin samaa yhtymää rahoittaa...
- fdhdfhdfh
Kyllä se lääkäri ottaa 100 euroa ja toimistomaksu 18euroa,
Sitten köhä jatkuu ja uudellen näyttämään ja taas 80 euroa ..
eikä mulla mennyt varttia köhiessä-----)
Katsastus 45 euroa paikkakunnala, mutta miten ne toisiinsa liityy.
Lääkäripalevelussa se huono puoli, jos määrätty lääkitys ei auta niin et saa mitään korvausta hukkaan menneistä euroista kun sairaus jatkuu yhä. - NäinOnNäkyleipä
Paljonkos KELA maksaa sinun katsastuksestasi? Ai ei yhtään. Entä lääkärikäynnistä?
- rrhr
se onkin älytön homma että yhteiskunta tukee isoja lääkäritaloja maksamalla osan osittain turhista tutkimuksista.
Kyllä se kela nykyään osallistuu katsastusmaksuihin kun sossun toiminnat siirtyneet kelalle. - K1-ukko
Pitäisi ehkä perehtyä katsastuskonttorin kulurakenteeseen mikä on hippusen suurempi kuin lääkärin 8 neliön toimistohuone.
Se katsastuskonttori jossa itse olin työssä maksoi rakennuskustannuksineen noin miljoona Euroa.
Siihen kolme stenhöj-nosturia, jarrudyno/iskaritesteri ja muut kilkkeet päälle sekä kaiken mahdollisen sertifiointi ja nekin kulut.
Siis ihan oikeasti, pitäisi olla edes alkeellinen ymmärrys mihin kaikkeen rahaa kuluu yritystoiminnassa tällä saralla.
Katsastuksen saa nykyään alle 50 eurolla päästöineen eikä samalla rahallaa saa edes tankillista bensaa. - halapaaon
Mulla hinta oli 48€ ja siinä oli kaikki mukana. Tämä Vantaalla viikko sitten.
- manymanu
Markkina talous eli kapitalismia, kakki maksaa, mutta tietysti on kilpailu tarjoushinnoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1183722Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3132629Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02170Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431981Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111738Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1311245- 961194
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....71161Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu84977- 52952