Hei
Olen 16-vuotias tyttö, ja rakastan tarinoita. Rakastan kirjoittaa, rakastan lukea, ja rakastan kuunnella ihmisten omia tarinoita.
Haluaisitko kertoa minulle tarinasi?
Oon kuullut paljon hurjia tarinoita enkä hätkähdä vaikka kertoisit kiduttaneesi veljesi hulluksi asti. Tarinoita tai muutakaan informaatiota ei leviä mihinkään, vaan tarinat pysyvät täysin omassa tiedossani.
Voit kertoa minulle mistä vain. Isän alkoholismista, vaikeasta suhteesta äitipuoleen, päihteidenkäytöstä masennukesta, perheestä, syömishäiriöstä, unelmista, kiusaamisesta, ihastuksesta, koulunkäynnistä, kuulumisista... Ihan mistä vain.
Jos kiinnostaa niin tule puhumaan kikissä: KerroMinulleTarinasi.
Joitakin varmasti ihmetyttää miksi haluan tehdä tämän. Johan sanoin: mä vaan rakastan kuulla ihmisten tarinoita :) ❤
Kerro minulle tarinasi
9
129
Vastaukset
- Justmeew
Aiks södee, ett joku jaksaa c:
(Paitti jos oot 66v runkkaava pappa, nii haista sitä isoo ja ruskeeta)- KerroMinulleTarinasi
En oo 66v runkkaava pappa, vaan oikeesti rakastan kun ihmiset kertoo syvempiä tarinoita niiden elämästä. Se on mun mielestä tosi kaunista ja liikuttavaa, mä toivon että useammat ihmiset pystyisi pysähtyyn kuuntelemaan mutta kaikilla taitaa olla liian kiire :(
Synnyin. Kun kasvoin, löysin elämälleni tarkoituksen; Suomi24:än paskan suoltamisen. Tarinani jatkuu vielä, mutta kyllä se aikanaan sitte loppuu.
Perkele.Söpöline kirjoitti:
Elämtarkoituksesi on varmaankin tylsistynyt viimeisen vuoden aikana?
Pitää sitä syödä ja nukkuakin.
- mitatapahtuuuu
Söpöline kirjoitti:
Ja mitä vielä?
asturboia
mitatapahtuuuu kirjoitti:
asturboia
Nimenomaan.
Propsit sulle tietämisestä.
Ole hyvä ja ota vasemmalla kädellä kiinni oikeasta, heiluta sitä ja onnittele itseäsi saavutuksesi johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432111Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151389Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141326Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20917Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist158810Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19786- 75712
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57706Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101655