Voiko F-secure Safen ladata etukäteen?

Mukitjanaasi

Ostin uuden FS safen kun vanha on loppumassa kuukauden päästä. Mietin vaan että kannattaako mun nyt kuitenkin odottaa se kuukausi ja vasta sitten ladata tuo uusi, vai voiko sen jo nyt ladata? Meinaan vaan että jos se uusi tulee sitten heti voimaan, niin siinähän silloin "menettäisi" yhden kuukauden.

4

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouhevasti

      Kijaudut F-Securen sivuille,teet uuden tilauksen ja saat ilmoituksen kuinka monta vrk.tilaus on voimassa. Lasku tulee kun uusi tilaus alkaa.

      • Mukitjanaasi

        Et nyt ihan ymmärtänyt oikein kysymystä. Olen jo ostanut sen uuden FS Saven, lisenssi yhdeksi vuodeksi. En ostanut sitä netin kautta, vaan kaupasta. Pointti oli se, että kun tuon edellisen tilauksen viimeinen voimassaolopäivä on 8.4.2017, niin jos siis lataan tämän uuden Saven silloin, mulla on virussuoja 8.4.2018 asti. Mutta jos lataan sen jo nyt, meneekö tää uusi sen vanhan päälle, eli vuoden jakso alkaa jo NYT, jolloin mulla olisi suoja 8.3.2018 asti. Näin ollen siis "menettäisin" yhden kuukauden. Vai onko tuo ohjelma niin fiksu, että jää sinne vanhan tilauksen taakse odottelemaan, ja tulee voimaan vasta silloin, kun edellinen tilaus loppuu, eli siis vasta 8.4?


      • Huolto

        Eikö siihen tule f-securen ilmoitus, että tilaus loppuu 8.4.2017, kun koneen käynnistää? Menet vaan siitä ilmoituksesta sisään ja annat sen ostamasi uuden koodin, missä sitä kysytään. Et menetä mitään kuukautta ja suojaus jatkuu normaalisti. Ilmoitus lakkaa hyppimästä silmille myös. Kaupasta ostamalla saa aina halvemmalla f-securen, kun netistä. Ainakin minä sain halvemmalla.


    • teeppäniin

      Vanha loppuun ja sitten uusi päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe