Ostin uuden FS safen kun vanha on loppumassa kuukauden päästä. Mietin vaan että kannattaako mun nyt kuitenkin odottaa se kuukausi ja vasta sitten ladata tuo uusi, vai voiko sen jo nyt ladata? Meinaan vaan että jos se uusi tulee sitten heti voimaan, niin siinähän silloin "menettäisi" yhden kuukauden.
Voiko F-secure Safen ladata etukäteen?
4
102
Vastaukset
- jouhevasti
Kijaudut F-Securen sivuille,teet uuden tilauksen ja saat ilmoituksen kuinka monta vrk.tilaus on voimassa. Lasku tulee kun uusi tilaus alkaa.
- Mukitjanaasi
Et nyt ihan ymmärtänyt oikein kysymystä. Olen jo ostanut sen uuden FS Saven, lisenssi yhdeksi vuodeksi. En ostanut sitä netin kautta, vaan kaupasta. Pointti oli se, että kun tuon edellisen tilauksen viimeinen voimassaolopäivä on 8.4.2017, niin jos siis lataan tämän uuden Saven silloin, mulla on virussuoja 8.4.2018 asti. Mutta jos lataan sen jo nyt, meneekö tää uusi sen vanhan päälle, eli vuoden jakso alkaa jo NYT, jolloin mulla olisi suoja 8.3.2018 asti. Näin ollen siis "menettäisin" yhden kuukauden. Vai onko tuo ohjelma niin fiksu, että jää sinne vanhan tilauksen taakse odottelemaan, ja tulee voimaan vasta silloin, kun edellinen tilaus loppuu, eli siis vasta 8.4?
- Huolto
Eikö siihen tule f-securen ilmoitus, että tilaus loppuu 8.4.2017, kun koneen käynnistää? Menet vaan siitä ilmoituksesta sisään ja annat sen ostamasi uuden koodin, missä sitä kysytään. Et menetä mitään kuukautta ja suojaus jatkuu normaalisti. Ilmoitus lakkaa hyppimästä silmille myös. Kaupasta ostamalla saa aina halvemmalla f-securen, kun netistä. Ainakin minä sain halvemmalla.
- teeppäniin
Vanha loppuun ja sitten uusi päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822