Naista nuoltavaksi PORI-RAUMA

Löytyisiköhän täältä vahingossa nainen jota pääsisi nuolemaan vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti ;)? Hakemukset voi laittaa nimimerkin mukaiseen tämän palvelun postiin.

Itse olen kohta34v täyttävä sinkkumies.

37

692

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö löydy?

    • Hiljaista vieläkin

    • pentu20v

      Kelpais mut liian kaukana oot.. </3

      • En tiedä mistä päin olet, mutta huomenna olen ajamassa Helsinkiin ja siellä vietän muutaman päivän ja pari iltaa menee siis hotellissa ;).


      • pentu20v

        Vielä kauemmaksi meet.. :D mää oon täällä paljo pohjosempana :3


      • pentu20v kirjoitti:

        Vielä kauemmaksi meet.. :D mää oon täällä paljo pohjosempana :3

        No voi harmi


      • pentu20v

        Sanoppamuuta. Olis ollu tiukkaa posliinia tarjolla;)


      • pentu20v kirjoitti:

        Sanoppamuuta. Olis ollu tiukkaa posliinia tarjolla;)

        No nyt harmittaa vielä enemmän. Sitä olis ollut ilo nuolla useampaankin orgasmiin ;)


      • pentu20v

        No sori.. :D aiettä ois kelvannu ♡ olis voitu tehdä muutakin :P


      • pentu20v kirjoitti:

        No sori.. :D aiettä ois kelvannu ♡ olis voitu tehdä muutakin :P

        Ehdottomasti oltais muutakin puuhasteltu. Ihan mitä ikinä olisit halunutkaan ;).


      • pentu20v

        Kerro lisää:P Sullekko olis tämmönen pentu kelvannu? ;)


      • No olisit ainakin saanut ottaa multa suihin ;). Ja sä saat itse kertoa mistä muista jutuista tykkäät tai haluaisit ;). Mä olen erittäin avoin monenkin asian suhteen ;). Ja eikös ikä ole vain numeroita jos kahdesta täysi-ikäisestä on kuitenkin kyse ;)?


      • pentu20v

        Mielellään ottaisin sulta suihin ja nielisin kaikki kun laukeat;) vähän lämmittelisit mua eka ja saisit panna mihin haluat ja ottaa mut vaikka vähän rajustikkin;) jep numeroitahan ne vaan on.. ;)


      • pentu20v kirjoitti:

        Mielellään ottaisin sulta suihin ja nielisin kaikki kun laukeat;) vähän lämmittelisit mua eka ja saisit panna mihin haluat ja ottaa mut vaikka vähän rajustikkin;) jep numeroitahan ne vaan on.. ;)

        Kyllähän sitä siinä nuollessa ehtii muitakin paikkoja lämmittelemään ;). Sormia tykkään kuitenkin apuna käyttää ;). Ja kyllä se kieli sekä sormet voi pepullakin käväistä ;). Ja suihin saisit ottaa mielellään syvälle ja rajumpi meno onnistuis tietysti myös ;). Eikä sitä rintoja saa tietenkään unohtaa vaan nekin ansaitsevat kunnon käsittelyn ;).


      • pentu20v

        Kuulostaa kyllä erittäin hyvältä;) alkaa kostua ku mietin edes:P ja sormetki saa kyllä mielellään eksyä pilluun vaikka ei sinne kovin montaa mahukkaan:P


      • Tietysti sormet pilluun eksyisi ja saattaappaa eksyä samanaikaisesti yksi pilluun ja toinen peppuun ;). Tai sit voi samalla ottaa avuksi leluja jos sulta moisia löytyy ;). Naidessakin saattaa sormia eksyä ainakin peppuun jos takaa päin nai tai sit se lelu ;P


      • pentu20v

        Luetko sä mun ajatuksia..? ;) Peppuaki saa joo hyväillä ja sormettaa ja nuolla ja mitä vaan:P tykkäätkö sä jos sun peppua vähä nuolasee tai hiplaa ? ;) tekis kyllä nyt mieli nuolla ja imeä sun kovaa kullia..


      • Ilmeisesti luen ;). Mun peppua ei ole kyllä koskaan nuoltu saatika sormetettu ja kyllä se samana pysyykin :D. Kullini upottaisin mielelläni suuhusi syvälle ;). Ja laukeamisen jälkeen voisin vaikka sitoa sänkyyn ja nuolla sen jälkeen ja dildottaa, sormettaa yms ;P


      • pentu20v

        Tuo olis täydellistä.. ;)


    • Olisko lähempää ketään naista?

    • Taas alkoi hiljaisuus

    • Kivapate

      Pentu20v mistäpäin olet minä oisin kiinnostunut nuolemaan minä 08 alueelta

      • pentu20v

        Täälläpä minäkin.. ;)


      • Ragge

        Pentu mistä päin 08 alueelta?


    • Ragge

      Pentu missä päin 08 alueella?

      • pentu20v

        Lännessä:D


    • Ragge

      Mikä on lähin kaupunki?lähdetkö viikonloppuna nu?

    • Ragge

      Pentu pe_su?

      • pentu20v

        Ehkä;) minkä oot ikänen?


    • Kivapate

      Ai jaa kiinnostaisko jos ajelisin sinne suuntaan missä asut pidettäis kiva hetki voisit panna viestiä 0400587413

      • pentu20v

        Kivat hetket kiinnostaa aina.. joo saatan mä ehkä pannakki:P
        Paljoko on ikää sulla?


    • Ragge

      Pentu olen 38vuotias.mikä lähin kaupunki?

    • Ragge

      Pentu miten yhteys tiedot vaihdetaan?laitatko?

    • Löytyykö ;)?

    • nyt 31.3-2.4 olis taas mahtavasti aikaa tulla nuolemaan joku orgasmiin asti ;). Vapaaehtoiset laittakaa sähköpostia nimimerkin mukaiseen postiin ja loppuosahan on @suomi24.fi :)

    • Missä on kaikki Satakunnan naiset?

    • Vieläkään ei ole naista löytynyt

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe