Naisen masturbointi miehen katsellessa

Miksikö

Kertokaapas naiset miksi (ainakin kohdallani) niin moni nainen kammoaa masturboida miehen katsellessa? Vaikka olisi aivan hiljaa niin erittäin harva haluaa sitä tehdä.

Mies saa sormettaa ja hyvillä mutta jos siirtää naisen käden paikalle niin tilanne pysähtyy. Olenkosattunut löytäkään kaikki ujot tai ensikertalaiset? Vai onko siinä naiselle joku asia jota häpeää näyttää? Esim. oma orgasmi tai esim. kovakouraisuus jota saattaa itse pitää "pervona"?

Monen kanssa olen asiasta keskustellut mutta selvää vastausta en ole saanut keneltäkään. Ja minusta naisen masturbointi on yksi maailman suloisimmista näyistä. Siis silloin kun se tulee täydellä antaumuksella luonnollisesti, ei näytellysti.

45

10851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselunautinto_m06

      Hei,
      Just samaan olen törmännyt omissa naissuhteissa. Ihmetellyt enkä koskaan ole saanut oikein vastausta asiaan.

    • Hävytönkö

      Nuorena häpesin mutta en enää keski-ikäisenä. Jos mies runkkaa itse vieressä, laukean omille sormille nopsaan..

    • olkaaaitoja

      Olisihan se kova nähdä kun nainen itsekin näyttää nautintonsa,mut aiemmat kirjoittajat eivät ole naista saaneetkaan! Omia "fantasioita" peräkamarista tekstailevat housut kintussa.

      • Miksikö

        Jaa niinkö epäilet? Voin kyllä kertoa että epäilysi on väärä. Ja aloittajan kysymys aito. Tässä näkyy kuitenkin hyvin se miten kyynisiä suomalaiset ovat nykyään. Ei ihme jos suksi ei luista.


    • Häveliäs

      No omasta puolesta voin sanoa et on siinä varmaan joku häveliäisyys ,ei vaan kehtaa.
      Olen kyllä jo vähän onnistunut tekemään miehen nähden ,en vielä loppuun asti.
      Ehkäpä viel joskus.

    • Pitsineitsyt

      Minä kiihotun siitä, kun mies katsoo minun itsetyydytystäni. Haluan myös katsoa, kun mies vetää käteen.

      • Jos haluaisit nähdä livena ja saada katsojan-laita posti...ei seksiä:) Arvaatkos postini täällä?:)


      • Voisin katella 😉


    • justjajoo

      Minusta on pervoa, kun mies haluaa katsella, jos tyydytän itseni. Ei hän halua katsella ottaakseen oppia vaan ihan omaksi nautinnokseen, eikä se kiihota minua lainkaan. Netti on pullollaan masturboivia naisia, eikun sinne vaan tiiraamaan ja omaa kättä käyttämään.

    • Lehar

      Olen törmännyt useampaankin naiseen, jotka masturboivat nähteni. Mutta minä tapailenkin hiukan pervompia naisia :)

      • 1238

        Joo onhan niitä nähty monenlaista. Yksi oli kyllä niin esittelevä että siinä meinas mennä omatkin halut kun huusi ja voihki kun sormetti itseään.. vaikutti aika feikiltä. Sit taas paras kokemus on kun ex muija otti dildon ja sillä alkoi masturboimaan minun katsoessa telkkaria. Oltiin pienessä yksiössä jossa ei ollut kuin sänky ja sohva. Minä sohvalla ja nainen sängyllä. Sohva oli sängyn jalkopäässä josta sitten kyselin mitä katsottaisiin niin huomasin hänen pyörittelevän dildoa klitallaan ja sitä jatkui hetken kunnes hän koitti sitä työntää sisäänsä, siitä sitten se otti sen suuhunsa että sai liukastetta ja tais se sormiaankin kastella jolla hiveli alapäätään.. minä silloin nuori poika runkkasin sohvalla peitonalla katsellen tuota ihanaa näytöstä. Hän sormetti ja dildotti siinä sängyllä itselleen orgasmin ihan oikeasti eikä niin kuin tämä aikaisempi tapaus. Itse sain tän session aikana 3 kertaa ja sitä näkyä en unohda koska se oli oikeasti aitoa.. vasta oli puhetta nykyisen vaimon kanssa siitä että mikä on ollut kiihottavinta tähän mennessä elämää niin kerroin tämän tarinan niin riitahan siitä sitten tuli ja olen koittanut häntäkin aina naidessamme siirtää sormiaan niin että hieroisi klittaansa samalla mutta yritykseksi on jäänyt. En tiedä mikä siinä sitten on. Olen koittanut herätellä kiinnostusta aina joskus saunoessamme niin että runkkaan suihkussa kun vaimo on saunassa josta näkee lasi-oven läpi. Mutta se yleensä päättyy siihen että vaimo vaa nielee lastit tai sitten naidaan. Mutta yleensä vaa nielee tekemättä itselleen mitään..


      • lsfud

        Idiootti. Kerrot vaimolle, että eksän kanssa oot kokenut kiihottavimmat hetket ikinä. Ja sitten vielä ihmettelet, ettei vaimo innostu samasta. No tuon jutun kertomisen jälkeen ei ole kyllä enää mitään mahdollisuuksia.


    • Pinja-777

      En kyllä kammoksu itseni tyydyttämistä miehen nähden. Usein teen sitä ihan vaan herättääkseni miehen huomion. Viimeksi viime viikonloppuna mies katsoi telkkaria ja minä aloin jumppaamaan siinä sohvan edessä lattialla. Ja kun panetti niin vietävästi, riisuin itseni alasti ja aloin hyväilemään itseäni. En nyt hirveän kauaan saanut itsekseni leikkiä ;)

    • Minä taas olen kauvan etsinyt naista moiseen kimppa kivaan, täällä niitä tuntuu olevan mutta livenä vaikea löytää naista joka antaa katsella kun tyydyttää itsensä nenäni edessä..... Jos jostain syystä semmoinen löytyy niin nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    • Kokemustaonpaljon

      Nainen häpeää vaginaansa.Ei sen kummempaa.

    • Vaikeasti

      Masturboidessani kehittelen päässäni fantasioita, joissa ei aina esiinny oma mieheni, tuntuu kiusalliselta jos hän katselee vieressä samalla kun vemputan ja fantasioin yhtymisestä tuntemattomaan kylpylän höyrysaunassa. Siinä yksi syy. Toiseksi orgasmin saavuttamiseen käsipelillä saattaa mennä puolikin tuntia. Jos mies katsoisi, olen varma että tunnelma lässähtäisi kun alan miettiä tylsistyykö mies

    • mitäs sellaisia naisia otatte. kriteerit pitää ollaja jos nainen ei runkkaa itseään yhdessä niin ovea vaan ja vaihtoon.

    • Kannattaa vaikka kokeilla (yllätys) jutella naisen kanssa tästä. Eikä mitään syyllistävää keskustelua vaan ihan asiasta. Saatte varmaan vastauksenkin. Toisille itsetyydytys on privaatimpi juttu kuin toisille.

      • Ja kommenttisikin on asiallinen.

        Näitä palstoja lukiessa olen usein miettinyt, miten täydellisen erilaisia ihmiset ovat. Ja todella varmoja siitä, että heidän rajansa ovat yleispätevät, kaikille sopivat. Toiset eivät salli itselleen ja kumppanilleen juuri mitään, toiset taas kaiken, mitä mieleen tulee, ja kuitenkin elämme samassa yhteiskunnassa.

        Näyttäisi siltä, että joitakin ei aja vain ympäristö, vaan ihan geeniperimä. Jotkut vain ovat hirveän ujoja. Suhtautumiseron näkee myös ikäkausittain. Mitä vanhemmaksi henkilöt tulevat, sitä vapautuneempi on heidän ajatusmaailmansa.


    • Nainen1999

      Itse en masturboi, koska koen vastuuta tuoda miehelle nautintoa omani sijasta. Eipä ole koskaan pyytänykkään masturboimaan edessään.(vaikka mielelläni kyllä tekisin)

      • Yllätä miehesi. Masturboi oma-alitteisesti. Tuotat hänelle paljon iloa. Iloa teille! :)


      • Kikkeliskok

        Naisen masturboinnin katsominen ON nautinto miehelle, joten suosittelen tekemään niin ihan pyytämättäkin!
        Meillä vaimo kiihottuu lisää siitä, että katselen hänen masturbointia. Samoin kun hän katselee minun masturbointia. Viimeksi hän totesi sen olevan ihan älyttömän kiihottavaa.
        Vaikka joku tuossa aiemmin väitti, että ei sitä tehdä oppiakseen, niin kyllähän siitä vinkkejä saa, että näkee toisen koskettelevan itseään.


    • 28vnainen

      Musta on tosi kiihottavaa katsella kun puoliso masturboi (etenkin jos herään siihen yöllä), niin ehkä sit sen rohkaisemana oon joskus itsekin uskaltautunut tyydyttämään itseäni. Kynnys oli ja on kyllä korkea - paljon pitää kaivata kosketusta. Luontevinta se on mulle silloin kun alkaa panettaa ihan hirveästi kun mies panee mua suuhun. Sit saattaa käsi joskus livahtaa jalkojen väliin ja hieron klittaa samalla kun imen. Ja musta on kyllä ollut kiihottavaa huomata, miten mies nauttii katsellessaan kun polvillani runkkaan hänen kalu suussa. Vaikka vähän kyllä stressaan, että häiriintyykö hän, jos keskityn siinä myös omaan nautintoon enkä vain hänen. Mut oon aina saanut laueta hänen kalu suussa ja yleensä oon sit saanut lastin nieltäväksi melkein heti oman orkun jälkeen.

    • Tj74vm

      Olen masturboinut miehen katsellessa..sormin ja pulloa käytin myös.vanhempi mies tahtoi nähdä koska sai erektion sillai.heh..nautin suuresti kun sain nähdä miehen runkkaavan valtavaa kaluaan..lopulta päästiin panemaan..

    • Toiveeni

      Upeaa että on tollaisia naisia olemassa....*huoh* kun sais ees kerran elämässään nähdä kun nainen tekee itse orgut....

    • Shamelezz

      No on tuo kyllä sellainen että alkaa hitusen ahdistaa jos samassa huoneessa on. Kameran välityksellä on ollut ihan ok ei mitään mutta jos on siin puolen metrin päästän nii kyllä siinä ujous iskee. Varmaan juuri sen takia että itsekseen reaktiot on huomattavasti voimakkaampia

      • Tj74vm

        Mut jos siitä molemmat kiihottuu ja mies saa erektion sillai nii sehän on ok..mua ainaski kiihottaa nähdä ku isoa kyrpää runkataan....vielä ku mies tekis loppuun saakka sen ja sit antais isoa kullia mulle...heh..


      • Nikopilli
        Tj74vm kirjoitti:

        Mut jos siitä molemmat kiihottuu ja mies saa erektion sillai nii sehän on ok..mua ainaski kiihottaa nähdä ku isoa kyrpää runkataan....vielä ku mies tekis loppuun saakka sen ja sit antais isoa kullia mulle...heh..

        Ilman muuta loppuunn asti.


      • Kikkeliskok

        ”Tekis loppuun asti ja sit antais isoa kullia..” -ajatukseen sisältyy miehen kannalta aika ikävä ristiriita. Harva pystyy heti orgasmin saatuansa jatkamaan, useimmat tarvitsevat ainakin jonkin verran aikaa latautua.


      • Anonyymi
        Kikkeliskok kirjoitti:

        ”Tekis loppuun asti ja sit antais isoa kullia..” -ajatukseen sisältyy miehen kannalta aika ikävä ristiriita. Harva pystyy heti orgasmin saatuansa jatkamaan, useimmat tarvitsevat ainakin jonkin verran aikaa latautua.

        Aivan. Olen jostain lukenut, että nainen tarvii 7 sekunin tauon, tulemisen jälkeen ja mies 30 min. Jos joutuu tilanteeseen, niin saa kyllä kuulla haukut. Rakastelun jälkeen ei enää viitsisi myöskään, kun siinä menee ajatukset ihan puupenkin tekemiseen. On hikinen, väsynyt jne. Mielummin suihkuun??? Naisille on kaikki Niin helpompaa. Monet orkut. Mies lopuksi yhden, pikkuruisen, joka unohtui samalla kun tuli. Well, jos olisin suunnitellut itseni?, mutta kun en ollut.


    • Jos haluan, masturboin seksiä harrastaessa. Tai esileikin aikana jos kumppanilla kädet täynnä töitä jo. Joskus nostatan kiihkoa masturboinnilla, koska toinen sen näkemisestä siitä nauttii myös. Ihanaa olisi myös jos toinen käskee yhtäkkiä masturboimaan vaan katsellakseen sitä (tämä lähinnä kun muutenkin alustavassa asemassa leikitään)

    • kolmekymppinen

      Mun on vaikeaa masturboida miehen nähden, sillä masturboin aina mahallani joten siinä ei ole paljon näkemistä. Tosin polvet usein liukuvat alle ja pylly nousee ylös sitä mukaa, mitä lähemmäs huippua pääsen. Se vauhko kiemurtelu tuntuu vaan niin eläimelliseltä etten uskalla sitä näyttää miehelleni. Jos hän pyytäisi, saattaisin näyttää.

      • Kikkeliskok

        Näytä ihmeessä! Voin vain kuvitella miten kiihottavalta tuo näyttää. Samalla voisi pitää pakaroista kiinni ja katsella ihan läheltä. Ihan varmasti kannattaa uskaltaa, saatte tuosta paljon uutta kipinää seksielämäänne! Kysy vaikka mieheltäsi, että haluaisitko nähdä yhden jutun..


    • Meillä mies nauttii katsellessaan mun leikkivän itselläni. Eilen saunan jälkeen mies pyysi, että asettuisin lattialle makaamaan saunatakki auvattuna ja nostaisin jalat sohvalle hänen molemmin puolin. Sitten hän pyysi, että alkaisin hieroa rintojani hänen edessään. Tehdessäni näin hän kertoili mitä kaikkea haluaisi saunapuhtaalle ja paljaalle pillulleni tehdä. Siinä häpyhuuleni turposivat ja pillu alkoi valua. Näky oli hänen mieleensä ja hän pyysi minua levittämään häpyhuuliani toisella kädelläni ja toisella hierovan itselleni orgasmin. Ja totta kai näin tein. Kiihotusta ja orgasmia lisää, kun tietää toisen katsovan. Avattuani silmäni siinä lattialla maatessani tuli mies viereeni. Näin lupaavan teltan mieheni saunatakin alla ja avasin sitä hieman. Hän otti kyrpänsä esiin ja alkoi kasvojeni yläpuolella runkata. Yritin auttaa häntä, mutta hän käski pysytellä makuulla. Siinä oli taas pillu tulessa kun munanvarsi liikkui silmieni edessä. Karjahtaen mies laukesi kasvoilleni ja onnistuin saamaan osan spermasta suuhuni. Koska olin taas valmis pyysi mies, että hakisin dildon ja hoitelisin itseni sillä vielä hänen nähtensä. Hyrinä käyntiin ja dildoa pesään. Mies hieman autteli sormillaan. Sauna oli vienyt sen verran voimia, että munaa sain vasta aamulla lusikassa.

    • Enna

      Mulla emätinorgasmi on vaan haave. Nykyisen miehen kanssa päätin jo alusta lähtien sormettaa samalla kun hän nai. Ei ollut mitään sitä vastaan :) Nyt kun hänellä on ollut erektio-ongelmia ja ennenaikaista laukeamista, hän auttaa minut orkkuun naimalla dildolla kun samaan aikaan hieron itseäni. Ei ongelmaa.

    • Anonyymi

      musta ois ihanaa kun mies katsoisi kun runkkaan. Pelkkä ajatus siitä saa pillun ihan märäksi.

      • Anonyymi

        Sinua siis kiihottaisi nähdä kun mies runkkaa? Voin järjestää shown sinulle joten laita meiliä niin jutellaan ensin ja saan hieman kuulla mistä erityisesti tykkäät ja kiihotut.
        Myös muut naiset, laittakaa meiliä jos haluatte nähdä.
        Meilini: mendelsonni @gmail.com


      • Anonyymi

        Sori, ymmärsin väärin. Mielelläni katselen kun masturboit joten meilaa niin jutellaan lisää.
        Meilini: mendelsonni @gmail.com


      • Anonyymi

        Tulen mielelläni katsomaan


      • Laita sp niin runkkaillaan😉


    • Anonyymi

      Kun oot älyttömän rakastunut johonkin naiseen, niin mieti nyt itseäsi runkkaamassa sen edessä? Käykö helposti? Kun et edes puhua sille kunnolla uskalla.

      • Anonyymi

        Sitäpaitsi on naisia jolla on matala seksuaalinen vietti, eikä ne edes tyydytä itseään. Estyneitä ääliöitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paskaaks naisen nautinto uteliaille pervolle ukolle kuuluu. Olet pelkkä stalkkeri.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe