tykkääkö joku oikeasti..?

o.Ô

Siis kuka täällä tykkää oikeasti jani wickholmista...??? kiinnostaa tietää, vaikka itse en tykkää yhtään. Mun mielestä sen musiikki on pitemmän ajan kanssa kuunneltuna tylsää. yks kappale juuri ja juuri menee, mutta ei enempää...ihmettelen ihmisiä, jotka JAKSAA kuunnella sitä. tykkään paljon raskaammasta kitarasta..^^ siis mikä siinä sen musiikissa teihin oikein vetoaa..?

15

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ö.ü

      vastasit tavallaan kysymykselläsi itsellesi;

      "Siis kuka täällä tykkää oikeasti jani wickholmista...??? kiinnostaa tietää, vaikka itse en tykkää yhtään."

      Mistä niin päättelit, että kaikkien täytyy olla samaa mieltä kuin sinä? Taidat olla lellipentu?

    • Sarlotta

      ...upeasti ja mahtavasti eläytyen sähkökitaraa. Ekan keikan jälkeen olin ihan myyty. Myös muuten niin krantuilta ja kriittisiltä miestuttaviltanikin on keikkjen jälkeen tullut kehuja. Levyltä ei valitettavasti sama tunnelma välity, vaikkakin biisissä "Kaikki muuttuu" on hienot, Janin itsensä soittamat skittasoolot.

      • ainiinkuhäh?

        Hienot, janin itsensä soittamat kitarasoolot?? hienot?


    • tytsy-82

      syötävän näköinen poika. mut musiikki syvältä

    • ets

      Et ole ainoa, en tykkää minäkään. Ei osaa laulaa, on rumakin ja luulee olevansa kovakin stara.

      Ei millään pahalla, mutta tämä on mielipiteeni kyseisestä tyypistä.

      • tytsy-82

        Sehän on vain jokaisen oma mielipide. Minusta se ei ole mikään kovin ruma. söpö itseasiassa


      • Sarlotta

        ...lisäksi ystävällinen ja lämminhenkinen ihminen eikä luule itsestään mitään. Aika tylyä tekstiä on tällä palstalla Janista heitetty. Eikö olisi reilua ottaa ensin asioista selvää ja arvioida sitten?


    • a.v.a

      >>>Siis kuka täällä tykkää oikeasti jani wickholmista?>>>

      Esimerkiksi minä.

      • *satu*

        Siis esimerkiksi myös minä tykkään! Menkää kuunteleen livenä, ja sanokaa sitten onko huono! Livekeikat on jotain niin upeaa! Ja Jani ei ole lihava! Sitä on niin ihana halatakkin kun ei ole semmonen riuku. Ei miehen tarvitse olla langanlaiha! Jani on suloinen, sellainen nallekarhu! :) Ja musiikki on ainoaa laatuaan, ei tuollaista ole muualla!


    • JaniFani

      Siis "Tykkääkö joku oikeasti Jani Wickholmista?"
      Hoijjoij, tsekatkaapa esim. miehen foorumille tai keikkakalenteriin. Jani on aito ihminen ja välittää ihan oikeasti faneistaan.
      Janille on buukattu keikkoja todella paljon tälle vuodelle ja viime vuosi oli loistelias keikkavuosi Janille 8) Monet keikkapaikat ovat ottaneet Janin uudestaan keikalle. Miksiköhän? Miksi Janin keikat on monesti melkein loppuunmyytyjä, miks paikat haluaa Janin uudestaan ja uudestaan keikalle. "Tykkääkö joku oikeasti Jani Wickholmista?" lienee siis todistetusti aivan arvoton kysymys.
      Puhumattakaan Janin faneista, joista foorumia taka-alalla lukiessani olen saanut hyvän kuvan, siinä porukka joka seisoo Janin takana myrskyssä ja poutasäässä!! AITOA välittämistä molemmiltwa tahoilta.

    • o.Ô

      Kiitos mielipiteistänne, ihmiset. Luin viestini vasta jälkeenpäin ja huomasin, että se todella saattoi loukata jotakuta. Tätä seikkaa pyydän nöyrimmästi anteeksi. Viestini tarkoituksena oli saada mielipiteitä siitä, miksi ihmiset kuuntelevat kyseistä artistia. Ehkä mielentilani ei ollut kyllin selvä tuolloin ja laitoin mukaan hieman...muutakin juttua, mutta en tarkoittanut, että muutkin tulisivat tänne haukkumaan Jania...mutta se oli kaiketi aika väistämätöntä kun lukee aiempaa postiani. Vielä kiitos mielipiteistänne. Sanon vielä loppuun, että en sanalla sanoen vihaa kyseistä artistia, koska hän on lahjakas, mutta tuollaisesta musiikista en vieläkään voi sanoa pitäväni. Vihaaminen muutenkin on seikka, jota en aivan helposti tee. Sinänsä outoa...harrastanpa syvällistä pohdintaa...

      • -----------------

        Sehän on ihan totta että kaikkiin ei tämä musiikki kolahda... Eipä kolahda minuunkaan raskaampi kitarointi, mutta en koe mitään tarvetta alkaa arvostelemaan tai haukkumaan sellaisen musiikin esittäjiä tai tekijöitä... Miksi alkaisin? Jokainen voi tykätä mistä haluaa..


      • tämä
        ----------------- kirjoitti:

        Sehän on ihan totta että kaikkiin ei tämä musiikki kolahda... Eipä kolahda minuunkaan raskaampi kitarointi, mutta en koe mitään tarvetta alkaa arvostelemaan tai haukkumaan sellaisen musiikin esittäjiä tai tekijöitä... Miksi alkaisin? Jokainen voi tykätä mistä haluaa..

        Onkohan tämä söpöliini varattu mies...


      • Sarlotta
        tämä kirjoitti:

        Onkohan tämä söpöliini varattu mies...

        ...itse on moneen otteeseen väittänyt olevansa varattu. Tosin ihan viime kuukausina ei kai kukaan toimittaja ole asiaa udellut.


    • janifani4ever

      Kyllä vain! Janista tykätään!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe