Vaalimainoksia

Vastatkaa mitä tarkoittaa ja mille puolueelle lause kuuluu.

1.Arjesta se alkaa emme pakene sanojen taa.
2.Turvallinen tulevaisuus tehdään nyt
3.Pidetään kaikki mukana
4. Turvallisuus on käsissäsi
5.Huolenpitoa huomennakin

MITEN AJATTELETTE NOISTA HYVISTÄ AJATUKSISTA JA mille puolueelle numeroidut ajatukset kuuluvat?

56

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4. kohta kuuluu TULEVAISUUS ON KÄSISSÄSI

      Poimin nämä puolueiden ohjelmista kenelle kuuluu ja mitä tarkoittaa.Pysytään asiallisissa vastauksissa.MK

    • kuuluu

      5. = kepu

      Mainostoimistoilta alkaa ideat loppua. Ihan jokaisen puolueen kannattaisi vaihtaa mainstoimistoa ja valita sellainen joka on uusi vaalimainonnassa.

      • SuvaitsevaisuusSYÖPÄ

        Millekäs kuuluu sanonta:
        Muslimit ennen kantaväestöä.
        Tai
        Vanhuksista viis kunhan somaleilla on uusinta elektroniikkaa.
        Tai
        Velliä vanhuksille ja muslimikarvakäsille kokki VOK:n tekemään näille mieleistä ruokaa.
        Tai
        Suomalaisista lapsista ei niinkään väliksi kunhan aikamies muslimeilla on ajanvietettä !
        Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ja näin ajattelevat ovat vihervasuri feministi paskakasat !!!!!!!!! Suvakit !!!!!!!!! Suomen mädättäjät!!!!!!!


      • Rasistinen näkemys ei liity aiheeseen


    • KorpisenMainosKanava

      Ja kohta kuusi.
      Älkää uskoko aivopestyä Korpista. Muistakaa todellisuus.
      MUISTAKAA:
      Vaalirahaskandaali. Ja jatkuu.
      NovaGroup.Vanhanen ym keput
      PaskaPaula ym keput Talvivaara.
      GreenRock / Sipilä
      Arktos / Sotka Pekkarinen
      Sotka Kajaani / Pekkarinen
      Ja tämä lista on loputon.
      Niin Kanki Kaikkonen, sekin vielä

      • markkukorpinen

        Toin eri puolueiden mainokset arvaukseen joten asia ei ollut aivopesua mielestäni jos lukee toisten puolueiden hyvinkin viisaat ajatukset kuten jo aloituksessa totesin.


    • HupsistaVaanTaasen

      Eikö ollut varaaa laittaa noittaa numeroiksi.
      Ainakin tuo Arktos Kemijärvellä maksoi Pekkerisen toimesta lähes sata miljoonaa veronmaksajille,

    • entKepu

      No Markku
      Jatkatko esimerkkien valossa Kepulien mainoskanavaa.
      Tietäen varsin hyvin, etttei täällä saa mainostaa.
      Meneppä maksullisille palstoille.

      • Mainokset ovat eri asia kuin teemoista keskustelu.
        1. perussuomalaisten arjesta se alkaa, emme pakene sanojen taa
        2. vasemmistoliitto Turvallinen tulevaisuus tehdään nyt
        3. SDP Pidetään kaikki mukana
        4. Kokoomus Tulevaisuus on käsissäsi
        5. Keskusta Huolenpitoa huomennakin


    • tosikot.vaan.ei.veitikat

      Miksi poistettiin muutamia vaaliteema ehdotuksia? Kenelle meni herne sieraimeen?

      • Katos vaan että ylläpito on asian huomioinut ,jotka poikkesivat käsiteltävästä aiheesta.Kuitenkin keskustelu saa jatkua asiallisena.
        Tänään oli sitten omakotiliiton lehti ja siinä oli eri puolueiden kannanottoja esim kiinteistöverotukseen.
        Mutta miten ymmärrätte nuo puolueiden teemat ja oliko tutua niiden sisältö


      • Näköjään aika tikittää ja kellot tulee esiin ja synnyinseutu mieleen onhan keskisen tavaratalon ravintola ollut aikanaan kivinavettana tien toisella puolen ja oven päällä on isoisäni ja hänen veljensä nimikirjaimet aika kovia kivimiehiä ovat olleet töitä paiskimaan kävivät amerikoissa myös ja toinen jäi sinne asumaan


    • elä.korpinen.vouhota

      Ihan "tutua" paskaa, kuten ennenkin, ei mitään uutta!

      • Oliko sinulla muuta ajatusta Miten on onko tulevaisuus sinun käsissäsi ja miten sen aijot toteuttaa. Miten sinä pidät ja huolehdit siitä että olemme kaikki mukana.Elämme nyt arkipäivää ja arjesta se alkaa pakenetko sanojen taa vai oletko sanojesi mittainen ihminen vai lerpattakoo huulesi joutavia tuulen mukana


      • eisinkomies

        Tulehan tapaamaan kylälle jutellaan huolenpitoa huomennakin


    • mainostaminenKielletty

      Korpisen kuntavaalikampanjat alkoi taas.
      Liekköhän ukko väsymässä, kun edellisissä kirkkovaaleissa Korpisella oli yhtaikaa seitsemän eriketjua s24:ssä ihteään kehumassa.
      Jännätään saako edes viittä ääntä, kun edellisiisä sai vain tusinan.

      • mennäänasiaan

        Oliko sinulla mitään asiaa aloitukseen liittyen
        eli mille puolueelle lause kuuluu ja miten sen ymmärrät.
        arjesta se alkaa.turvallinen tulevaisuus tehdään nyt.pidetään kaikki mukana. a tulevaisuus on käsissäsi.

        Mitä tulee minuun niin sen olette nähneet olen ollut hyvinkin yhteistyökykyinen eri puolueiden edustajien kanssa kun olen esim ollut hämärän kaupan illassa ja lainannut vahvistinlaitteitani ilmaiseksi monen puolueen edustajien käyttöön tasapuolisesti ja sen he ovat todenneet.
        Pystyn myös keskustelemaan asioista erilaisten ihmisten kanssa joita olen elämäni aikana tavannut työni kautta että luottamustoimissa kuntatasolla ja valtakunnallisesti jolloin olen päässyt myös valtion päämiehen juttusille ja edelleen voinen kansalaisena toimia.

        Eli tämä oli nyt puollustuspuheenvuoro tuohon aiheesta pois olleeseen jatkuvaan halveksivaan kohtaani olleeseen kirjoitukseen joka on toistunut jo yli kymmen vuotta joku on jäänyt paitsioon jäähylle.


      • minääänestänsomaleita

        Tuo on somalipuolueen vaalimainos. Koneinisnöörit tekevät lieksasta paremman paikan elää.


      • Jokainen järkevä tietää jo että tuo koneinsinöörit on niin kulunut aihe joten rasselit loppuu taskusta


      • rasistikorpinen
        markkukorpinen kirjoitti:

        Jokainen järkevä tietää jo että tuo koneinsinöörit on niin kulunut aihe joten rasselit loppuu taskusta

        Taidat olla aikamoinen rasisti jos et usko Soilia ja somaleita. Soili ja somalit sanoivat olevansa koneinsinäärejä, joten minä, kun en ole rasisiti uskon heitä.
        Mitä sinulla on somaleja vastaan? Sinunlaisesi rasisti vielä johonkin luottamustoimeen.!!!


      • Kulunut aihe


    • fillarihävisi

      Se tuo jäidenlähtö lähenee, niin sehän pistää vaalikampanjaan vauhtia ja iskulauseita kirjoittelemaan! Hulluilla on hullun vinkeet!

      • Pitäisi olla kuukausi vielä vaaleihin ja varmaan hulluja ideoita tarvitaan eli todellista kylmäpäisyyttä viedä asioita eteenpäin ja yhteistyössä joten jutellaan asioista huomenissa ideoidaan mitä ideaa sinulla on onko sinulla rahkeita riittävästi minulta ei ole vielä poistuneet mitkään kyvyt vaan menen kuin mummo lumessa


    • Köyhät.kyykkyyn

      Kepun mainos on kyllä aika falski, Huolenpitoa huomennakin. Kun Sipilän johdolla hallitus on parhaansa mukaan pyrkinyt leikkaamaan sieltä vähävaraisten ja vanhusten hoidon puolelta.
      Samaan aikaa hallituksella on ollut jopa työryhmä, joka on miettinyt miten saataisiin hyvätuloisten verotusta pienemmäksi?

      http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005080894.html

      • Joo luin tuon artikkelin ja nythän on niin että juuri hyvätuloisilla ei ole ansiotuloja vaan heillä on tulonlähde osinkotulo ja sen verotusta esitetään nostettavaksi


    • Paitsi_että

      Unohditte kokonaan sen persujen vaalilauseen: Päin helvettiä menee mutta ensimmäisessä luokassa.

      • Tuota asiaa en löydä mainoksen sisällöstä ja hyvin monella on asiat todella kuten sanoit jotka eivät lähde äänestämään heillä on imettäjänä ollut mv josta he ovat kasvunsa saaneet


      • mehumiehelle.lippis
        markkukorpinen kirjoitti:

        Tuota asiaa en löydä mainoksen sisällöstä ja hyvin monella on asiat todella kuten sanoit jotka eivät lähde äänestämään heillä on imettäjänä ollut mv josta he ovat kasvunsa saaneet

        MV on parempi ja totuudenmukaisempi kuin kepulien tunkioviesti maaseudun tulevaisuus!


      • Mutta otsikkoon sinulla ei ole asiaa ? vaan lopeta tuo lipittäminen koska sinulta on juna pysähtynyt pääteasemalle jo yli kymmenen vuotta sitten ja olet unohtanut pyörittää kammesta rammariasi koska tuo sama levyn raita jotenkin rämisee joka ketjussa


      • mehumiehelle.lippis
        markkukorpinen kirjoitti:

        Mutta otsikkoon sinulla ei ole asiaa ? vaan lopeta tuo lipittäminen koska sinulta on juna pysähtynyt pääteasemalle jo yli kymmenen vuotta sitten ja olet unohtanut pyörittää kammesta rammariasi koska tuo sama levyn raita jotenkin rämisee joka ketjussa

        Ja sulla on karaokella kehumis vouhotuksesi levy jäänyt päälle, samoin kaikki piliplivirat joissa olet, ei ole kehumatta jäänyt, ja lakipykälillä pilkunnussiminen on erityisalaasi!


      • Kerro lisää koska tässä ketjussa karaoke ei ole ollut esillä ja tässä ei myöskään musiikki kuulu. mutta jos sinä ajelit sillä autorämällä päivällä niin sinun levoton sielu tuli selväksi kaupungilla lasien helistellessä ,Jos olen osunut oikein niin sinun tarinasi on hyvin köykäistä jos nyt olet saanut velliä niin paljon että olet eri sarjassa painimassa kuin minä, joka olen todella myös painia harrastanut joka todella olen moniottelija ja osaan ja hallitsen monta urheilulajeja ja siinäkin toimitsijakortin aikanaan omistanut,
        Edelleen kysyn sinulta joihin et ole pystynyt vastaamaan kenelle aloituksessa olevat teemat kuuluvat


      • lippishävisi
        markkukorpinen kirjoitti:

        Kerro lisää koska tässä ketjussa karaoke ei ole ollut esillä ja tässä ei myöskään musiikki kuulu. mutta jos sinä ajelit sillä autorämällä päivällä niin sinun levoton sielu tuli selväksi kaupungilla lasien helistellessä ,Jos olen osunut oikein niin sinun tarinasi on hyvin köykäistä jos nyt olet saanut velliä niin paljon että olet eri sarjassa painimassa kuin minä, joka olen todella myös painia harrastanut joka todella olen moniottelija ja osaan ja hallitsen monta urheilulajeja ja siinäkin toimitsijakortin aikanaan omistanut,
        Edelleen kysyn sinulta joihin et ole pystynyt vastaamaan kenelle aloituksessa olevat teemat kuuluvat

        Sinä painimassa? Riisitautisten sarjassa korkeintaan! Luulempa että mulla on parempi auto kuin sinun makaroonikärri! Sulla ei ole kuin pelikortti korkeintaan, ja toisekseen minä en noita hullujen iskulauseita tiedä kun ei politiikka kiinnosta pätkänvertaa, enkä kyllä äänestäkkään! Ja jos toisetkin ehdokkaat olisi tuommoisia ukonturilaita, niin en senkään vertaa! Kuivaa sinä vain sitä velliäsi!


      • No jos sitten höyhenet bemarin poppovehkeet on parempi kuin lähteä kulttuuriin ja ferrariin ja historiaan, selvää on että minulla on myöskin sinua varten sana hallussa ja selvää on, että en alistu koskaan missään autossa jos se olisi hyvinkin komea nuolemaan toisten perseitä vaikka annan toisille sen mahdollisuuden jos vessapaperia ei ole talossa ja jos velli on tehnyt tehtävänsä niin että lihaaja perunoita ei ole tarjolla edes valkokastikkeen kera eli hikoa vaan välistä


      • bimbo-se-on
        markkukorpinen kirjoitti:

        No jos sitten höyhenet bemarin poppovehkeet on parempi kuin lähteä kulttuuriin ja ferrariin ja historiaan, selvää on että minulla on myöskin sinua varten sana hallussa ja selvää on, että en alistu koskaan missään autossa jos se olisi hyvinkin komea nuolemaan toisten perseitä vaikka annan toisille sen mahdollisuuden jos vessapaperia ei ole talossa ja jos velli on tehnyt tehtävänsä niin että lihaaja perunoita ei ole tarjolla edes valkokastikkeen kera eli hikoa vaan välistä

        Mitähän autojen historia ja sinun perseennuolemis hommasi kuuluu tähän keskusteluun? Ja toisekseen, voisko joku selväjärkinen suomentaa tuon kiihkokepulin sepustuksen?


      • huimausta.on
        markkukorpinen kirjoitti:

        No jos sitten höyhenet bemarin poppovehkeet on parempi kuin lähteä kulttuuriin ja ferrariin ja historiaan, selvää on että minulla on myöskin sinua varten sana hallussa ja selvää on, että en alistu koskaan missään autossa jos se olisi hyvinkin komea nuolemaan toisten perseitä vaikka annan toisille sen mahdollisuuden jos vessapaperia ei ole talossa ja jos velli on tehnyt tehtävänsä niin että lihaaja perunoita ei ole tarjolla edes valkokastikkeen kera eli hikoa vaan välistä

        Näyttää jäidenlähtö lähenenvän!


      • bimbo-se-on kirjoitti:

        Mitähän autojen historia ja sinun perseennuolemis hommasi kuuluu tähän keskusteluun? Ja toisekseen, voisko joku selväjärkinen suomentaa tuon kiihkokepulin sepustuksen?

        Minä en harrasta perseitten nuoleskelemista vastasin aiheettomaan juttuun


    • vain.hullut.äänestää

      Meinaako jotkut vouhakkeet vielä äänestää!

    • kjopijfviorhjgioutg

      Keskustan huolenpitoa huomisestakin, tarkoitaa että sipilän porukka pitää huolen ettei köyhillä ole varaa ruokaan ja lääkkeisiin, sitähän se meinaa!

    • isoSinkomies

      Korpinen aloitti taas vaaalimainontansa palstalla, jossa mainostaminen on kielletty.
      Kirkollisvaalejaan herra mainosti seitsämässä ketjussa. Samoin edellisissä kuntavaaaleissa, joissa sai tusinan ääniä.
      Onhan olemassa maksullisiakin kanavia, miksei Korpinen niitä käytä.
      On se muuten ihme touhua ylläpidon puolelta, kun eivät osaa omista säännoistään huolehtia.
      Mikäli laitan tänne vastaavan demariketjun, niin se poistuu Korpisen toimesta tunnissa.

      • Edelleen ylläpito toi ii ja sinä voit varmaan myöskin toimia sääntöjen mukaan mutta jätä toisten ihmisten parjaaminen pois koska tunnen hyvin arvoostamiani demareita jotka eivät lähde tuolle haukkumisen tielle ,mitä sinä jatkuvasti teet. Eli olisit voinut nyt selvittää esimerkiksi juuri sdp teema miten sinä pitäisit kaikki mukana. kantsontokantasi ei siten taida olla tuon aatteen takana


      • Iso sinkomies tuo nimimerkien varastaja hänelle pitäisi laulaa ota löysin rantein älä jännitä. Nyt tuli esiin hänen puoluekantansa joten todella ihmettelen,että onko sdp leirissä henkilöitä jotka kurkkivat verhonraosta ja ikkunan takana toisten ihmisten toimia. ainoastaan löytäen negatiivisuutta jopa keksien juttua?
        Minulla on kyllä ihan toisenlainen käsitys sdp aatteen ihmisistä joiden kanssa olen pystynyt toimimaan asialinjalla ihmisinä vaikka mielipiteitä olisi mutta toisiamme kunnioittaen


    • Leivonnaisia

      Nyt on tämä sivusto mennyt ihan pipariksi ,joten laitoin vielä sekopäille naista saamattomille hieman kummituksia joukkoon kun eivät pysty asiallisen keskusteluun joten tämä tästä ,mutta nähdään kahvipannu porisee joten aamulla varhain nyt astumaan astumisen perään reippaana kylälle, ei meitä surulla ruokita siitähän oli oiva kirjoitus tänään lehdessä joten yrittäjyyttä löytyy lieksasta ja kirjoitus henki myös yksituumaisuutta ja vahvuutta ironisesti

    • sinkomies

      On sulla Korpinen vaikeaa tajuta.
      Tällä sivustolla ei saa tehdä mainontaa.
      Se kuules koskee sinuakin. Vaikka kuin nuolet ylläpitoa.

      • Mitä sinulla on aiheeseen todettavissa.Kysyn kun yhden puolueen mainos oli Arjesta se alkaa" ymmärrätkö asian niin että jokaisena päivänä sinun pitää räkyttää ja sitten kaydä sunnuntaina kirkossa ehtollisella tekemässä parannusta ja sama peli jatkuu
        On myös toinen mainos "pidetään kaikki mukana" miten sinä suhtaudut yleensä toisiin ihmisiin miten olet rinnallakulkijana?
        On mainos myös "tulevaisuus on käsissäsi" millaista tulevaiisuutta sinä edustat miten kaunista ja hyvää nykyinen nimimerkki sinkomies


    • sinkomies
    • sinkomies

      Niin ja unohtu sanoa, että Pääministeri Sipilä on parasta mitä kansa on voinut saada. Varastaa kansalta satoja veromijloonia ja työ pöljät ette huomaaa sitä.

      • sinkomies on ottanut käyttöönsä toisen henkilön nimimerkin


    • Perättömästä halventavasta väittämästä olen tehnyt juuri rikosilmoituksen

      • Ole sinä mitä olet mutta muista vastuusi aina


      • Kuten olen edellä todennut niin on poistettuja viestejä mutta se ei riitä jos ei pysytä käsiteltävissä asioissa vaan lähdetään pois aiheesta jatkuvasti.
        Minun katsontokantani on se että ihmisiä on kaikki. mutta minä elän nytkin parisuhteessa naisen kanssa. mutta tiedän hyvinkin ihmisiä jotka ovat tehneet itsemurhan tai ovat epätyydyttyvässä aviosuhteessa jopa kirkkomme piirissä ja siten nyt nuo tekouskovaiset ovat tulleet esiin. joten tiedän mistä puhun


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe