Dingokin voisi huoletta tehdä uutta musaa.
Ei nyt ainakaan voisi huonompaa tehdä kuin Popedan uusi sinkku=)
https://www.youtube.com/watch?v=nSd4Kj7XA8o
Uutta Dingo sinkkua kaivataan
7
234
Vastaukset
- turhaahaikailua
Dingo on ollutta ja mennyttä, kahdeksankyt-luku ei tule takaisin, myöskään mennyttä ei saa takaisin. Uudet tuulet puhaltaa ja uudet laulajat, eletään luvulla 2017.
- kyllakyllakyllakylla
Ei Neumann pysty tekemään mitään uutta musiikkia, kun muusa on kadonnut, hänen näköpiiristään.
Ei todellakaan mikään hänen muusansa vaan nainen, johon nipa on rakastunut tulisesti jo pikkupoikana eikä saanut vastarakkautta.
Tästä naisesta nipa on tehnyt kaikki hittinsä. Niin kauan meni nipalla hyvin, kun nainen näkyvissä, mutta eipä ole tullut vuosiin mitään hittejä, kun nainen kadoksissa.
Heti nipalta tuli mustaleski kappale, kun näki naisen vilaukselta. nipa luuli naisen jo kuolleen.
Siis nipa hyötyi tästä naisesta.
Jos nipa näkee naisen niin melkein pyörtyy hänet nähdessään. Ei ole pystynyt unohtamaan häntä. - poromieslapista
Popedan uus on kauheeta tuubaa. Onkohan kaverit jossain sienissä?
Dingo on kyl hyvä bändi.Kesällä keikoille. - GkdhJgg
Dingo voisi tehdä pari hittibiisiä helposti parista Nipan vanhasta biisistä; Punaiset huoneet & Musta timantti. Vähän parempi/Dingompi tuotanto siihen.
- Dingofani
Pete sanoi haastattelussa että lähti mukaan myös siksi että uutta musiikkiakin tehdään.
- envainkestä
Kanava vaihtuu salamaa nopeammin vanhoillakin.
- dingofani
Toi popedan uusi biisi on hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086