Keskustan ja Kokoomuksen johtajat huomio!

varokaa.vaan

Pääkadulla on vaarallista kävellä, kun nopeusrajoitus on 40 km tunnissa, sitä voi jäädä vaikka auton alle.

9

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippaa

Selvin päin liikenteeseen! Jos otat älä aja. Tarvis ne kalja veikot saada ajattelemaan yleistä turvallisuutta, jos ottaa ei autolla liikeellä.
      Sillä vouhotuksella kaahataan, viedään asiaa väärään suuntaan. Puhallusmittari keskustaan tarvittaisiin.

• Nuppivika

Someron keskustan liikenteessä ei ole mitään moittimista.

Korvien välissä on vika rutisevilla jalankulkijoilla ja kartsaa ajavilla joutenolijoilla.
        Aivan käsittämätöntä miten jaksaakin vuodesta toiseen vanhemmat henkilöt kartsaa ajaa aamusta iltaan.

Nuoria aina parjataan ,no joo ,toki keskustassa on muutama nuori traktoreineen ajelemassa mutta ei häiriöksi asti.
        Kyllä elämää aina on keskustoissa ja jokainen meistä on ollut joskus nuori .

Jalanhulkijoille annetaan ihan hyvä kulkurauha tienylitykseen.
        Someron keskustassa on monta suojatietä mutta paljon on niitä vanhempia henkilöitä joille ei nekään riitä ja turvallisuutta uhmaten mennään kadun yli mistä milloinkin.

Suurin ongelma ja tienkuormittaja taitaa sittenkin olle keski-ikää lähestyvä aikuinen joka ajelee sitä kartsaa ilman päämäärää, ja on omiaan lisäämään tarpeetonta liikennettä keskustassa.

Somero on pikkupaikka verrattuna muihin kaupunki-taajamiin.

Nykyinen nopeusrajoitus on ihan ok,liikennekäyttäytymisessä on parantamisen varaa,.

• olehyväja.kiitos

Pitää paikkansa ja kiitos sinulle.

• piiri.kö

Ei hän somerolaiset käy missään. Ei ne ainakaan tunnusta kaveripiiris.

• muuli.ko

Vaikka olisi jossakin kuvassa ollut, niin ne puhuu aivan joku muu oli.

• jhfft

Someron keskustaan täytyy tehdä karsina että somerolaiset ajaa vaan karsinan sisäpuolella kännissä.
      Portit kumpaankin päähän ja puhallus pisti että onko ajo kunnossa että pääsee pois karsinasta.

• pelle.heikki

Pelle heikki vahdis ja ehdottamaan keskustaan uusia nopeita jäseniä nopeuteen ja tulkki kääntämään.

• peltibois

Täytyy puhua nurmel

• kana.löytysuolta

Eloisa yhteis hyvä saneeneelee mitä tehdään. Myös urakointi äänet mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe