Tietääkö kukaan että onko CardProtect pankkikorttia suojaava ulkopuoliselta lukijalta?? Vai onko huijausta?
pankkikortin tietojen kalastelu
12
702
Vastaukset
- Suojattu
Kai tuon pitäisi ihan hyvin toimia. Ainakin itselläni kokeiltuna se estää kaupan kassalla maksamisen kun on kortin lähellä, joten eiköhän myös varkaat.
- CardSafe
Ostin kirjakaupasta 2 suojaa ja maksoi 5 €.
Jos lähellä ei voilukea.. Siis toimii- Myyntilehmä
Suomalainen Kirjakauppa.
Voit tilata netistä
- Tyämiäs
Lähettivät pankista lähiryöstettävän kortin niin minä soitin pankkiin ja vaadin tavallisen kortin.
Sain ja ei maksanut mitään.
Suosittelen jos et tarvitse lähimaksua. - Suojattu
Ostin tuollaisen ja kokeilin matkapuhelimen luottokorttienlukuohjelmalla. Hyvin esti lukemisen. Ei tarvii ostaa outoa metallikoteloa.
- Kaardsafe
Minulla taas tili miinuksella. Saa lukea rosvot..
- Suojattu
Sama homma täällä. Hankin tuon cardprotectin ja testasin... ei pysty lukemaan.
Toimii hyvin vanhassa lompsassa kun ei halunnu uutta lompakkoa lähteä ostelemaan. - Suojamies
Kätevä on. Tilasin card protectin testattuani ensin Kampin keskuksessa olleen laukkukaupasta ostettua p•skaa suojaa, joka suojas vain jos oli aivan kiinni luottokortissa. Tilattuani tuli samana päivänä ilmoitus että on jo postitettu. Testasin kaupan kassan lukijalla ja vaikutti toimivn hyvin. Kallistuin tuohon ku yksi kortti suojaa monta korttia kerralla ja suoja-alue on yli 3 cm.
- Janne_viitavuori
Tilasin kuuden kortin setin Cardprotect kortteja ja hyvin toimii. Kortti jotenkin aktivoituu aina kun maksupääte on lähellä ja alkaa lähettä häiriösignaalia. Kaveri on töissä kioskilla ja testattiin cardprotect korttia siten että laitoin kortin lompakkoon niin ei kaveri pystynyt ottamaan euron maksua lähimaksuna lompakostani. Sitten testattiin niin ettei lompakossa ollut cardprotect korttia niin kappas, lähimaksu meni läpi heittämällä.... Voin kyllä suositella tuotetta lämpimästi! Tilasin kortit Nyyssösen verkkokaupasta http://www.optikkoliike.fi/kayttoesineet-muut/card-protect ja seuraavana päivänä oli perillä.
- NiiloCesiliapesuFati
Ostin tämän kilon painoisen safe cardi suojan nyt en jakasa enään kantaa lompakkoa.
leikki sikseen, TM tutki tätä vuotojuttua ja totesi, ettei kortia pysty lukemaan..jo pelkkä toisenkortin läsnäolo sotkee täydellisesti.
On luotu taas yksi turhake NCF suoja - Eikä.maksa.paljon
Minulla taas on foliohattu päässä ja sen sisällä on pankkikortti. Suojaa hyvin päätä ja korttia. Voit toki laittaa useita kortteja. Itse laitoin joulukortitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972