jaettavaksi postia öisin. Esim klo 2.12 .Soittelin postin palvelunumeroon kysyäkseni mikä firma on kyssees. Palvelunumero on maksullinen ja siellä eivät tienneet kuka aliurakoi. Totteesin siihe onk jakaja aatellu että tuos vaihees yötä nukutaan. Muisti paukauttaa luukkua kunnolva ja juoksi raput ilmeisen raskailla saappailla sellaasella jytinällä alas .Ei olluna tolkun homma. Tääkin pit nähä vielä et posti toimi herättäjänä. Vousha sitä vähän kahtoo mite yöllä liikkkuu rapus.
Ja misä asiassa kannatta soittaa palvelunumetoon. Palvelusta kun ny ei sua palvelluu.
Mihin palveluun nyt soitan?
Posti on antanut jollekin yritykselle Kuopiossa
24
1729
Vastaukset
- Otapianyhtviranom
Ei ole arki öinä varmasti postin jakoa tuohon aikaan. Katso onko avattu ja liimattu kiinni uudestaan!! Jos näyttää siltä että on, se varastettu lajittelukeskuksesta. Tuo on erittäin outoa. Ota yhteys heti huomenna paikalliseen postiin ja vie kirje viranomaisille. Mutta näyttää jo nyt selkeältä tapaukselta minun mielestä, niin outo tapahtuma on. Uusi liimaus näkyy epätasaisuutena aina, kun sen joutuu tekemään käsin. Katso valoa vasten. Valkoinen kuori aaltoilee liimatusta kohtaa.
- Särkiniemenmatti
Lie Posti antanut yöjaon vaikka siivousfirma SOL:lle suuntautuessaan uusille toimialoille mm. kotihoitopalveluihin ja kohta varmaan siivoukseenkin..
- yksinkertaista_
Lopeta se Savon Sanomien tilaus. Ei tullut pieneen mieleen, että lehdenjakaja voi olla tuohon aikaan liikenteessä.
http://asiakaspalvelu.savonsanomat.fi/yhteystiedot/jakelu/- Suoramainonta
Firma jakaa kakkosluokan postia,laskut ym.
- Julukula
Elekee työ mullikan tulloo lopettako
- postilainen
Ei posti anna muille jaettavaksi postia vaan postin jakelua saa nykyään tehdä muutkin.
Yrityspostia ym, ei yksityisten ihmisten, jakaa savossa esim savon jakelu, pieni tunnus SJOY löytyy silloin kuoresta. Posti ei jaa postia öisin. - lökönjökön
esim pankit toimittavat tiliotteitaan öisin erään jakelufirman kautta. Tulee halvemmaksi kuin postin tuomana.
- KerDe
Eikä toimita.
- Oleturpojenturbo
Et tunnu tietävän asiasta hölkäsen pöläystä.
- Hakkaavatnyttahallaan
Yöllä liikutaan rapussa juosten.
Jakajaa v*tuttaapi ankarasti ne kirjeet ja eräät muut sanomalehden lisäksi jaettavat a4 kokoiset hankalat jutut.
Syytä v.tutukseen en viitsikään sanoa, mutta eräällä muulla paikkakunnalla se johtuu työnantajan tekosista, yksinomaan.
Ja ihan toispuol suomea kuin kuopijossa tämä :).
Niin, uskokaa jo vähitellen, että lehdenjakalla on tosiaan kirjeitä, laskuja ym. Jakajan työn luonne täysin eri nyt, kun osoitteelliset laitettiin halvoille orjille!
Että kyllä työt lisääntyivät.
Nousiko palkka?!!
Erinäisiä jakeluyhtiöitä häärää maassamme, sekin on totta. - numter
Posti menee,sinne sun tänne. Joskus jopa oikeaan osoitteeseenkin.
- Kustipolkeelujasti
Kuopion Energian laskuja tulee yöllä 4 aikaan. Hieman olen ihmetellyt.
- whaaat
Sama juttu mutta eipä minua häiritse.Ainoa lasku joka tulee yö-aikaan,sitä olen ihmetellyt itsekin,kaikki muut laskut ja postit normaalisti päivällä.
- herkkäuninen
Viime yönä kävi postiluukku noin viiden aikaan aamuyöllä ja sen jäljiltä OP:n kirjekuori oli odottamassa lattialla.
- savonjakelu
Yöllä postia jakaa savon jakelu, samalla kun savon sanomia jakaa. Kirjeessä on pienellä Sjoy jos on savon jakelu. Postia saa jakaa nykyään muutkin kuin posti, eli savon jakelu ja posti on kilpailijoita.
- Huithapeli49
savonjakelu kirjoitti:
Yöllä postia jakaa savon jakelu, samalla kun savon sanomia jakaa. Kirjeessä on pienellä Sjoy jos on savon jakelu. Postia saa jakaa nykyään muutkin kuin posti, eli savon jakelu ja posti on kilpailijoita.
Aiemmin luulin, kun kirjeitä alkoi ilmestyä postiluukkuun yöllä, jotta mennyt väärään asuntoon ja joku palauttaa, mutta ei sitten niin ollutkaan.
Kumma vaikka kirjeiden määrä vähentynyt posti ei silti niitä kaikkia jaa. Onko jakajia saneerattu pihalle. Voisi kuvitella. - post
Huithapeli49 kirjoitti:
Aiemmin luulin, kun kirjeitä alkoi ilmestyä postiluukkuun yöllä, jotta mennyt väärään asuntoon ja joku palauttaa, mutta ei sitten niin ollutkaan.
Kumma vaikka kirjeiden määrä vähentynyt posti ei silti niitä kaikkia jaa. Onko jakajia saneerattu pihalle. Voisi kuvitella.Laskuttaja voi valita kuka jakaa kirjeet, olisiko savon jakelu halvempi? Normaalia kilpailua, voi valita kenelle maksaa työstä. Varmasti posti haluaisi kaikki jakaa ja lajitella, mutta kun postin jakelu vapautui ja sitä voi kuka vaan rueta tekemään.
Postimerkit on postin, vastaavaa ei vielä muilla ole.
- otella
Minä olen tyytyväinen siitä että Savonjakelu on ottanut osan kirjepostista jaettavaksi. Kirjeet tulevat ajallaan ja ovat hyvässä kunnossa. Postin jakamat kirjeet olivat usein repaleina ja matkustaneet jopa viikonkin, joskus ylikin. Vielä kun työkkärin kirjeet tulisivat Savon jakelulle niin kerkeäisivät tulla ennen kuin niistä on yhteydenotto aika mennyt, näin vältyttäisiin ongelmilta.
- IHMETTELEVÄ
Parempi onkin,et laskut jaetaan yöllä.Tulevat ajoissa perille.Viime aikoina posti on kulkenut klo 16.00 jälkeen,lienevätkö ensin lumitöissä?
- Anonyymi
Olen kyllästynyt rahtaamaan keskustaan tai kaukana olevaan postilaatikkoon kotiini tukevia väärin jaettuja kirjeitä.
Eikö Kuopion Posti testaa jakajiensa lukutaitoa?
Kotiini tulee tasaisin väliajoin asunnon numeron perusteella vieraiden, eri tai saman sukunimisten henkilöiden tärkeääkin postia.
Voisitteko hyvät jakajat jaotella kirjeet talon numeron mukaan. Ei esim xxxkatu 18 kirjeitä xxxkatu 16 asuntoihin.
Etenkin Inkilänmäenkadun jakajat voisivat skarpata. - Anonyymi
Toisen kerran jo Kuopion Sataman alueella käynyt niin, että vaikka on kotiinkuljetus tilattu niin seurannasta käy ilmi, että kotiinkuljetusta muka yritetty, mutta asiakas ei ole ollut paikalla tai ollut jokin este... No summeri löytyy alaovelta ulkoa ja asunnon numero ja rappu tiedossa postilla, mutta eipä ollut summeria edes soitettu sillä olin kotona paikalla siihen aikaan milloin muka toimitusta yritetty. Surkeasti kyllä toimii posti nykyään. Mistähän niille pakettien jakelijoille oikein maksetaan?
- Anonyymi
Olen huolestunut postinjakelusta Kuopion Haapaniemellä,viime aikoina postia on jaettu yhtenä päivänä viikossa.Kysyin postinjakajalta ,että mistä tämä johtuu ,hän sanoi sen johtuvan henkilökuntapulasta ja ettei esimiehet osaa organisoida jakeluhenkilökuntaa !
Selitys vaikuttaa uskottavalta ! Herätys POSTI jotain täytyisi tehdä ! - Anonyymi
Täällä Sataman alueella tulee joinakin aamuina Savon-Sanomat niin ruttuisena että lukemista haittaa...Kallis lehti, olen jopa ajatellut tilauksen lopettamista, ei viitsisi maksaa rutatusta lehdestä. Onko postinjakajalla ollut huono aamu kun pitää kiukkuaan purkaa viatomiin lehtiin??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670