Ihastunut nainen

mitentämämenee

Mies, huomaatko jos nainen on kiinnostunut sinusta? Mistä sen huomaa?
Lisääkö naisen kiinnostus mielenkiintoasi häneen?

Mies, johon itse olin ihastunut, oli ihan ihmeissään kun kerroin tunteistani.
Meni vähän vähän pyörälle päästään ja kiinnostui minusta sitten...Sitä ennen olimme kavereita.

15

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun.vastaukseni

      Joskus ystävällisyys ja ihastuminen on vaikeita erottaa toisistaan. Selvän flirtin tietenkin huomaa. Tottakai se, että huomaa naisen olevan ihastunut lisää mielenkiintoa.

    • Eioovalkosenmiehenhommaa

      Joistain naisista huomaa helposti ja toisista ei sitten kirveelläkäön vaikka ihstuneita olisivatkin. Olen luovuttanut.

    • Pikkaisenahdistavaa

      Ei sitä huomaa ellei nainen ole täysin sekaisin sinusta jolloin hän sitten yrittää olla viilipytty, mutta sekoilee sun edessä. Toisaalta se ei takaa että hän on niin kiinnostunut että tekisi asialle mitään sekään.....(kantapään kautta opittua)

      Mutta yleensä olen hyvä lukemaan ihmisiä, mutta naisten ihastumista tai kiinnostumista en osaa lukea.
      Ehkä paremmin huomaan sen jos toinen ei ole kiinnostunut kuin jos on ja toisinaan ne ovat aika lähellä toisiaan jos nainen ei halua että se kiinnostus näkyisi.

      Yleensä huomaan naisten kiinnostuksen että ovat selkeästi ulkonäöllisesti minua tasoa alempana (kehon pyöreys jne.).
      Sellaiset katselevat häpeilemättä silmiin ja yrittävät tehdä itseään huomatuksi.

      Vähän tulee nolo olo siinä kun joutuu miehenä peruuttelemaan kun ei kiinnosta pätkääkään.

      • Nainensivusta

        Sivusta huomautan että nainen voi oikeasti olla sisimmässään aivan sekaisin miehestä ja siitä huolimatta peittää ihastuksensa täydellisesti miehen seurassa. :D

        Olen muuten huomannut tuon saman kuin sinä naisten suhteen, että itseä alempitasoiset miehet osoittavat kiinnostustaan hyvin avoimesti.


      • Pikkaisenahdistavaa
        Nainensivusta kirjoitti:

        Sivusta huomautan että nainen voi oikeasti olla sisimmässään aivan sekaisin miehestä ja siitä huolimatta peittää ihastuksensa täydellisesti miehen seurassa. :D

        Olen muuten huomannut tuon saman kuin sinä naisten suhteen, että itseä alempitasoiset miehet osoittavat kiinnostustaan hyvin avoimesti.

        No mähän en miehenä voi tuollaisesta tietää mitään jos sisäisesti on sekaisin ja onnistuu peittämään sen.

        Tuohon jälkimmäisen kohtaan tosin lisään että yritän kuitenkin olla kaikille ystävällinen joka on sikäli huono että sitten noi pyöreät naiset kuvittelee että olen kiinnostunut ja innostuvat sekä huomattavan viehättävät kauniit naiset kuvittlevat että yritän iskeä heitä joten perääntyvät vaikka saatan olla vain juttukumppania vailla. :D


      • Eitarkoitatotaaina

        Tervehtiessä kuuluu katsoa silmiin, se ei välttämättä tarkoita sitä että olisi kiinnostunut tai yrittäisi tehdä itsensä huomatuksi. Silmiin katsominen ja tervehtiminen on kohtelias tapa.


      • Pikkaisenahdistavaa
        Eitarkoitatotaaina kirjoitti:

        Tervehtiessä kuuluu katsoa silmiin, se ei välttämättä tarkoita sitä että olisi kiinnostunut tai yrittäisi tehdä itsensä huomatuksi. Silmiin katsominen ja tervehtiminen on kohtelias tapa.

        Väkisin yrittäminen päästä juttelemaan ei ole pelkkä kohtelias tapa.


      • Pitäisköuskoa
        Pikkaisenahdistavaa kirjoitti:

        Väkisin yrittäminen päästä juttelemaan ei ole pelkkä kohtelias tapa.

        Miten yrittää päästä väkisin?


      • Pikkaisenahdistavaa
        Pitäisköuskoa kirjoitti:

        Miten yrittää päästä väkisin?

        Pitäisikö uskoa mitä? Että tuota tapahtuu?

        Heh, läskit ämmät järjestää suorastaan kokoontumisajoja mun (hunajan) ympärille kuin mehiläiset.


      • Novoikuahistaa

        Hahah sulla on kusta päässä, kukaan tommosta itsensä ylentäjää oikeesti halua🤣


      • Ahistujalle

        Pidätkö itseäsi taivaan lahjana naisille😂😂🤣


      • Toisettykkäätoisetei

        Itse en voisi ihastua itse rakkaaseen ihmiseen. Sen kuvan annoit kirjoituksessasi. No onneksi meitä naisiakin moneen lähtöön.


    • Nimim-erkki

      Kyllä naisen kiinnostuksen havaitseminen on valitettavasti äärimmäisen vaikeaa. Nykyään kun perusystävällisyydessäkin tunnutaan menevän kovasti pidemmälle kuin ennen.

      Esimerkiksi juuri viime aikoina yksi nainen pyrki aina tavatessamme tulemaan lähelle ja koskettelemaan. Itse olen tottunut tulkitsemaan tuon melko vahvana signaalina, etenkin kun kyseinen henkilö ei ollut ollenkaan sellainen flirttityyppi joka yleisesti roikkuu ihmisissä kiinni. Ja sitten kun kysyin tätä ihmistä ulos niin tuloksena "ei kun mehän ollaan vaan kavereita".

      Tällä hetkellä olen ihan pihalla siitä mikä on kiinnostusta ja mikä ei. Hienoa olisi, jos joku pystyisi näissä kiinnostuksen tulkitsemisasioissa meikäläistä hieman valistamaan!

    • Katseita

      Huomaan kyllä aika monestakin asiasta. Tuntuu toisinaan todella kiusalliselta, kun en pidä itseäni mitenkään erityisenä. Joskus on pakko
      olla tai näytellä välinpitämätöntä.

    • Eiainavoikkaanvoittaa

      Itsemokasin yhdenkin,jutun kun nainen oli palavasti minusta kiinostunut, ja mä olin siitä kans kovasti kiinostunut, sen elekieli oli ihan selvää,mutta mä en uskonut että se olis musta kiinostunut nii jätin sen jutun siihe.. kaverit huomas ihan selkeesti et tää mimmi oli iha kiintyny muhun,mut mä en tyhmyyttäni sitä huomannu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe