Seiskalla on meneillään juuri nyt Healing Rooms ohjelma Helsingin vanhassa kirkossa. Oli pakko lopettaa katselu, rupesi niin kauheasti ahdistamaan...
Healing Rooms
11
1475
Vastaukset
- TarkennustaKiitos
Miksi/mikä alkoi ahdistamaan?
- HealingRooms
En tiedä, en osaa selittää.
- PatrickMariaMinistries
Katselin äsken TV7Plus-kanavalta live-esitystä. Patrick Tiainen saarnasi
sujuvasti englannin kielellä. Hänessä on kaikki kansainvälisen
saarnamiehen ja julistajan ainekset. - EiMitäänUutta
KUUNTELINPA minäkin Cal Piercen avauksen torstaina. Jällen kerran hän kertoi haltioituneelle kuulijakunnalle saman legendan, jonka mukaan Spokanen kaupunki olisi julistettu aikanaan "terveimmäksi kaupungiksi". Näin siksi, että parantaja John G. Laken "parantamishuoneet" olisivat saneet aikaan sen ihmeen, että sairaalat ja lääkärit menettivät asiakkaansa.
Sekä Suomen Healing Rooms -järjestö että Piercen johtama kansainväkinen Healing Rooms tietävät varsin hyvin, että heidän väittämälleen ei löydy ensimmäistäkään todistetta. Pierce kertoi John G. Laken Healing Roomien kautta tapahtuneen ainakin 100 000 dokumentoitua paranemista. Joskus olisi mukava nähdä edes yksi kopio näistä dokumenteista.
Ihmeiden ja merkkien sanotaan johdattavan ihmisiä uskoon. Joskus olen kuullut, että evankeliumia kutsutaan "totuuden sanaksi." Ehkä se on väärä käännös, koska enää sen ei sitä tarvitse olla. - sickcube
Healing Roomsin jumala on sähköltä tuntuva energian kaltainen aisteilla havaittava tunne/aistimus.
" Hänen haavojensa kautta teidät on parannettu. "
Parannettu mistä, parannettu milloin?
Parantuneet täysin ja kertakaikkisesti Jeesuksen ristin työn ansiosta kaikessa hengellisessä mielessä, ei vielä fyysisessä, ei vielä, mutta kerran sekin puoli on totta.
Tätä ei haluta ymmärtää vaan vängätään väen väkisin fyysistä parantumista esiin nyt jo tässä ajassa.
Juu, kyllä, Jumala parantaa myös fyysisesti jo tässäkin ajassa, lääkkeiden, lääkäreiden, normaalin ajan kulumisen myötä, ja joskus, mutta erittäin harvoin rukouksen kautta.
Tämä ajatus rakennelma joka perustuu siihen, että fyysinen parantuminen on "pakko" kuulua jo tähän päivään, ja että jos sitä ei nyt tule, niin se johtaa automaattisesti hyvin vahingolliselle tielle.
Tielle, jossa päädytään aina kyselemään, että mikä minussa on vikana, mikä tämän estää, "no no, nyt on joku joka pidättää, onko sulla kuule jotain josta pidät kiinni", "ookko luovuttanut, ookko luovuttanut".
Tuo tie on hyvin ahdistava eikä siellä paljon valoa näy, siellä on omaan minään tuijottamista ja sen ihmettelyä, että mikähän tässä nyt mättää, enkö usko tarpeeksi parantumiseen, eikö uskoni ole oikeanlaista.
Välillä sitten havahtui miettimään, että eihän tämä usko minun edes olekaan, vaan se on Herran, ja jos ei Herrankaan antama usko tähän riitä, usko joka ei ole kymmenien vuosien aikana kadonnut, vaikka horjunut kyllä on, niin kyllä nyt ollaan jollain tavalla oudolla alueella.
Vaatimalla ja vaatimalla tätä "nyt parantumista", vedän myös lokaan kaikki minua ennen olleita sairaita kristittyjä siskoja ja veljiä jotka ovat sairastaneet.
Onhan heidänkin uskossaan ollut jokin "vika", kun se ei ole riittänyt, kun se ei ole ollut oikeanlaista.
Kaikissa maailman uskonnoissa ihmiset parantuu, kaikissa, useimmiten psykosomaattisista ei lääketieteellisesti todennettavista sairauksista, joskus muistakin.
Itse tutustuin tuohon pimeyden energiaan enkä kuitenkaan parantunut.
Nyt olen sieltä ulkona, enkä silti ole parantunut. - Herraarmahda
Minä olin sattumalta uskoon tultuani ja sen pyörteissä lokakuussa 2012 Healing roomsin kolmepäiväisellä seminaarilla.
Amerikkalainen puhuja sanoi, että hänkin on etsimässä parannusta syöpään ja että hän uskoi tilaisuudessa olevan joku, joka voi parantaa. Juuri samalla sekunnilla tuli käsiini värisevä sähköinen voima, joka lähti melkein päästä saakka. Säikähdin aika kovasti, mutta sitten ilahduin, että tämä nyt on se Pyhä Henki.
Ajattelin, että minun pitäisi nousta ja mennä sitten näiden käsieni kanssa antamaan sitä parantavaa energiaa tuolle puhujalle. En kuitenkaan kehdannut ja muutamassa minuutissa tunne meni pois. Seuraavana päivänä näin mielestäni selvästi punaisia jälkiä olkavarsissani ikään kuin ihon alla.
Pidin ensimmäisen vuoden ajan tätä Pyhän Hengen työnä ja se tuli miedompana eräässä tilaisuudessa, jossa minun piti todistaa.
Sitten syksyllä 2013 tulin tietoiseksi Herzogin vierailun yhteydessä syntyneessä keskustelussa kaikesta ylikarismaattisuudesta ja torontolaisuudesta. Aloin lukea asiasta valtavasti ja rukoilin hädissäni.
Niinä päivinä törmäsin ihmiseen -tuntui johdatukselta- joka kertoi olleensa pitkään new agelainen, kuten minäkin olin jonkun verran ollut, ja sittemmin kristitty jo vuosia. Tiedustelin hänen mielipidettään Healing roomsista ja hän sanoi heti pitävänsä sitä kartettavana.
Aloin miettiä, että nimenomaan new agessa tms. on tämmöistä "parantavan energian" jakelua, mutta onko kristinuskossa? Pitäisikö vain rukoilla sairaiden puolesta ja Jumala parantaa jos parantaa? Tosin verenvuototautia sairastaneen naisen kosketettua Jeesusta, Jeesus tunsi, että hänestä oli lähtenyt voimaa. Tällöin oli kuitenkin kyse itse Jeesuksesta.
Healign roomsin perustajan haudalla rukoilut ja tämän "voitelun" siirtäminen kaikkien maiden HR-johtajille kuulostaa pelottavalta. Ei voi olla mitään muuta voitelua kuin se minkä kaikki uskovat saavat tullessaan uskoon, käsittääkseni.
Muutenkin tuntuu kyseenalaiselta erottaa parantamistoiminta seurakuntayhteydestä ja tarjoilla Pyhän Hengen parantavaa voimaa näillä klinikoilla myös uskosta osattomille. Heidän kanssaan pitäisi ainoastaan rukoilla sitä, että he tulisivat uskoon. Nyt rukoillaan kuitenkin ensin parantumista ja sitten kerrotaan myös uskosta.
HR:n osallistuminen okkultistisille Hengen tieto-messuille on mielestäni myös kyseenalaista, sillä se on taas omiaan hämäämään uskosta osattomia. Healing rooms nimikin tuo heti mieleen kaiken maailman Reiki-hoidot tms.
Oma kokemukseni edelleen arveluttaa. Tai siis arveluttaa lopullisesti tuomitakaan sitä väärien henkien aiheuttamaksi. Entäpä jos se oli merkki jostain parantamisen armolahjasta? - sickcube
Itselläni on samankaltainen kokemus tuosta sähkövirran kaltaisesta voimasta, tai tässä hetkessä voima ei tuntunut sähköltä, myöhemmin kyllä ajoittain.
Olin mukana erään kokouksen järjestelyissä, en siis ollut salissa, joten joukkosuggestio vaikutukset voidaan lukea pois, mutta jälkikokoukseen osallistuin.
Ulkolainen julistaja aloitti esirukous työnsä työntekijöistä joihin minäkin kuuluin.
Toki kokous, ja varsinkin sen jälkeinen yleinen liikehdintä antoi kuvaa siitä, että nyt on "jotain" ilmassa tai että on väkevä Herran palvelija.
Jonottaessani eteen tunsin erittäin voimakkaan voiman joka "sijaitsi" julistajan lähellä, tai toisin sanoen salin etuosassa.
Voima oli niin voimakas, että en meinannut pysyä pystyssä ja aloin olla todella pelokas sen suhteen, että mitä tässä nyt oikein tapahtuu.
Mielessäni pyöri tietenkin kaikenlaista, mutta ehkä ne "kipeimmät" asiat nousivat mieleen liittyen omaan uskonvaellukseen, eli lähinnä, "olisiko nyt se todellinen viimeisen luovutuksen tilanne, tilanne jossa vihdoin pitäisi päästää irti".
Vaikka en ole koskaan oikein ymmärtänyt näitä, luovutus, pidättää, en luovuta kaikkea, juttuja.
Niitä kuitenkin mietin, mutta voima ei viestittänyt aistimaailmaani yhtään mitään, ei niin mitään, se oli vaan voimaa, niin voimakasta voimaa että oli hyvin vaikeaa pysyä seisaaltaan.
Hätäännyin aikalailla ja meninkin juttelemaan pastorille, hän oli selkeästi haltioituneessa tilassa laulaen seisaaltaan.
Ylistysmusiikki jatkui kokoajan jälkikokouksen aikana.
Minua kehotettiin vaan tyyliin, että ei tässä nyt mitään ja pikemminkin ihmeteltiin hieman asiaa.
Pastorin ohjeisti minua juttelemaan erään seurakunnan jäsenen kanssa.
Tuo jäsen kertoi esimerkin jostain kokouksesta kauan sitten, jossa ihmiset olivat laonneet salissa ja lähes kukaan ei ollut voinut pysyä seisaaltaan.
Hän sanoi että kyseessä on Jumalan voima, hän oli myös hyvin haltioitunut.
Menin takaisin jonoon, yrittäen työntää itseäni ajatuksissa Jeesuksen luo, ja siis nyt hieman pakottaen mieltäni, niin tämän läsnä olevan voiman luo.
Päätin ajatuksissani luovuttaa itseni Jumalalle, tämän mielen luovutuksen olin tehnyt tuota ennen jo varmaan satoja kertoja, mutta nyt tein sen siis tämän voimavaikutuksen alla.
Tuon sisäisen päätöksen myötä en kokenut mitään uutta suhteessa tuohon voimaan, voimaa on hyvin vaikea kuvata, ikään kuin ydinvoimala olisi leijunnut siinä ilmassa.
Kun oli vuoroni mennä rukoiltavaksi, niin kun julistaja laski kätensä päälleni lensin voimakkaasti lattiaan.
Lento lattiaan tuntui voimakkaalta, kuin joku olisi lyönyt paksulla tyynyllä aivoihin todella lujaa, en loukannut itseäni.
Samalla suustani alkoi huutamalla tulvia tuntematonta kieltä tai sanoja, huusin todella lujaa.
Nousin etupenkille istumaan ja olin hyvin hämmentynyt, tuntui kuin sisälläni olisi ollut jokin mitä aiemmin ei ollut.
En edelleenkään tuntenut mieleni maailmassa mitään pelottavia, kauhistuttavia tai mitään muita sellaisia ajatuksia.
Kehoni käyttäytyi hyvin oudosti, jalkojani ikään kuin kramppasi ja ne tekivät ilman omaa tahtoani hyvin voimakkaita liikkeitä, tuntui kuin sisälläni olisi ollut "joku".
Ajattelin toki tuossa tilassa, että nyt olen siis kohdannut Jumalan, mutta tietysti olin hyvin hämilläni, ja myös asia oudoksutti.
Minun oli vaikea ajaa myöhemmin kotiin jalkojen pakkoliikkeiden takia ja olin hyvin hämilläni kaikesta.
Menihän siinä kuitenkin uusiksi koko käsitysmaailma kaikesta liittyen Jumalaan.
Olin kyllä tilanteen jälkeen, kun olin hieman rauhoittunut, niin kai aika innoissani asiasta, mutta kotona alkoi pelottamaan todella paljon.
Jäseneni eivät tuntuneet rauhoittuvan ollenkaan, vaan todella voimakkaat kulmikkaat pakkoliikkeet jatkuivat myöhään.
Soitin yöllä pastorille ja kerroin hänelle pelkoni, mutta hänellä ei ilmeisesti ollut hyvä tilanne, koska hän ei alkanut pidempään keskustelemaan kanssani.
Jotain hän kysyi peloistani mitä olin kokenut, mutta en ihan osannut niihin vastata.
Hän kehotti nauttimaan tilanteesta ja sanoi että kyllä se siitä rauhoittuu.
Aloin tuon tapahtuma ketjun osittain innoittamana, ja myös tuon kokemani voiman uudelleen ilmaantuessa, tunnistamaan voiman "saapumisen" paikalle joissain kokoustilanteissa.
Pakkoliikkeet, myöhemmin myös erittäin voimakkaat tunnetilat tulivat ylistäessä aika tavallisiksi, sekä myös vapina, ja myös ajatusmaailma oli luonnollisesti myös todella vauhdikasta.
Kyseessä ei ollut eikä ole Pyhä Henki.
En ole enää kyseisen voiman vaikutuksessa, Jumala avasi sydämeni näkemään mitä kaikkea seurakunnassani osittain sekä tässä nykyisessä ylistys painotteisessa "juhla/viihde/bile/tapahtuma" kristillisyydessä tapahtuu. - arviointia
Kiitos teille nimimerkit Herraarmahda ja sickcube kirjoituksistanne. Jospa nuo saisivat olla varoituksena edes jollekin! Tässä luopumuksen ja eksytyksen ajassa on todella valvottava ja tunnettava Jumalan Sana.
- Vertaa.torontolaisuuteen
Eksyttävään kundaliinivoimaan liittyviä ilmiöitä:
Silmät eivät avaudu yrityksistä huolimatta.
Keho tuntuu leijuvan ylöspäin tai se painetaan maahan.
Keho on hervoton tai jäykkä.
Spontaani mantrojen hokeminen, eläinäänet.
Lihasten nykiminen, krampit tai kouristukset.
Energian syöksyt tai valtava, kehoa kiertävä sähkö.
Kutinan, tärinän, pistelyn, kihelmöinnin, kirvelyn tai ryöminnän tuntemus.
Voimakas kuumuus tai kylmyys.
Tahattomat kehon liikkeet: nykiminen, väreily, vapina; sisäisen voiman tuntemus, joka työntää asentoihin tai liikuttaa kehoa epätavallisilla tavoilla.
Äärimmäisen yliaktiivisuuden jaksot tai päinvastoin, ylivoimainen väsymys.
Tunteenpurkaukset, nopeat mielialan muutokset, näennäisesti provosoimattomat tai liialliset surun, pelon, raivon tai masennuksen jaksot.
Spontaani ääntely (kuten nauru ja itku) - tahattomia ja hallitsemattomia kuten hikka.
Sisäisen äänen tai äänien kuuleminen, perinteisesti kuvattu huiluksi, rummuksi, vesiputoukseksi, lintujen lauluksi, mehiläisten surinaksi, mutta joka voi myös kuulostaa karjunnalta, huminalta tai salaman jyrinältä tai korvien soinnilta.
Sekavuus, keskittymisvaikeudet.
Muuttuneet tietoisuuden tilat: kohonnut tietoisuus, spontaanit transsitilat, mystiset kokemukset.
Hurmioituminen, onni ja valtavan ilon, rakkauden, rauhan ja myötätunnon hetket.
Yliluonnolliset kokemukset: aistien ulkopuoliset havainnot, ruumistapoistumiskokemukset, edellisen elämän muistot, astraalimatkat, suora aurojen ja chakrojen tietoisuus, yhteys henkioppaisiin sisäisten äänien kautta, unet tai näyt, parantavat voimat.
Miellyttävät värinät, kosketukset, tulen hehkun tuntu eri puolilla kehoa.
Seksuaaliset tuntemukset.
Päänsärky, kallon sisäinen paine.
Kohonnut verenpaine ja epäsäännöllinen sydämen syke.
Herkkyys valolle, äänille ja kosketukselle.
Muutoksia unirytmissä ja ruokahalussa. - OutoSensuuri
Minkähän takia tästä sensuroitiin konferenssin puhujalista, vaikka se on ihan julkisesti näkyvillä täällä:
http://www.healingrooms.fi/?sid=524 - riittikiitti
Kävin itsekin myös vuosia sitten eräillä johtajuusseminaari päivillä,siellä tämä suomalainen aviopari esitteli Healintoimintaansa juuri suomeenkin tulleena. Näillä ko.päivillä oli myös aviopari jotka olivat toiminnan alkuun saattajat. Koin heti alussa erittäin voimakkaasti miten kundaliini henkivalta lähti päästäni valtavan kivun saattamana kiemurrellen alaspäin,tajusin heti,että tämä toiminta ja henki EI OLE Jumalasta. Kipu laskeutui kiemurrellen vatsani korkeudelle ja poistui sitten. Olin jo aiemmin kysellyt Jumalalta eksytyksistä karismaattisuuden piirissä joissa itsekin vuosia seilasimme.Mutta nyt Taivaallinen Isä kirkasti tämänkin lopullisesti,emmekä sentähden mieheni kanssa mene kenen tahansa käsienkään alle,joissa täristään yms.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569