Narsisiti!!!

narsissit_palstoilla

"Narsismi viittaa henkilön käyttäytymiseen, jossa korostuu itsekeskeisyys, itserakkaus, huomionkipeys, käsitys omasta tärkeydestä, tarve tulla ihailluksi ja kyvyttömyys ottaa toisia huomioon."


" Narsistisen henkilön kyky myötätuntoon on heikentynyt ja hän käyttää toisia hyväkseen. Narsistin käytös voi olla ylimielistä ja jopa röyhkeää. Narsistinen henkilö on usein kateellinen toisten saavutuksista. Narsistin omissa mielikuvissa pyörii jatkuvasti ajatuksia menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta."


http://www.terve.fi/narsismi-tietopaketti

34

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asperger.tourette.adhd

      Ihan paskaa!

      Narsismiin kuuluu pääpiirteenä . Sosiaalinentaito ja pelaaminen, ihmisten hyväksikäyttö esim rahallisesti/omanedun tavoitteluun pönkityämiseen.
      Ja valehtelu epärehellisyys.

      • joopajoohoh

        Rahamaailma vetää puoleensa narsistisia.

        Kitaran mulkunmälvääjiä/rämpyttäjiä.


      • narsismiinporttikielto

        narsistihan on suora viittaus naiseen, naisen tartuttamaan häiriötilaan ihmisessä, sillä kaikki psykoanalyysissa käytetyt termit, ovat naisen tartuntaa, millä meitä köyhiä ruoskitaan. tommosen huomioni ilmaistessani, minulle lankesi porttikielto politiikkaan, ole rauhassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=kYWN3ywCfSs

        t.Jeesushan ei ollut yliopiston rehtori, Jeesus meni helvettiin, Jeesus Kristus on Kuningas. ole rauhassa, yksinkertaisinkin ymmärtää.


      • Spekulointi

        Pääpiirteenä empatian eli myötäelämisen kyvyn huomattava heikkous tai puute. Osa pelaamisesta voi selittyä muulla, vaikka se narsistista onkin. On eri asia omata narsistisia piirteitä kuin olla diagnoosia vaille narsisti.

        On ihmisiä, jotka ovat opportunistisesti narsistisia eli kohdatessaan "typeryksen", jota voi mielin määrin talloa ja käyttää hyväkseen, tekevät niin. Yleensä ihmiset vetäytyvät jossain vaiheessa tällaisesta kuviosta kasvavan syyllisyydentunteen kalvamina, nopeastikin, mutta tuollaiset tapaukset eivät. Silti hekään eivät käyttäydy kaikkia kohtaan narsistisesti. Tilaisuus tekee varkaan.


      • vähänerimieltä

        Mistä tiedät aina tallovasi toista. Omaan näppäryyteensä ja suuruudenhulluugeensa voi sairastua.


      • Edell--
        vähänerimieltä kirjoitti:

        Mistä tiedät aina tallovasi toista. Omaan näppäryyteensä ja suuruudenhulluugeensa voi sairastua.

        Tietysti tuossa oli oletuksena, että henkilö tietää tallovansa ja hyväksikäyttävänsä toista ja tekee sen silti.


      • asperger.tourette.adhd
        Edell-- kirjoitti:

        Tietysti tuossa oli oletuksena, että henkilö tietää tallovansa ja hyväksikäyttävänsä toista ja tekee sen silti.

        Mä olen elämässä vielä aika lyhyessä törmännyt narsisteihin ja ovat käyttäneet hyväksi juuri tuolla tavoin. Kykenevät valehtelee ja vedättää ihan hyviäkin tuttuja tai kavereita, kumppaneita narussa ja rahallisesti.


      • henkilötietää

        naisen mahdollisuudet yliälyn hämmästyttävän hienossa käytännössä. psykologia on petos, mikä on maallisesti kerrottuna naisen sanelemien sihteerinideoiden aiheuttamasta häiriötilasta, millä köyhät mällätään, köyhällä tarkoitan kolumbus kristofferin keskimmäisen nimen tiedostamattomia porukoita. tuonkin ilmaisun vuoksi, mua varten on ohjesääntö, porvarillisenglobaalisti senkin tampio.
        https://www.youtube.com/watch?v=dGLFYRXbDaw
        t.Jeesus ei mennyt rekisteröitymään homojen illalliskutsuille piccoloksi, Jeesus meni Helvettiin. Jeesus Kristus on Kuningas, ole rauhassa.


      • Eioleei
        henkilötietää kirjoitti:

        naisen mahdollisuudet yliälyn hämmästyttävän hienossa käytännössä. psykologia on petos, mikä on maallisesti kerrottuna naisen sanelemien sihteerinideoiden aiheuttamasta häiriötilasta, millä köyhät mällätään, köyhällä tarkoitan kolumbus kristofferin keskimmäisen nimen tiedostamattomia porukoita. tuonkin ilmaisun vuoksi, mua varten on ohjesääntö, porvarillisenglobaalisti senkin tampio.
        https://www.youtube.com/watch?v=dGLFYRXbDaw
        t.Jeesus ei mennyt rekisteröitymään homojen illalliskutsuille piccoloksi, Jeesus meni Helvettiin. Jeesus Kristus on Kuningas, ole rauhassa.

        Tässä ketjussa ei liene tarkoittamiasi yliälyyn konhoitettuja, joten kannattaa palata horisemaan omiin ketjuihisi.


      • enhänminäpalaa

        Kuningas tuloo takasin. Jeesus Kristus on Kuningas, ole rauhassa.

        t.mulla ei ole ton näköstä hoitsua, ole rauhassa


      • Anonyymi

        Puhutko kokemuksesta .


      • Anonyymi
        narsismiinporttikielto kirjoitti:

        narsistihan on suora viittaus naiseen, naisen tartuttamaan häiriötilaan ihmisessä, sillä kaikki psykoanalyysissa käytetyt termit, ovat naisen tartuntaa, millä meitä köyhiä ruoskitaan. tommosen huomioni ilmaistessani, minulle lankesi porttikielto politiikkaan, ole rauhassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=kYWN3ywCfSs

        t.Jeesushan ei ollut yliopiston rehtori, Jeesus meni helvettiin, Jeesus Kristus on Kuningas. ole rauhassa, yksinkertaisinkin ymmärtää.

        No lehtoriko se jeesus sitten oli?


      • Anonyymi

        Taitava narsisti käyttää toista keppihevosena likaiseen työhön, jolla yhteinen päämäärä ja hyöty. Narsisti on taitava manipuloimaan ihmisiä hyödyllisiksi itselleen. Keinottelija ja epäluotettava. Oma hyöty aina mielessä kaikessa, joskus tämäkin on hyvin piilossa ja tulee mutkien kautta lopulta. Tunteeton ja häikäilemätön. Olet hänelle joko ystävä tai vihollinen, ei ole välimuotoja, jos olet hänen kanssa tekemisissä. Hänen pitää voida luottaa sinuun, mut toisin päin samaa turha odottaa, muuta kuin suu sanallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitava narsisti käyttää toista keppihevosena likaiseen työhön, jolla yhteinen päämäärä ja hyöty. Narsisti on taitava manipuloimaan ihmisiä hyödyllisiksi itselleen. Keinottelija ja epäluotettava. Oma hyöty aina mielessä kaikessa, joskus tämäkin on hyvin piilossa ja tulee mutkien kautta lopulta. Tunteeton ja häikäilemätön. Olet hänelle joko ystävä tai vihollinen, ei ole välimuotoja, jos olet hänen kanssa tekemisissä. Hänen pitää voida luottaa sinuun, mut toisin päin samaa turha odottaa, muuta kuin suu sanallisesti.

        Narsisti hakee aina etuoikeuksia ja haluaa erottua muista myönteisellä tavalla, koska on mielestään paras aina.


    • hienokopio

      Pääsee pentu pätemään öitä

    • hyhhyh

      Pari työkaveria ja pomo käyttäytyy noin.
      En suosittele työpaikkaa kellekään.

    • faktatietoja

      Narsismia käytetään vähän liikaa muotisanana, enemmän on muita mielisairauksia. Narsismia on eniten esiintyjillä, julkkisilla, suurilla johtajilla ym. Heillä ympäristö muokkaa käytytymistä, kun on tottunut jatkuvaan suosioln ja ihailuun. Tutkimuksissa oli myös vertailtu koulutetun ja vähemmän koulutetun johtajan narsismiherkkyyttä ja koulutetuilla se oli pienempi, johtuen ehkä suuremmasta tietoisuudesta.

    • tämäonFAKTAA

      Asperger tyyliset naiset on narsisteille suupaloja. He ovat sosiaalisesti hieman sokeita niin narskulle täysin päteviä kumppaneita. Vuosien aikana suhteessa se sitten alkaa kostautua.

      • assisilainen

        Sinäkö olet narsisti tai autisti? Onko sinusta joidenkin ihmisten sairaudet pilkattava ja kiva juttu? Ja sinulla lienee erikoislääkärin koulutus.


      • olen.as.ts.adhd.kai
        assisilainen kirjoitti:

        Sinäkö olet narsisti tai autisti? Onko sinusta joidenkin ihmisten sairaudet pilkattava ja kiva juttu? Ja sinulla lienee erikoislääkärin koulutus.

        As-tasoja on monia. Usein lieviä ihminen EI itsekkään realisoi ongelmiaan johtuvaksi neurologisesta poikkeavuudesta.


      • Anonyymi
        assisilainen kirjoitti:

        Sinäkö olet narsisti tai autisti? Onko sinusta joidenkin ihmisten sairaudet pilkattava ja kiva juttu? Ja sinulla lienee erikoislääkärin koulutus.

        Tuo keittiöpsygologi on pahimman tason narsisti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo keittiöpsygologi on pahimman tason narsisti .

        Ja sinä olet pahimman tason typerys, kun olet olevinasi joku asiantuntija, vaikka et osaa edes kirjoittaa keittiöpsykologi.
        T. Narsistin ex


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet pahimman tason typerys, kun olet olevinasi joku asiantuntija, vaikka et osaa edes kirjoittaa keittiöpsykologi.
        T. Narsistin ex

        Oletko useita uusia uhreja käyttänyt tämän jälkeen. Kuka sulle kertoi, että se eksä olisi ollut narsisti, etkä siis sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko useita uusia uhreja käyttänyt tämän jälkeen. Kuka sulle kertoi, että se eksä olisi ollut narsisti, etkä siis sinä?

        Tartuit syöttiin, oikea narsku! Narsku ei voi sietää, että häntä oikaistaan tai moititaan. Pitäisi koko ajan kehua tai muuten menee herne nenään.
        Tekstailet kaikille tyhmille, kilteille ex-uhreille ja vongut seksiä. Minua vihaat, koska näin lävitsesi heti. Minua et pystynyt pettämään salassa. Kiinni jäit heti ja halusin katsoa hiljaa kuinka kauan kehtaat. Sitten rupesit ällöttämään niin paljon, että oli pakko keksiä jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartuit syöttiin, oikea narsku! Narsku ei voi sietää, että häntä oikaistaan tai moititaan. Pitäisi koko ajan kehua tai muuten menee herne nenään.
        Tekstailet kaikille tyhmille, kilteille ex-uhreille ja vongut seksiä. Minua vihaat, koska näin lävitsesi heti. Minua et pystynyt pettämään salassa. Kiinni jäit heti ja halusin katsoa hiljaa kuinka kauan kehtaat. Sitten rupesit ällöttämään niin paljon, että oli pakko keksiä jotain muuta.

        Sinulla on sairasta tekstiä ja arvailuja ihmisistä. Et näe mitään lävitseni, meillä ei ole mitään suhdetta ollut, eikä tule olemaan. Mutta taisi totuus itseäsi hiertää. Järkyttäviä häiriköitä olette te narsistit jotka, ette pärjänneet yhdessä parisuhteessa, ettekä siitä huolimatta ottaneet terapiaa vastaan. Ja nyt pitää häiriköidä sitten uusia uhreja ja kuvitella heidät pettämässä. Näitä oikeasti kerrotaan terapeutille, ei ventovieraille netissä. Älä suotta roiku syötissäsi, en ole niin kiinnostava uhri sinulle, että kannattaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet pahimman tason typerys, kun olet olevinasi joku asiantuntija, vaikka et osaa edes kirjoittaa keittiöpsykologi.
        T. Narsistin ex

        Hänellä taitaa olla joku ihan ikioma narsistiseen haavaan perustuva teoriansa.


    • pidänetäisyyttä

      Joskus tavannut tuollaisen naisen ja se oli kamalaa.

    • Anonyymi

      Täälläkin jeesus kunkku juttelee yliopistosta

    • Anonyymi

      En oo koskaan kuullut narsiSITIsta mitä lie meinaa.

    • Anonyymi

      Laajempi ymmärrys paljastuu tekstistä, vaikka kirjoitus jovanha onkin. 2.Timoteuksen kirje: 3, Room. 1:18 - 32.

    • Anonyymi

      Tuon tarpeen tulla ihailluksi otan pois listasta ehdottomasti kyllä.

      • Anonyymi

        Kävi mielessä, että olenko minä vai hän oletettavasti sinä.


    • Anonyymi

      No juu, on se niin söpöö, kun anonyymien kirjoitusten perusteella joku/jotkut leimataan narsisteiksi. Jaksakaa nyt jatkaa jatkossakin olla samalla linjalla! Kyllä palstalaisten mielikuvitus löytää toisille kaikenlaisia diagnooseja, millä ei ole mitään yhtymäkohtaa todelliseen ihmiseen.
      Juu, ja kaikki uskoo mitä palstalla lukee. Heh, kyllä Se sellainen ihan varmasti on. Palstalaiset voi keksiä tuntemilleen ihmisille adjektiivit, kyllähän niitä löytyy. Ja toiset uskoo hullun kiilto silmissään, eikä kukaan muista tarkistaa ihmiseltä itseltään, että pitääkö jutut paikkaansa. Eikä varsinkaan uskota, jos ihminen itse hokee jotain muuta irl. Juu, tää on mun eka kommentti kolmeen päivään, joten en ole tarkoittamanne ässä, aa, tee, jii, ämmä, koo, hoo, tai mikään hokemanne kirjain, vaikka joskus harhaisuuksissani epäilinkin teidän luulevan minun olevan joku noista edellisistä, mutta mitä mieltä te palstalaiset olette, sitä en tiedä, eikä kukaan sitä minulle tule kertomaan. Vielä kerran minun mielioiteeni teistä: heh, heh, onhan niitä (teitä) kaikenlaisia🤨. Ihanaa kuitenkin loppujenlopuksi tietää, että se harhainen en ole minä, vaan ihan jotkut muut.

      • Anonyymi

        Juu, enkä jaksa lukea noita teidän muita järjen leimauksia tältä päivältä, joten siirryn paljon mielenkiintoisempiin tekemisiin irl. Toivottavasti ei ole mitään, mihin olisi pitänyt kommentoida.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe