Rouva yhteiskoulun opettaja

huolestunutharjavallasta

Kukas se pieni kokoinen yhteiskoulun naisopettaja on jolla on se valtavan kokoinen äijä joka sitä hakkaa. Lasituoppia päähän ja kurkkuun kiinni. Kämppää paskaks ja muuta mukavaa. Minkä ikäisiä hän mahtaa opettaa? Mahtaako se opettaa näille pienille ihmisille omia moraalikäsityksiään?

41

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkikäteen

      Jos noin hyvin tiedät niin tee siitä ilmotus viranomaisille. Ei se auta, että täällä asiaa huutelet.

      • 191cm115kgMies

        Itsekin olen monta ämmää tirvaissut elämäni aikana turpaan. Ja tirvasen jatkossakin jos käyvät itse ensin päälle. Itseään saa puolustaa. Tasa-arvoa.

        Ja monta ämmiä puolustavaa mikki hiirtäkin olen pistänyt kasaan.


      • SäälittäviäRaukkoja
        191cm115kgMies kirjoitti:

        Itsekin olen monta ämmää tirvaissut elämäni aikana turpaan. Ja tirvasen jatkossakin jos käyvät itse ensin päälle. Itseään saa puolustaa. Tasa-arvoa.

        Ja monta ämmiä puolustavaa mikki hiirtäkin olen pistänyt kasaan.

        Kyl on säälittävää, että iso mies hakkaa heikompiaan... Ja vielä ylepilee sillä.... Noh, onneks et kuulu mun ystäväpiiriin tai olisit entinen ystävä. Päin sylkisin, jos vastaan tulisit. On muitakin tapoja selvittää asioita, kun välivalta. Mut niitäKÄÄN taitoja ei valitertavasti siellä elämän korkekoukussa opeteta...


      • 191cm115kgMies

        Sä et paskahousu sylkis yhtikäs ketään, tai löytäisit mikkihiiri hampaat perseestäs.

        Täällä on niin paljon avohoidossa olevia "heikompia" ämmiä, että kyllä niille on hyvä näyttää kaapin paikka.

        Eikä mua reservin upseeria kiinnosta olla kaltaisesi luuserin kaveri.


      • SäälittäviäRaukkoja
        191cm115kgMies kirjoitti:

        Sä et paskahousu sylkis yhtikäs ketään, tai löytäisit mikkihiiri hampaat perseestäs.

        Täällä on niin paljon avohoidossa olevia "heikompia" ämmiä, että kyllä niille on hyvä näyttää kaapin paikka.

        Eikä mua reservin upseeria kiinnosta olla kaltaisesi luuserin kaveri.

        Ole kuule mikä rikkinkukko lystäät, mutta silti tuo asenne saa sylkemään ja minun arvoasteikolla olet todella matalalla. Ei auta natsat olkpäillä jos päässä on pelkkää kusta. Mut ehkä joku vihanhallintaterapia olis paikallaan sullekin? Vai kuulutko myös tuohon narsistiporukkaan, jotka luulee, että he ovat oikeutettuja käyttäytymään ja kohtelemaan toisia ihmisiä miten tahtoo? No, ihan sama, tuollanen uhoominen kertoo vaan omasta heikosta itsetunnosta. Säälittävää, niin säälittävää. Sori, ei tehoo minuun. Ne taitaa tosiaan olla vaan ne "avohoitoämmät", kun viitti tollasia päin edes vilasta... Tai niin, kun tekstiäsi lukee, herää vääjämättä kysymys, kuka sen hoidon tarpessa sit loppupeleissä olikaan?


      • Todistajaksijoutunut

        Ylläoleva linkki ei mitenkään liity mihinkään opettajaan.


    • LusikatJakoon

      No tavallisen tyhmä eukkokin, kun kattelee tollasta äijää... Sitä saa mitä sietää. Ei nykyaikana tarvi tollasia naistenhakkaajia katella, jos ei halua. Vaihtoehtojakin on.

      • Ääliöälälyö

        Ai että 2020-luvun lähestyessä syyllistetään uhria?!?! Menepäs lukemaan asioista TIETOA niin opit sinäkin että miksi siedetään ja miksi tuollaisista vahingollisistakin suhteista on UHRIN vaikea lähteä.


      • vaavioot
        Ääliöälälyö kirjoitti:

        Ai että 2020-luvun lähestyessä syyllistetään uhria?!?! Menepäs lukemaan asioista TIETOA niin opit sinäkin että miksi siedetään ja miksi tuollaisista vahingollisistakin suhteista on UHRIN vaikea lähteä.

        Älä ny viitti. Mikään muu kuin tyhmyys ei pidättele enää tänä päivänä missään parisuhteessa, jossa ukko lyö. Raukkamainen ukko, tulisi ottamaan mittaa meikästä, jos uskaltaa.


      • helppohuudella

        Häpeä on yksi suurin tunne mikä saa ihmisen jäämään ja lamaantumaan. Jää ne kovaäänisemmätkin vaikka ensin kehuneet etteivät jäisi tuollaisiin suhteisiin. Se on niin helppo sanoa ulkopuolisena että lähtis.
        Ei ole tyhmyyttä jos henkinen puoli on paskana tuollaisen manipuloijan ja hakkaajan jälijiltä ja voimat loppu.
        Uhrin syyllistäminen ei auta.


    • paskahousuthakkaanaisia

      Moneskohan kerta mahtaa jo olla? Luulis saavan kohta istumarangaistuksen tämä ns mies

      • höpöon

        Kyllä se on melkosta tyhmyyttä olla parisuhteessa jossa saa turpiinsa. Tänä päivänä voi ja pitääkin lähteä pois tommosesta väkivaltasuhteesta. Stana!


      • oikeillanimillä

        Miksi tuijottaa vain tekaistua mielikuvaa naisen hakkaajasta.?
        Tiedän tapauksia, jossa ämmät ovat miehilleen tarkoituksella tosi veemäisiä, tekevät piruuttaan miehensä elämän hankalaksi vaikka heillä on kiltti ja hyvä mies.
        Jos miehen sulake kärähtää tällaisessa suhteessa niin ei ihme. Turha puolustella niitä naisia aina, useimmiten he ovat suhteessa täysiä perkeleitä ja miehensä siivellä eläviä kitkeriä loisia, jotka todella ovat ansainneet mieheltään selkäsaunan. Ei se tee miestä naisen hakkaajaksi vaan mieheksi. Väitän että näissä paisutetuissa jutuissa on syy naisessa, miksi tilanne on riistäytynyt käsistä.
        Suomessa femakot vääristävät totuuden aina.


    • sattujatappu

      Pojat on poikia jos niitten antaa olla

    • suljetulleosastolle

      Mitenköhän tämä kyseinen mies saa oltua itsensä kanssa? Taisi olla toinen kerta jo kun hakkaa naisensa henkihieveriin... Mahtaako tajuta että omaa valtaisia psyykkisiä oireita? Ymmärtääköhän hakeutua hoitoon?

      • TiedätKylläKuka

        Mikset paskahousu tule ovelle valittamaan? Ei sun itkus täällä mitään auta. Enemmänkin naurattaa. Hahhahahahaa.


      • NarskunLoukustaPäässyt

        Eihän narsistipaskat tajua edes olevansa sairaita. Näinollen hoitokaan ei auta, koska evät halua myöntää eikä ymmärrä tekevänsä väärin. Narsismia ei paranna, kun "ysimillinen"...


      • Jp777777

        Voi hellanlettas. Että jos muut eivät pompi pillisi mukaan niin ovat narsisteja. Katso peiliin. Sieltä löydät ainoan narsistin. Ne jotka eniten kiljuvat muita narsisteiksi ovat usein itse niitä narsisteja.


      • HankiTietoa
        Jp777777 kirjoitti:

        Voi hellanlettas. Että jos muut eivät pompi pillisi mukaan niin ovat narsisteja. Katso peiliin. Sieltä löydät ainoan narsistin. Ne jotka eniten kiljuvat muita narsisteiksi ovat usein itse niitä narsisteja.

        Siis kuka tässä on puhunut mitään kenenkään pillin mukaan tanssimisesta? Kuule, nyt ei kannatta lähtee kisaan tiedosta narsismista... Osallistu siihen keskusteluun vasta sitten, kun sulla on oikeesti jotain tietoo asiasta tai omakohtaista kokemusta narsistin uhrina olemisesta....


    • Eisaisivapaanakulkea

      Kohta tämäkin pariskunta taas päivittelee rakkauden tunnustuksia someen. Seuraavalla kerralla kun naksahtaa niin voi olla kädessä kaljatuopin sijaan leipäveitsi tai tiiliskivi... Se oli sen lorun loppu sitten.

      • reilukerho

        Sinä se reilu kaveri olet. Roikut tämän miehen tai naisen kaverilistalla ja esität frendiä. Sitten mustamaalaat tällä palstalla. Voi helvetti!


    • vikahakkaajas

      Eiks pitäski mustamaalat, jos hakkaa hampaat sohjoks

      • reilukerho

        Ainakin pitäisi poistaa itsensä kavereista. On sulla pokkaa esittää edessäpäin kaveria ja sitten kumminkin tulla nimettömänä tänne huutelemaan. Uteliaisuus vaan taitaa olla niin kova että on pakko esittää kaveria ja roikkua kaverilistalla että näkee mitä tapahtuu ;).


    • oletkotekopyhä

      Missäs sun nimes näkyy...

      • Ettänäintänään

        Tää koko homma on vähän ,kuin koittas saada kamelia neulansilmän läpi:)


    • mitensekaisinvoiolla

      Jokos tämä nuoripari on välejään selvitellyt käräjillä?

      • Rakkausonihanaa

        Tuskin. Viimeiseen hengenvetoon puolustetaan suurta rakkautta. Kirjaimellisesti. Vielä koittaa se päivä kun ei ehdikään pakoon.


    • Rauhaaheille

      Oi voi, näitä on niin ikävä kuulla. Toivottavasti ei ole lapsia heillä tappeluiden jaloissa. Toivottavasti parin tiet erkanisivat pian!

      Täällä puhuttiin, että uhria syyllistetään. Ainoa, joka tilanteelle voi tehdä jotain on uhri. Näin se vain on. Ja tiedän mistä puhun.

      Sairaan ihmisen pauloista on vaikea lähteä, mutta se on mahdollista. Vaatii pitkäjänteistä työtä!

    • Telalappunen

      Kuulemani mukaan käyttäytyy oppilaitaan kohtaan ala-arvoisesti

      • eivoijatkuanäin

        Olen kuullut samaa entisiltä oppilailta


    • Karlsperi

      Suuri osa tuntemistani naisista on sellaisia paskoja että ehdottomasti heidän miehensä tulisi tirvasta niitä nokkaan. On sen verran veemäisiä ja luulevat voivansa tehdä ja sanoa mitä haluavat miehelleen. Naisilta puuttuu täysin käytöstavat.

      • Hahahahaha

        Sunki poikaystävän pitäis vähä mukiloida sua ku tollasii tyhmii huutelet!


      • Anonyymi

        Tuohan oli täysin järkevästi sanottu, eikä tyhmä huutelu.


    • josvaanolisinmies

      Iskekään miehet siitä itsellenne tasapainoinen ja itsenäinen nainen.

      • Anonyymi

        Joo iskekää hamarapuolella eikä sitten kasvoihin.


    • istuminentekishyvää

      Tokkopa on vielä käräjiä ollut kun se äijä saapastelee ainakin vielä vapaalla

    • mitennarsistivoiolla

      Rakkaus antaa näemmä kaiken anteeksi

      • Puutteitakioli

        Kyllä jos saa viälä pimppiä


      • Anonyymi

        Jos ei se porilaisilta saa niin sehän on vain eduksi. Tosin tuskin se niin pöljä on että menee uittamaan matoaan satakuntalaisessa kusirapakossa.


    • Anonyymi

      Kova hän on ainakin irvistelemään uusilla leegoillaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe