ja miehestä oikein kuva Pöytyän keskustan vaalisivulla. Jo on Eurassa asuvalla miehellä edelleen pokkaa!
Perussuomalaisten Lepistö Keskustan ehdokkaana!
8
211
Vastaukset
- Paitsi_että
Näitä järjen käteensä ottaneita entisiä persuja on kaikkien ei-populististen puolueiden listoilla eri puolilla Suomea ja lisäähän niitä tulee koko ajan sitä mukaa kun persujen persmäki luistaa kaakkoon.
- Josjakunoliski
Hei haloo, vai muka järjen käteensä ottanut henkilö tämä yksilö, hahhahaa, kylläpä näin perjantaiksi vitsin murjaisit!
- Keskustaveteraani
Lopettakaa nyt ihmeessä Lepistön mollaaminen. Hän asuu Kyrössä Asematiellä kirpparin yläkerrassa. Muutenkin on älytöntä täällä mollata keskustaa. Monella kunnallisia luottamustoimia jo 1960-luvulta saakka. Eikä Lepistö muutenkaan ole siinä listassa heikommasta päästä. Monta jää paljon Lepistön alle, ihan kokousten vetäjiä myöten.
- Kokkarilainen
Niin asuukin asematiellä, kirpparin yläkerrassa, mää olen nähnyt joka ilta kirpparin vinttiasunnossa valot palavan tosi myöhään, varmaan valmistautuu tärkeisiin kokouksiin lukemalla tarkkaan tulevat kokousasiat, arvostan!
- Keskustaveteraani
Toisessa viestiketjussa onkin se, minkä olen kuullut eli jos Lepistö saa paljon ääniä, tulee hänestä valtuuston puheenjohtaja. Joka tapauksessa pelkkä valtuustoon pääsy takaa kunnanhallituksen paikan ja jonkin lautakunnan puheenjohtajaksi.
- Eurastatietoa
Kyllä on Pöytyällä murheita, kun yhden valtuutetun kotipaikasta käydään vuosikausia keskustelua. Asiahan on ihan selvä. Tulkaa meille, makuupussi mukaan, niin näette, kuka asuu missäkin.
- Samakuja
Joo asuu Asematiellä, sinne kannetaan posti ja sieltä tuodaan kirjekuori kokoukseen ystävällisen kirpparirouvan toimesta.
- Kirppariasiakas
Ja höpöhöpö!!! Se mitään siellä kirpparitalossa asu. Feikkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866