Haluan sua
- aamuun vierelleni yhdessä nousevaan päivään ehkä rakastelun jälkilöylyihin
- päivään parantamaan omaa ja sun maailmaa keskustelemalla ja höpsimällä
- iltaan himmenevään halaamaan pois päivän huolet ja ahdistukset
- yöhön pimeään käsivarrelleni makaamaan raukeana rakastelusta
Tekemään mahdottomasta mahdollisen joka ei toteudu
siis: miks mä haluan sua
miks mä haluan sua
22
562
Vastaukset
- THS_vuosimallia-73
Koska meillä on niin pitkä yhteinen historia.
Opetin sinua laskettelemaan 1998 työpaikan (yhteinen yritys)
vaalean harmaa mies.
Saunoimme. Lomailimme yhdessä Floridassa.
Koska vaalea, 167 senttinen terveydenhuoltoalalla toimiva nainen,
ja häntä 5 vuotta vanhempi harmaapantteri mies kuuluvat yhteen.
Haluat minua, koska palstan "j-mies" alias Timo, olen elämäsi nainen.
Kivet putoavat sydämestäni, kun saan taas tavata sinua ja kokea yhteisen rakkautemme, joka solullani, kuten 2000-luvun alussa.- J-mies_Timo_P
Tuula...
rakkaani. - Trolleni
Oot ihan mahoton ;D
- puhummeyhtäsydämessä
SIKSI: Koska haluan sua juuri samasta syystä :)
- Harmaapantteri-68
Yhteinen voimakas kemiamme, sydänten puhe toinen toiselle.
Ota ero C:stä. Muuta luokseni vaalea nainen. Muuta lapsesi kanssa.
Rakkautemme on ainutlaatuista. - enehkämuuta
Sry, olen j-mies
- Inmyfantasy
Aivan ihanaa tekstiä!Niin mäkin haluan sua!
- Palstan_J-mies-Timo
Upeata, että haluat
VAALEA Tuula-rakkaani yhä minua,
työpaikan vaaleaa miestä. - Inmyfantasy
En oo Tuula,mutta T-nainen kuitenkin.
- pitkään_seurannut
Niinpä varmaan olet....yliampuva narsistin riemuylistys itselleen. Näitä on nähty ja useita naisia yritetty mielikuvitusleikkeihin sotkea. Kas kun et itsellesi capsloccihuutanut...aika vaisu sun itserakkauteen nähden tuo "aivan ihanaa tekstiä"...ööö, ihan perusjoutavaa lässytystä mikäs siitä nyt nii helsvetin ainutlaatuisen muka tekee
- Inmyfantasy
Sulla taitaa olla "vähän"ongelmia ittes kans,voi raasua!!!!!!!!!
Minä en halua sinua ALOITTAJA.
En edes tiedä, oletko mies vai nainen.
RAKKAAni ei käy tällä palstalla,
yksi ystäväni kyllä.
Onnea vain kaikille TUNTEMATTOMILLE haluamisineen.- Mahdottamatsuhteet
Jätä kuule varattu rauhaan. Toki se sitä seksiä sulta haki. Mutta tuohon kaikkeen muuhun ei ollut valmis. Sen kun ymmärrät niin ei tarvitse kaipailla mahdottomia. Olisi tullut todella ikävä juttu.
- THS_vuosimallia-73
Timo on yhtiökumppanini.
Meillä oli pitkä suhde 1998-2003.
Timon avovaimolla ei ole mitään
mahdollisuuksia KILPAILLA KANSSANI.
Vain hyppysteni näpsäytys, ja Timo Pe:n
palaa luokseni, kuin vanha koira.
On minulla toinen mies, jonka kanssa
minulla on 3-vuotias tytär. Tämä mies
on vuoden minua nuorempi.
Ehkä sinun "mahdottomatsuhteet"
ei kannattaisi kommentoida asioita,
joista et mitään ymmärrä.
Tässä on kyse kahden PÄÄKAUPUNKISEUDULLA asuvan
URBAANIN ihmisen rakkaudesta, ainutlaatuisesta kemiasta.
Ja sinä jankkaat seksistä.
- Siksikunminäkin
Samaa miettinyt hänestä. Seuraavan kirjoitan täysin intuitiivisesti hänelle:
Alusta alkaen, kun mä vain tiedän, että mun pitäisi olla sun. Mun kuuluisi olla sun. Mun paikka ois sun vierellä, sun lähellä.
Miksi me ei voida olla rehellisesti kiinnostuneita toisistamme. Tule mua vastaan. Ajattele niin, että nähdään toisemme jossain. Sinä tulet sinne ja minä. Lopetetaan tämä kaipaus, kun se on niin turhaa. Aikaa on mennyt hukkaan. Aikaa yhdessäolosta ja tutustumisesta. Meidän aikaamme. Aikaa läheisyyden, aikaa rakastelun, aikaa onnellisuuden. Olisi niin hyvä olla joskus onnellinen, mutta kun puutut minun läheltäni, puuttuu niin paljon. Onneksi on sanasi, se on tärkeää, ne pidän tässä sydämessä omana.- KysymysKuuluukin
miksi "ajoit" minut sitten toisen vierelle?
- läpäistäänseyhdessä
Tai, sitten tää on meille molemmille se viimeinen testi? Ainakin minä kaipaan sua.
"Samaa miettinyt hänestä"?/ "Keskinäistä kemiaa"/ "Olen eri mieltä."/
"Tiedät kyllä kuka"/"Ei vaiska"
No, niin. Onpa mukavaa OLLA tumma turvetukka,
ja elää samassa suhteessa jo lähemmäs 20:ttä kuin
15 vuotta, saman miehen rinnalla. AVIOLIITOSSAKIN
OLEMME olleet jo ties kuinka monta vuotta.
On tämä TASAINEN AVIOELÄMÄ, fyysisesti uskollisena
sentään ihan mukavaa.
Eipä ole tullut lähdettyä kenenkään vieraan
miehen kanssa edes treffeille.
RAKKAANI ei ole tällä palstalla, yksi ystäväni kylläkin.
P.S. Kaikille rakkaitaan täältä etsiville tsemppiä vain matkaan . Jokainen taaplatkoon tyylillään!- Siksikunminäkin
KysymysKuuluukin kirjoitti:
miksi "ajoit" minut sitten toisen vierelle?
Ajoinko... ajattelin, että se lohduttaa sinua. Sitten ajattelin, että huomaat pian, ettet välitäkään oikeasti minusta ja mietin, miten huono vaihtoehto sulle oon.
- Siksikunminäkin
läpäistäänseyhdessä kirjoitti:
Tai, sitten tää on meille molemmille se viimeinen testi? Ainakin minä kaipaan sua.
Jos olet hän, tahdon, että me saadaan uusi mahdollisuus.
Olit mun ajatuksissa koko ajan. Yritin näytellä, että kaikki on hyvin, että saat hyvällä mielellä mennä toisten kanssa, vaikka mun mielessä kuuluit mulle. Aattelin sun rakastavan jotain toista. Mä mietin, että unohdetaan vaan toisemme ja kaikki on hyvin. En koskaan unohtanut sinua, jatkoin vain ajattelemista. - ootvaanniinihana
Tottakai, olin myös mustis sun menoista, vähän salaa, mut olin jopa niistä miehistäsi minua ennen.
- vesipäiselle
tääkin tällanen yksinhorisijan ketju, itte horisija tehnyt aloituksen että pääsee horisemaan lempiaiheestaan timosta voi vittu sanon mikä vesipää akka olet aloittaja!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482