Olen kanssa vasta kokeilu asteella näiden warrejen kanssa. Ostin tosiaan nokian osto varranttia ja nyt ihmettelen miksei se noussut tänään vaikka osake nousi 7% ??? Joku vähän viisaampi vois vähän valottaa. Osakkeen laskun mukana se tuli kyllä ihan samaa rataa alas..
Nokian ostowarrantti
5
5813
Vastaukset
- Mää
No en ole itsekkään hirveen kokenut warreista vielä, mut käy nyt hitto edes joku warranttikoulu ennen kuin alat sijoittelemaan, vaikka Handelsbankenin kotisivuilla on painavaa asiaa. Niin moni asia vaikuttaa Warrantin arvoon!
- NeuvojaNainen
Katsopa täältä:
http://fi.warrants.com/services/education/index.php - Johdannainen
Niinkuin joku jo totesikin, olisi ehkä pitänyt ottaa selvää warranteista ennen kuin ostaa niitä.
Warranttihan PERIAATTEESSA nousee kertoimensa mukaisin senttivälein. Lisäksi pitää ottaa huomioon jäljellä oleva juoksuaika ja siitä johdettava volatiliteetti. Myös warrantin liikkeellelaskijan halu myydä tai olla myymättä vaikuttaa asiaan. Liikkeellelaskija nostaa/laskee myynti-/ostohintaa tai kasvattaa spreadia markkinanäkemyksensä mukaan. Simple as that. - Neuvotteko mistä
minä saisin warrantteja,kun ei ole rahaa?Osakesalkkuni katosi kun kävin pankissa.Olisiko joku voinut sen varastaa,kun käänsin selkäni?
- kosmos
Ota hetilainaa tai elloksen vippiä ja sijoita warrantteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337