Paneeli keskustelu Uskonpuhdistus. Kai.A Jorma Räsänen ja muista seurakunista.
Vastaukset 16
- omalehmä
Jaa, vai semmoinen olisi ollut ja tullut. Jos olisi tullut joltain muulta kanavalta, niin olisi ehkä tullut sen huomioineeksikin mutta tuolta TV7:lta tulevia ohjelmia yleensäkään viitsii katsoa eikä edes tarkistaa mitä sieltä milloinkin tulee.
- etköosaalukea
Mikä ihmeen TV7? Eihän tuossa uutisessa mitään semmoista mainittu.
- omalehmä
etköosaalukea kirjoitti:
Mikä ihmeen TV7? Eihän tuossa uutisessa mitään semmoista mainittu.
No, en ilmeisestikään sitten osaa lukea. Lienen fiksoitunut niin tuohon huomioon TV7.n olemassaolosta, etten osannut lukea otsikosta mitään muuta. - Siis minulla ei ole mitään käsitysta mikä se tuollainen "Netti- Media TV7 on.
- Kusettava.lahko
"Siis minulla ei ole mitään käsitysta mikä se tuollainen "Netti- Media TV7 on."
Se on adventistien oma keksintö, jolla pyritään vain hämäämään ihmisiä ja uskottelemaan, että se jotenkin liittyisi TV7:n toimintaan.
Adventistien oma pulju tuo "Media7". Vain heidän aivopierujaan täynnä. - höpönpöpönn
Kusettava.lahko kirjoitti:
"Siis minulla ei ole mitään käsitysta mikä se tuollainen "Netti- Media TV7 on."
Se on adventistien oma keksintö, jolla pyritään vain hämäämään ihmisiä ja uskottelemaan, että se jotenkin liittyisi TV7:n toimintaan.
Adventistien oma pulju tuo "Media7". Vain heidän aivopierujaan täynnä.Höpöhöpö! Kukaan ei yritä tässä hämätä ketään. Seitsemännen päivän adventistien tuotanto-osaston nimi on luontevasti media7. Ei kai kukaan ole patentoinut numero seitsemää? Vai väitätkö, että seiska-lehti, Puoli seitsemän-televisio-ohjelma, Seitsemän veljeksen lanka-tavaramerkki, Seitsemän veljeksen apteekki, 7summits, Seitsemän jättiläistä, seitsemän kukkulan kaupunki, yms ovat kaikki hämäämässä ihmisiä, jotta he sekoittaisivat ne Taivas tv7 televisiokanavaan?
Uskonpuhdistuksen perintö vaakalaudalla? Reformaatio 500 -juhla adventtikirkossa, Annankatu 7.
https://youtu.be/s-2196Ifr-g
https://youtu.be/Yx69-8vQX8M- huohhh
No jos ei muuta, niin paneelikeskustelu oli huonosti juonnettu. Panelisteja ei esitelty kunnolla. Olisi ollut kiva tietää kunkin nimi, kirkkokunta, ammatti ja tausta mutta haastattelija unohti nämä kaikilta muilta paitsi ensimmäiseltä ja viimeiseltä panelistilta. Näin seurakunnan ulkopuolisena ei ollut hajuakaan panelistien kommenttien painoarvosta, koska taustoja ei kerrottu. Tämä on sitä laatua tämä...juu...
- Media7-aivopierut
Aivopieruja Helsingin Annankadun adventtikirkosta=Media7.
Täyttä paskaa, joka sana, mitä siellä lahkon seurakuntasalissa höpistään. Tilaisuus oli vain kusetettujen lahkolaisten edelleen kusettamista ja aivopierujen esittämistä maallisen mammonan toivossa. - pyhpyhjapyh
Media7-aivopierut kirjoitti:
Aivopieruja Helsingin Annankadun adventtikirkosta=Media7.
Täyttä paskaa, joka sana, mitä siellä lahkon seurakuntasalissa höpistään. Tilaisuus oli vain kusetettujen lahkolaisten edelleen kusettamista ja aivopierujen esittämistä maallisen mammonan toivossa.Ainoa kusipää olet sinä itse.
- Advarin.harhat
Se oli sitä uskonlahkon aikaansaamaa paskaa. Parempi, ettei siitä sen enempää.
- paskojalle
Paskaa sun kommenttis tosiaan on.
- nainen.vaijetkoon
Adventistit tarvitsevat uskonsa puhdistusta. Adventistinaispastori miesten keskellä hävetkööt.
- alas.vajoavat
nainen.vaijetkoon kirjoitti:
Adventistit tarvitsevat uskonsa puhdistusta. Adventistinaispastori miesten keskellä hävetkööt.
He näyttävät, että näin meillä. Edes katolisella kirkolla ei ole naiset pastoreina.
- hähhhhhh
alas.vajoavat kirjoitti:
He näyttävät, että näin meillä. Edes katolisella kirkolla ei ole naiset pastoreina.
Edes katolisella kirkolla...???? Mitä väliä sillä on mitä katolisella kirkolla on ja ei ole kun katolinek kirkko ei muutenkaan seuraa Raamattua?
- älä.änkyröi
hähhhhhh kirjoitti:
Edes katolisella kirkolla...???? Mitä väliä sillä on mitä katolisella kirkolla on ja ei ole kun katolinek kirkko ei muutenkaan seuraa Raamattua?
RAAMATTU YKSIN RAAMATTU. Naiset pois pappisviroistaan. Adventistit ovat seuraavinaan Raamattua naispastoreineen Raamatun vastaisesti.
- pyhpyhjapyh
älä.änkyröi kirjoitti:
RAAMATTU YKSIN RAAMATTU. Naiset pois pappisviroistaan. Adventistit ovat seuraavinaan Raamattua naispastoreineen Raamatun vastaisesti.
Valheesi ei hetkauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471472Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821201Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051127- 69835
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57822Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51781Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.49770Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28751Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee666697- 51689
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30647Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32632- 9625
- 84598
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20593kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 31561
- 43553
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56544- 219536