Onko piiskan saaminen pettymys?

Paikka-polvelta

Jos henkilö on varma, että piiskan saaminen on iso nautinto, jopa tärkeämpi kuin muu seksi. Voiko kuitenkin käydä niin, että piiskaus onkin suuri pettymys jopa vastenmielinen asia? Entä alkaako vitsan saanti kuitenkin ajan myötä muuttua nautinnoksi?

Jos sinun piiskakokeilusi on jäänyt yhteen kertaan, niin miksi uskot käyneen niin.
Onkohan sillä merkitystä minkä ikäisenä aloittaa kokeilut? Entä lapsuuden kokemukset?

37

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskimpa se kenellekään pettymys on, jos sitä haluaa. Tärkeätä on että piiskaajan kanssa on sovittu kaikki asiat, kuinka homma etenee ja mihin asti mennään. Kun tilanne on turvallinen, niin en usko että ongelmia tulee. Ja sitten, jos juttu ei toimi niin se keskeytetään. Sulla on muuten hieno nimimerkki!

      • Hieno on tuo sinunkin nimimerkkisi.


    • ueiwfjh

      en nauttisi saamissesta mutta antamisesta kyllä, se on toisen täydellistä alistamista ja nöyryyttämistä. haaveilen ja unelmoin siitä kun piiska lävähtää alastomaan peppuun syvään ja jättää ison jäljen ja tuottaa suunnatonta kipua

      • Kyllä-toimii

        Minäkin nautin antamisesta. On hienoa olla iso ja vahva, nauttia omasta vahvuudesta, mukava havaita kun toinen osapuoli tajuaa, että on menettänyt vapautensa. Nuori mies, joka on luullut olleensa vahva ja kova jätkä onkin nyt satimessa. Ei kuitenkaan kehtaa pyydellä armoa, uskoo ehkä vielä karkaavansa, mutta ei hän minulle mitään voi.
        Sätkiminen ja kiemurtelu jatkuu vielä kun piiska jo laulaa. Haluan unohtaa, että hän haluaa piiskaa, vaan ajattelen, että minä rankaisen häntä.

        Minulla ei ole mitään kiirettä, hän on minulle lujassa otteessa, siksi aloitan rauhallisesti pienellä voimalla ja nostan tehoja. Lopetan vasta sitten kun hän itkee ja pyytää armoa, kaikilta on tähän asti jonkinlainen parkaisu päässyt, eikä kukaan ole kesken karannut.

        Piiskattua en koskaan jätä heitteelle, kiitän häntä urheudesta, sitkeydestä ja vakuutan hänestä kasvavan vahvan miehen. Jotkut ovat häpeissään piiskojen jälkeen, hänelle kerron kuinka hyvin hän selvisi asiassa. Kun piiskattut hieman reipastuvat, niin he alkavat kysellä minulta penkkituloksia, miten treenaan ja oliko hän itse ihan nolo. Jotkut haluavat kokeilla habaani. Minulle sopii ihailun kohteena olo. Tietenkin jokainen heisä on erilainen, enkä halua heitä vahingoittaa, kuritan vain vähän heidän parhaakseen.


      • Paljaspylly_polvelle
        Kyllä-toimii kirjoitti:

        Minäkin nautin antamisesta. On hienoa olla iso ja vahva, nauttia omasta vahvuudesta, mukava havaita kun toinen osapuoli tajuaa, että on menettänyt vapautensa. Nuori mies, joka on luullut olleensa vahva ja kova jätkä onkin nyt satimessa. Ei kuitenkaan kehtaa pyydellä armoa, uskoo ehkä vielä karkaavansa, mutta ei hän minulle mitään voi.
        Sätkiminen ja kiemurtelu jatkuu vielä kun piiska jo laulaa. Haluan unohtaa, että hän haluaa piiskaa, vaan ajattelen, että minä rankaisen häntä.

        Minulla ei ole mitään kiirettä, hän on minulle lujassa otteessa, siksi aloitan rauhallisesti pienellä voimalla ja nostan tehoja. Lopetan vasta sitten kun hän itkee ja pyytää armoa, kaikilta on tähän asti jonkinlainen parkaisu päässyt, eikä kukaan ole kesken karannut.

        Piiskattua en koskaan jätä heitteelle, kiitän häntä urheudesta, sitkeydestä ja vakuutan hänestä kasvavan vahvan miehen. Jotkut ovat häpeissään piiskojen jälkeen, hänelle kerron kuinka hyvin hän selvisi asiassa. Kun piiskattut hieman reipastuvat, niin he alkavat kysellä minulta penkkituloksia, miten treenaan ja oliko hän itse ihan nolo. Jotkut haluavat kokeilla habaani. Minulle sopii ihailun kohteena olo. Tietenkin jokainen heisä on erilainen, enkä halua heitä vahingoittaa, kuritan vain vähän heidän parhaakseen.

        Juuri tällaisia piiskaajia tuntuu olevan vaikea löytää.


      • D.Eal

        Voi ei. Minä haluan antaa piiskaa, erityisesti vanhemmille miehille. Annan kunnolla piiskaa ja sitten saat olla viikon siveysvyössä ja kun pyydät uudelleen piskaa irroitan sen vyön, mutta sitten sinun pitää ottaa minut.


      • Anonyymi

        työnsin Mattopiiskan peppureijän uumeniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        työnsin Mattopiiskan peppureijän uumeniin

        Nuolin peppureikäni puhtaaksi


    • merkiton

      Kun takapuoli on mustelmilla ja juovitettuna, sitä ajattelee, että antaapa nyt tämän hullutuksen olla, mutta kun mustelmat on menneet, sitä ojentaa piiskan piiskaajan käteen ja asettuu vastaanottamaan, mitä sieltä tulee. Jos sieltä on tulossa jotain onnetonta läpsyttelyä, loppuu leikki siihen. Sen pitää tuntua, oikeasti. ....ja sitten taas luimistellaan jonkin aikaa.

    • solmunen

      Se on pettymys silloin kun se on liian kevyttä ja liian lyhyen ajan.
      Parhaat fiilikset saan ollessani sidottuna ja domina murtaa tahtoni lätkimällä jollakin sileällä, litteällä välineellä pakaroitani samaan paikkaan riittävän pitkään. Oikein toteutettuna polte on sietämätön jättämättä pitempään säilyviä jälkiä.
      Oleellista on, että domina tuon jälkeen pakottaa minu sellaisiin nöyryyttäviin tointoihin joista olin aikaisemmin kieltäytynyt.

      Masterin roolissa käytän raippaa vain tarvittavassa määrin osoittaakseni ehdottoman valtani.

    • vierailija89

      Niin se riippuu ihan siitä että minkälaista piiskausta haluaa, tärkeinä on se että molemmat ovat vapaa-ehtoisesti mukana. Eroottisessa piiskauksessa on kyse nautinnosta ei rangaistuksesta. Piiskaustilanteessa valta on piiskattavalla.! Hän määrää sen kuinka ja kuinka kovaa piiskataan. Yleensä sovitaan turvasana, tai värit niin kuin liikennevaloissa punainen homma seis keltainen voit jatkaa mutta varovasti. vihreä antaa mennä. silloin voi sessiossa piiskattava huutaa ai jne. ilman että homma keskeytyy. Ja jollekin riittää punoitus pyllyllä toinen haluaa kovempaa käsittelyä. se sitten selviää kokeilemalla, millainen kipukynnys on, millainen " warm up" eli alkulämmittely. Jos haluaa kokeilla piiskausta, niin luottamuksellinen suhde piiskaajaan , ja kertoa millaista haluaa ja sopia pelisäännöt.

    • Rääpälepoika

      Minusta olisi kiva leikki sellainen, että jos saat minut piiskattua, niin minä maksan sulle satasen. Mutta jos olet niin vessula, ettet onnistu tehtävässä, niin sinä joudut maksamaan mulle satasen. Silloin lopetat piiskaamisen, kun minä suostun maksamaan. Jos olet vahva junttura, niin pääset hyville tuntiansioille. Mutta onhan ammattimies aina ammattimies.

    • asiantuntija68

      Suurin pettymys on ollut ns matkalaukku Dominat välineitä asuja heikosti hinta
      suunnilleen sama kuin studiolla monesti tuntikin supistuu 3 varttiin.

    • sellaistaseon

      Palstan otsikossa on "leikit ja fetissit". Omalta kohdaltani jätän tuon leikin pois, ei ole leikkiä. Edellisestä "piiskauksesta" on jo hieman aikaa ja jäljet ovat kohta pois. Pitää valmistautua kunnolla vastaanottamaan seuraava sessio. Ohjeet ovat sellaiset että käsittelyn tulee todella tuntua, eikä kivun aiheuttamista tule vältellä. Ei ihan tarvi verille piiskata, mutta jos nyt sattuu niin käymään, että iho menee rikki, niin ei voi mitään. Lepsuilla ei saa. Jos piiskaus on sellaista, että "hohhoijjaa" ja housut ylös, onhan se silloin pettymys.
      Eri asia on sitten, jos kyseessä on ihan oikea leikki koivuniemen herralla, eli risupiiskalla kuten silloin pojan vintiönä. Jos nyt sattuisi sellaista saamaan, niin eihän se mikään pettymys olisi, kun siltä ei mitään odota sen kummempaa.

      • Aiiiiiiii

        "...kun siltä ei mitään odota sen kummempaa."
        Tarkoitatko, että koivupiiskalla ei saa aikaan tarpeeksi tehoja? Jos kunnolla koivupiiskaa annetaan, niin itku pääsee isoltakin mieheltä.


    • Vaimohyvässäliitossa

      Itku nousee silmään silloinkin kun tekee tuttavuutta kämmenen kanssa. Koivupiiska on viho viimeinen ja lähellä inhottavuudessaan on pajupiiska. Kaikilla näillä saa kyllä aikuisen itkun partaalle jos on tarvis.
      Onko piiska sitten nautinto? Vaikea kysymys. En oikein itse tiedä mitä piiskalta toivon. Ehkä se on se puolisoiden välinen juttu, läheisyys ja toisaalta hölmöilyn kuittaus ilman riitaa.
      Joskus tulee provosoitua, kai sitä sitten on silloin kaivannut selkäsaunaa.

    • Vaimohuvässäliitossa

      Niin piiska ei ole ollut koskaan pettymys, jos sitä on saanut. Jos ei ole saanut ja olisi tarvinnut, se on pettymys.

    • TulikasteenSaanut

      Muista nuoruudesta kuinka kiihottavalta tuntui kun isoveli uhkasi piiskalla. Minä suhtauduin ylimielisesti ja huvittuneesti veljen puheisiin. Kun hän rupesi toteuttamaan uhkaustaan, niin minä pistin kampoihin tosissani. Olinhan minä monesti paininut veljeni kanssa, tämä oli melkein samanlaista mutta jännempää, varsinkin aluksi.

      Minä kuvittelin, että veljen kiukku laantuu, kun se saa laskea höyryjä minun kanssani. Nopeasti minä väsyin, vapinaa alkoi tuntua raajoissa, silloin ehdotin taukoa. Sen esityksen jälkeen veli oli koko ajan niskanpäällä ottelussa. Niinhän siinä kävi, että se lopulta minut piiskasi ja kunnolla. Oli varmasti aikuista miestä suorituksestaa ja kuritti kunnolla, koska oli ryhtynyt vastarintaan.

      Siitä lopputuloksesta voi sanoa, että se oli pettymys ja se söi hirveästi miestä. Hävetti lujasti, että minä marisin sen kynsissä kuin pikkukakara. En edes uskonut, että se rupeaa tosissaan kurittamaan ja nyt tällainen nöyryytys.

      Minulla on lievä fetissi painimiseen toisen miehen kanssa, luultavasti tullut juuri nujupainista veljen kanssa. Jos painissa häviää, niin voihan ottaa aina uusinnan. Mutta jos vastarinta nujerretaan oikeasti ja piiskataan, niin ei siitä voi uusintaa pyytää, tulos hävettää vietävästi. Vielä suuremmaksi nolotuksen tekee se, että piiskaaja on suunnilleen samaa kaliperiä kuin itse on. Se häpeän raja kulkee siinä, että housut revitään alas ja siinä että itkee toisen kurittaessa, ne eivät ole enää leikkiä.

    • ljsaunaan_gmail

      Ei se suorastaan pettymys koskaan ole. Vaimoni hinku antaa piiskaa vain hyytyi alkuinnostuksen jälkeen. Kolme-neljä ensimmäistä kertaa hän oli monta päivää ihan kiimassa ja takapuolessani kiinni. Sitten yhden kerran jälkeen hän sanoin, ettei tama tunnu oikein missään. Siihen se loppui. Yhdeltä vieraalta naiselta olen sen jälkeen saanut ehkä kerran kuukaudessa. Hänen kanssaan on siinä mielessä hauskaa, että vastavuoroisesti hänkin haluaa piiskaa.

    • tuhmusi

      sehän on mukavaa kun piiskaajaan voi luottaa. ihan sama onko piiskaus pehmeää vai kova miten sovitaan, vaikka suupallo suussa kunhan sen saa jollaan merkillä loppumaan. mikäli on kyseessä kova piiskaus. sitten asia erikseen jos leikkimielinen kuritus ja kurittaja tuntee kuritettavan ja osaa lopettaa kun alkaa mennä kipukynnyksen yli. ei varmaan missään tarvita niin suurta luottamusta kuin piiskatun ja piiskaajan kesken.

    • masokistimies

      Jos piiskaaja seisoo vaan ja on tylsä ja puresken purukumi ja haukutelen ja on kuin piiskauskone silloin minä en nauti yhtään mitän,päinvastoin se ottaa kipeä ja minä nousen ylös!

    • tuhmusi

      juu ei varmasti purukumin purukumia ja haukotellen hirveästi kiinnosta. pitää osata eläytyä piiskurin rooliin. koivupiiskan vähättelyä minä ihmettelen oikein käytettynä sattuu kovasti mutta piiskauksen jälkeen vain vähän kirvelee. hyvä jos pitää tehdä jotain ettei ole mustelmilla pitäisi olla muutama vapaapäivä ennen töitä olen joskus töissä huomannut ettei yhtään hyvä juttu kun on joutunut menemään polvilleen niin on pohkeet painaneet mustelmia. haittaa työkykyä joskus kun on vapaata voi hankkia mustelmat vaikka nahkahihnalla au.

      • masokistimies

        Jo!Hän joka piiskaa mitä pelaa hänen roolinsa!Olla vihainen ja mana ja kiroilla ja haukkua ja puhua rumaa minulle!Minä taas itken ja pyydän armoa ja lupaan olla kiltti tulevaisuudessa ja totella!


    • iyyt

      Aina fantasia ei ole todellisuudessa sitä mitä kuvittelee sen olevan. Jotkut niistä vain ovat pettymyksiä.

    • poika123456

      Niin, kävin muutama vuosi sitten piiskaajalla eli tarkoitus oli palata ajatuksissa johonkin 1960-luvulle, jolloin jokaisessa Suomen mökissä käytettiin kasvatuskeinona koivuniemen herraa. Piiskaa kunnioitettiin ja kun silloin sai selkäsauna, niin sen muisti vähän aikaa. Kun sitten itsellä alkoi kiinnostaa tämä ajatus, niin netistä löytyi kaveri jonka kanssa kävinne keskutelua tästä teemasta. Lisä mausteena oli sitten se että ”oli” mahdollista myös pukeutua aitoon 1960-luvun henkeen. Siis kunnon paksu aluskerrasto, ja verkkarit. Matkustin sitten tuon piiskaajan luoksen, eräänä syksyisenä päivänä. Tiedossa oli, että tänään tulee jossain vaiheessa sitten kunnolla piiskaa. Ensin tietysty tutustuttiin ja juteltiin niitä näitä. Ohjelmassa oli sitten saunomista ja kunnon pesu, sekä alapään karvoituksen poisto. Saunan jälkeen, minulle oli varattu varusteet, jotka sitten tuli pukea päälle. Koska oli myös sopinut, että minulle sopii että alitetaan vaipat ja muovihousut, niin ne oli varattu. Tunne oli sanoin kuvaamaton, kun minulle laitettiin vaipat ja muovipöksyt jalkaan. Sitten vedettiin jalkaan paksut pitkät alushousut ja aluspaita. Villasukat jalkaan ja nyt oli jo ihan 1960-luvun tunnelma. Kun kerran oli tässä vaiheessa, niin ei asiasta voinnut enään perääntyä. Vielä kun lähdimme ulos, niin laitoimme jalkaan kumisaapaat ja kunnon kurahousut. Ulkoa tultua, setä meni erihuoneseen ja minut sitten kutsuttiin sinne ns. puhutteluun. Sitten piti houst laskea alas, ja setä käski polvien päälle. Sain tuolloin kunnolla koivunipulla piiskaa. Piiskan jälkeen piti seisoa nurkassa. Sain vielä toisen kerran piiskaa. Minusta tuntui kuin mailam olisi avautunut. Vaikka piiskaus sattuin kamalasti.

    • tuhmusi

      olisi varmasti mieleenpainuva kokemus edellä mainittu. mutta ei tule toteutumaan kun kihlattu ei hyväksyisi että joku toinen piiskaisi omaa piiskattavaansa.

    • Minulla on käynyt niin että jotkut ihmiset lyö liian kova ja taas toiset lyö liian varovasti!En minä kehtan makaa ja moittia,sinä lyöt liian kova,sinä olet liian varovainen,lyö kovempi!

    • Anonyymi

      Jos saa piiskaa niin, että tuntuu ja "pylly" on niin kipeä, ettei oikein kärsi istua, sitä miettii, että antaapa tämän nyt olla toistaiseksi. Sitten taas ajan kuluttua alkaa tehdä mieli ja siinä vaiheessa on selvää, että käsittelyn täytyy olla ainakin edellisen veroinen, tai vieläkin kovempi. Ellei ole, niin se voi olla pettymys.

      • Minä olen saanut niin paljo piiskaa että pylly ei tule punainen enää ja sitten kun joku piiskaa minua ja haluan että pylly tule punainen ne lyövät liian kovaa!Yksi nainen oli mukana iso nahka piiska painava piska!Minä rupesin pelkä että hän lyö rikki pyllyni!


    • Anonyymi

      Piiskan saaminen ei ole pettymys koskaan. Kaipaan ja haluan sitä. Pettymys on ollut enemmänkin naisten haluttomuus antaa miehelle piiskaa. Monikaan ei sitä halua tehdä, saatikka nauti siitä itse antajana. Ne jotka haluaa sitä tehdä, pyytävät siitä maksun ja tuolloin se aitous itse sessiosta katoaa itseltäni ja vie fiiliksen. Eipä silti, hyvä että, on edes heitä, heille ketkä ovat valmiita siitä ilosta maksamaan ja keille se on ainoa mahdollisuus. Itse en halua maksullista piiskausta, eikä muutakaan mahdollisuutta ole. Jotenka, kaipaan, kaipaan ja pysyttelen sinkkuna. Koska suhteeseen jossa en voi tuota puoltani ja tarvettani voi täyttää en voi lähteä.

    • Anonyymi

      On pettymys, jos piiskaaja ei ole "mukana", kunhan piiskailee, kun on pyydetty. Sanoo, että "sano sitten, kun riittää"
      ...hohhoijaaa

    • Anonyymi

      Vähäisestä alusta voi kasvaa kunnon virta.

      Minä synnyin melkoisena rääpäleenä, niinpä kaikki tykkäsivät vatkata minua halunsa mukaan. Koska olin luokkani pienin, niin minua hätisteltiin pois porukoista. Jouduin joskus aina luokkakaverini polville poikittain ja sain maistella miltä kaverin käsi tuntuu. Silloin toivoin aina, että kasvaisin pian yhtä isoksi kuin kaverini, mutta sitä ihmettä ei tapahtunut. Pituutta venyin, mutta olin edelleen hoikka kuin nälkämaan maratoonari. Muutamiin kavereihini verrattuna olin todella heikko kaveri.

      Oltiin keskikoulun viimeisellä luokalla, kun jouduin Sakarin syliin piiskattavaksi. Sakarilla oli nailonpintainen toppatakki, se oli sileä, kiiltävä, miehekäs ja teki minuun suuren vaikutuksen. Pyristelin ja tappelin vastaan, mutta Sakari ei antanut periksi, vaan läimi ihan kunnolla, kun olin tohtinut pullikoida vastaan.

      Sakari oli harteikas yli 180 senttinen kaveri, ihan komea esimerkki suomalaisista nuoristamiehistä. Vaan minäpä en sinä iltana toivonut tulevani hänen kaltaisekseen, vaan nautin ajatuksesta, että Sakari pystyy halutessaan piiskaamaan minut hamaan maailman tappiin asti.

      Sinä iltana huoneeni hiljaisuudessa Sakari piiskasi minut paljaalle ja minä laukesin elämäni ensimmäisen kerran piiskaus fantasialle.

      Myöhemmin olen huomannut, että on suuri etu olla luokkansa pienin. Äkäisistä heteroista on löytynyt helposti sellaisia kavereita, että hän pystyy oikeasti minut piiskaamaan. Eivätkä ne isot riskit kaverit kaikki edes heteroja olleet.

    • Anonyymi

      Kyllä se on se alistetuksi tulemisen tunne. Ja se että toinen määrä mitä teet. Kun toinen ei anna mitään muuta vaihtoehtoa. Minulle se piiska on vain väline. Mutta kun toinen ottaa luulot pois toiselta se on sitä. Pitää vallassaan ja käskyissään. Piiska tuntuu monesti olevan kiitos alistumisesta.

      • Anonyymi

        Piiska on hyvä palvelija, se osaa neuvoa jääräpäänkin työnsä ääreen. Se opettaa myöhästelijän ymmärtämään kellonajat. Koivuniemen herra jos saa tehtäväkseen vahtia tyhmyrin tupakointia, niin kohta on keskuudessamme yksi savuton kansalainen lisää.

        Koivuniemen herra on viisas kaveri, hän tietää tarkkaan mitä kukin kaipaa. On sellaisia hulivilejä, että heidät pitää ottaa polvelle poikittain, paljastaa pylly ja läpsytellä vähäsen. Tällainen kuritus saa heidät syvään häpeään ja kovasti kilteiksi. Toinen ääripää on tyyppejä, jotka vaativat kovan käsittelyn. Heidät otetaan kiinni, eräät ihan kahlitaan ja sitten kunnolla piiskaa. Tästä kaikesta syntyy sellainen häpeä ja tuska, että isokin mies on sen jälkeen kiltti poika.

        Itse "nautin" siitä häpeästä, että joutuisin toisen miehen syliin piiskattavaksi. Vaikka en ymmärrä miksi nautin häpeästä. Mutta silläkin on rajansa, en halua kenenkään tutun tietävän, että minulla on näin kummallinen mieliteko. Haluan pitää asian ehdottomasti salassa "liian tutuilta". Olisi myös liian häpeällistä saada piiskaa itseni kokoiselta tai sitä pienemmältä mieheltä.

        Kaikki siinä piiskaustilaisuudessa tuottaa häpeää, mutta jos joku perinteisellä tyylillä piiskaa, niin häntä minä kunnioitan.

        Tuo piiskatuksi tuleminen on kaikkinensa hyvin mielenkiintoinen asia.


    • Anonyymi

      Minä kaipaisi todella kunnon dominan palveluita. Mutta en tiedä mistä löytäisin sellasen .jo joku tietää niin neuvokaa. Kerran yhdeltä maksullisesta naiselta tivasin piiskaus palvelua .ei olis millään viitsinyt ryhtyä hommiin.. pistin rahaa peliin . Vihdoin ja viimein hän sitten vaivautui hakemaan siivous kaapista matto piiskan sillä hän sitten huolimattomasti kevyesti läpsytti minua perseelle ...hoki tuhma poikaa.. noin 5 minuuttia. Olin suunnattoman pettynyt. Kun olin odottanut kunnon piiskausta ja käskytystä alistamista jne ja varsinkin kun olisin saanut laueta dominan nahkasaappaille tai sitten olisin ehkä saanut palkitsevan runkkausen. Mutta ei niin ei

    • Anonyymi

      Puolin ja toisin.
      Minulle kipu ei ole päätarkoitus vaan raippa on vallankäytön väline olkoon se kumman tahansa kädessä. Liitän siihen myös vapauden rajoittamista kevyestä kyynärpäät kiinni selän taakse aina hogtied pakettiin asti.
      Kaulalieka on tärkeä.
      Raipalla annetaan vauhtia alistaviin toimintoihin. Sub päättää itse miten paljon kipua siihen liittyy.

    • Anonyymi

      Olin joskus kimpassa yhden naisen kanssa, joka todella dominoi. Se on kivaa tiettyyn rajaan saakka, mutta silloin se meni liian totiseksi. Hän ei leikkinyt. Esim. kun olimme etelässä reissulla ja vilkaisin yhtä naista liian pitkään, hän otti naamastani kiinni ja sanoi, että minä olen täällä ja tuosta vilkuilusta saat remmiä. Ja kämpillä sain maistaa nahkavyötä. Muutenkin, jos joku ei miellyttänyt, oli tiedossa kuritusta, joku kättä pitempi tai kämmen aina löytyi ja kun muutenkin oleskelimme ilman vaatteita tai ainakin hyvin vähissä vaatteissa. Selässäni oli jälkiä ja samoin reisissä ja takapuolessa.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe