Pystytkö ROT vastaamaan

Mihin uskontokuntaan/lahkoon/kulttiin kuulut? Pystytkö vastaamaan tähän toisin kuin muut palstan kretut jotka häpeävät uskoaan...

34

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikikikkelisi

      Hän kuuluu myöhempien aikojen nitrolaisuuteen.

    • pihpihpih
      • alkaa-selvitä

        Ahaa, hellareista eronnut (poispotkittu?) ja evlut seurakuntaan siirtynyt. Siis jonkun evlut-seurakuntaan kuuluvan fundislahkon jäsen, ei kuitenkaan vanhoillislesta, he eivät harrasta tieteen vääristelyä.


      • Olisin veikannut aiemmin kohlismikirkkoa ja nykyisin päättömän sanaripulin kulttia.


      • Väistämättä tulee mielen fraasi kahdella tuolilla istumisesta.


      • ptähhhh

        Kasvatustyön parissa!!!
        Miten kirkon seurakunnassa voi työskennellä kasvatustyössä hullu, jonka mielestä melko varmasti kirkon nykyopit ovat eksytystä ja papit kadotukseen menijöitä?
        Nämä tällaiset lahkohihhulithan pitää kirkkoa vain jonkinlaisena cover-uppina toiminnalleen, saavat sillä tavalla hyväksyttävyyden leiman ja ovat pohjimmiltaan eri mieltä kirkon virallisen opetuksen kanssa joka asiassa.


      • ptähhhh kirjoitti:

        Kasvatustyön parissa!!!
        Miten kirkon seurakunnassa voi työskennellä kasvatustyössä hullu, jonka mielestä melko varmasti kirkon nykyopit ovat eksytystä ja papit kadotukseen menijöitä?
        Nämä tällaiset lahkohihhulithan pitää kirkkoa vain jonkinlaisena cover-uppina toiminnalleen, saavat sillä tavalla hyväksyttävyyden leiman ja ovat pohjimmiltaan eri mieltä kirkon virallisen opetuksen kanssa joka asiassa.

        Työskenteleehän Susann"Aa" Koivulakin, vaikka ei hyväksy työnantajansa antamia toimintaohjeita ja neuvoskelee sitä blogeissaan tiukahkoon sävyyn.


      • ptähhhh kirjoitti:

        Kasvatustyön parissa!!!
        Miten kirkon seurakunnassa voi työskennellä kasvatustyössä hullu, jonka mielestä melko varmasti kirkon nykyopit ovat eksytystä ja papit kadotukseen menijöitä?
        Nämä tällaiset lahkohihhulithan pitää kirkkoa vain jonkinlaisena cover-uppina toiminnalleen, saavat sillä tavalla hyväksyttävyyden leiman ja ovat pohjimmiltaan eri mieltä kirkon virallisen opetuksen kanssa joka asiassa.

        kuis pelastutaan ?


      • yurki1000js kirjoitti:

        kuis pelastutaan ?

        Ottamalla ne pelkotiloja lievittävät lääkeet?



      • Aitokrissekysyy
        ptähhhh kirjoitti:

        Kasvatustyön parissa!!!
        Miten kirkon seurakunnassa voi työskennellä kasvatustyössä hullu, jonka mielestä melko varmasti kirkon nykyopit ovat eksytystä ja papit kadotukseen menijöitä?
        Nämä tällaiset lahkohihhulithan pitää kirkkoa vain jonkinlaisena cover-uppina toiminnalleen, saavat sillä tavalla hyväksyttävyyden leiman ja ovat pohjimmiltaan eri mieltä kirkon virallisen opetuksen kanssa joka asiassa.

        Kumpi se hullu on, sekö joka tottelee sitä mitä Raamattu sanoo vaiko se joka ei tottele ja vihkii homoja aviolittoon, hehehehe?

        Meinaan että on se teknisesti visainen homma vihkiä kaksi luterilaista homoa avioliittoon jota kirkko ei tunnusta, heheheh? Mille sivustolle nuo kirjataan kun kirkolla ei ole rekisterissään sivua homoaviopareille, hehehe.


    • Aloittaja on trolli. Hän levittää evoluutiovalhetta.

      • Kuinkahan monta kertaa sinultaki piti tivata että edes jonkinlaisen vastauksen sai tähän kysymykseen... en muista tarkalleen mutta sinähän et kuulu mihinkään uskonnolliseen ryhmittymään vaan teet ihan omat päätelmäsi jotka ovat absoluuttinen totuus asiaan kuin asiaan?


      • ravenlored kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa sinultaki piti tivata että edes jonkinlaisen vastauksen sai tähän kysymykseen... en muista tarkalleen mutta sinähän et kuulu mihinkään uskonnolliseen ryhmittymään vaan teet ihan omat päätelmäsi jotka ovat absoluuttinen totuus asiaan kuin asiaan?

        mihin pyrit ja miksi ?


      • yurki1000js kirjoitti:

        mihin pyrit ja miksi ?

        Lähnnä siihen että miten paljon häpeätte uskoanne kun ette kehtaa sanoa mihin seurakunta/lahkoo/kulttii/yhteisöön kuulutte..


      • Mihin uskonnolliseen ryhmittymään kuulut? Minkä niisä lukemattomista vaihtoehdoista olet valinnut suureksi totuudeksi?


      • ravenlored kirjoitti:

        Mihin uskonnolliseen ryhmittymään kuulut? Minkä niisä lukemattomista vaihtoehdoista olet valinnut suureksi totuudeksi?

        En valinnut. Herra valitsi. Miksei uppoo? Sinulle on kerrottu, että Jeesus/Vapahtaja pelastaa. Miksi intät, aina vaan?


      • Petteeripunakuonoo
        ravenlored kirjoitti:

        Mihin uskonnolliseen ryhmittymään kuulut? Minkä niisä lukemattomista vaihtoehdoista olet valinnut suureksi totuudeksi?

        Tyhmä, ethän sinäkään tunnusta avoimesti sitä että mihin ilmeiseen seksuaalivähemmistöön sinä kuulut kommenteistasi ja täysin estottomasta homomyönteisyydestäsi päätellen.
        Vai tunnustatko?


      • Fiksu.Kreationisti2
        Petteeripunakuonoo kirjoitti:

        Tyhmä, ethän sinäkään tunnusta avoimesti sitä että mihin ilmeiseen seksuaalivähemmistöön sinä kuulut kommenteistasi ja täysin estottomasta homomyönteisyydestäsi päätellen.
        Vai tunnustatko?

        Homomyönteisyys ei kuulu palstan aihepiiriin. Olet ateistihomoevokkitrolli.

        Ilmoitettu poistoon jatkuvan ateistihomoevokkitrollaamisen takia.


    • Ihmetyttää tuo kiertely. Kyllä itse ainakani uskiksena ollessani pystyin vastaamaan olevani viidesläiseen herätysliikkeeseen kuuluva luterilainen. Myös luterilainen pietisti olisi ollut lähellä oikeaa määritelmää.

      Häpeävätkö nämä uskoaan?

      • kuis tulit uskoon ?


      • Jaevotuskoojokasanan

        Hahah, ei ihme että olet nyt edes agno.

        Moni muu olisi jo luonnollinen umpihomo-ateiesti-evo mikäli Setan propagandaa olisi uskominen. Setaevokkien mielestä näet yksikään ihminen ei ole täysin hetero vaikka heistä itsestään kuinka tuntuisi siltä vaan Setan mukaan täysin vailla mitään tieteellistä näyttöä jokainen on jollakin prosentilla homo.


    • Aloittaja: "Mihin uskontokuntaan/lahkoon/kulttiin kuulut? Pystytkö vastaamaan tähän toisin kuin muut palstan kretut jotka häpeävät uskoaan..."

      Oletko asiantuntija? Mikä "lahko" pelastaa?

      • miksi häpeät uskoasi?


      • Käyttäytymisesi vaikuttaa kieltämättä itsetuhoiselta... messuat uskostasi tärkeimpänä asiana, kuitenkin olet kykenemötön vastaamaan mihin uskonnolliseen ryhmään kuulut koska häpeät uskoasi, ja pilkkaat uskoasi yrittämällä pukea ideologiaasi universaaliksi luonnontieteeksi....


    • Jyritereve

      Höh, MTK :ssa ei ole mitään hävettävää. Se perustuu täysin uskomusvapaaseen tieteelliseen tutkimukseen joten mitä se edes voisi hävetä?

      Evoluutiouskomuksen kannattajat saavat hävetä tämän tuosta typeriä roska-dna-evoluutiojäämä- ym. uskomuksiaan jotka heidän gurunsa ovat keksineet omasta päästään.
      Lisäksi he saavat hävetä ja kärsiä omaksumastaan evomoraalista joka johtaa väistämättä parisuhdesössimisiin ja sukupuolitauteihin ja äpärälaumoihin ja tapaamisoikeusriitoihin ja uusperhekiistoihin ym. kriiseihin joita kristityillä ei ole.
      Huom. Ev.lut.-evokit eivät ole kristittyjä vaan luopioJuudaksia jotka rahoittavat Jeesuksen tuomitsemaa homofanittajakirkkoaan joka siunaa sen minkä Jeesus kiroaa.

      • "MTK :ssa ei ole mitään hävettävää."

        Ei kait, kun sitä ei ole edes olemassa. Tai no olisihan se aika hävettävää uskoa olemattomaan, jos te kretupellet vain osaisitte hävetä.

        Se taas on ihan tutkittu fakta ja väistämätön seuraus evoluution toiminnasta että jokin osa DNA:sta on tarpeetonta sotkua/roskaa.


      • Fiksu.Kreationisti2

        Evomoraali ja homofanitus eivät kuulu palstan aihepiiriin. Jyri on itse ateistihomofanittajaevokkitrolli.

        Ilmoitettu poistoon.


      • MitäMTKssaonmukaväärin
        utti kirjoitti:

        "MTK :ssa ei ole mitään hävettävää."

        Ei kait, kun sitä ei ole edes olemassa. Tai no olisihan se aika hävettävää uskoa olemattomaan, jos te kretupellet vain osaisitte hävetä.

        Se taas on ihan tutkittu fakta ja väistämätön seuraus evoluution toiminnasta että jokin osa DNA:sta on tarpeetonta sotkua/roskaa.

        Mitä höpiset, tyhmä, MTK on Jyrin yhden miehen aate ja ihan täysin olemassaoleva vai väitätkö että siitä ei ole havaintoja missään?

        Siis kysymys kuuluu että riippuuko jonkin aatteen olemassaolo kannattajien lukumäärästä ennenkuin ne hyväksytään kuvitteelliseen järjestölkuetteloon?

        Se on kuules niin että MTK yksin oli koko evoluutoteorian monisatamiljoonaista roska-dna-evoluutiojäämä- uskovaisryhmää, siis evolutionisteja vastaan asiassa jonka voitti lopulta evolutionistitutkijoiden oma asioita tarkemmin tutkinut osasto joka totesi Jyrin olleen täysin oikeassa ja poisti kokonaan poisssaolosta tiedesivustoilta termin roska-dna-evoluutiojäämä, hehhheh.

        Joten Jyrin yhden miehen ismiä tulee kunnioittaa todistetusti ja havainnoidusti evoluutioteoreetikkoja korkeammalla tasolla vaikuttavaksi älytekijäksi, vai mitä?


    • Alex-reg

      Eivät tänne kirjoittavat pysty kertomaan uskontokuntaansa/lahkoaan, he häpeävät tosiasiassa sitä mihin uskovat.
      Isolla osalla oman lahkon opetukset eivät edes riitä, vaan he ovat vielä muodostaneet "oman totuutensa", joka on ainoa oikea ja jolle ei muuta kotia löydy kuin oma pää.

      Sen takia ei näihin kysymyksiin ole tullut eikä tule vastausta.
      Valitettavasti.

      • Millos esität kaikenteoriasi?


      • Alex-reg
        yurki1000js kirjoitti:

        Millos esität kaikenteoriasi?

        Vuonna 2037.

        Ole kuulolla.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Millos esität kaikenteoriasi?

        Väistelet


    • Rekisteröin tunnukseni kun näyttää että joidenkin mielestä on hauskaa tekeytyä toiseksi.
      No, ei se mitään, muutoinhan vastaus oli asiallinen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe