Mikä olisi paras asento ekalle kerralle?
-N21
Neitsyyden menettäminen
11
1115
Vastaukset
- Entinen_Prinsessa
Mä sanoisin, että neitsyys kannattaa menettää yksin kotona, omassa sängyssä, kortsullä päällystetylle tuorekurkulle selällään maaten.
Oman kokemuksen mukaan lähetyssaarnaaja on miellyttävä asento ekalle kerralle. Tuntee että mies on lähellä ja turvana vaikka sattuisikin.
- entiiiiä
Tänään lähtee :)
-N21 - kalvopois
Hei
mielenkiinnolla odotan kuinka kävi??Sattuiko ? vai lupsahtiko sisään helpostikin?
jos "lähti" niin tervetuloa Naiseuden ihanaan maailmaan...nauti - entiiiiä
Hieman sattui alussa, mutta kipu helpotti sitten alun jälkeen. Näin jälkikäteen on paikat tosi hellinä. Olin kuulemma tosi tiukka...
-N21
- grrge
Millaiset fiilikset jälkeenpäin?
Kuinka kauan miehesi kesti yhdynnässä?- entiiiä
Jäi tosi hyvä fiilis :) Käytettiin esileikkeihin tosi paljon aikaa, joten ei haitannut vaikka itse yhdynnässä mies kesti vain muutaman minuutin. Mun alapään tiukkuus tuntui kuulemma "liian hyvältä".
-N21
- grrge
KIva kuulla että kaikki sujui mukavasti ja ekasta kerrasta jäi hyvä muisto.
- seon_siinä
Nainen selällään ja toinen jalkapohja miehen olkapäätä vasten.
- 17cm
Me joskus eka kerta tehtiin tyttöystäväni kanssa sillei että menin selälleen tappi pystyssä ja muija sitten siihen ratsastus-asentoon. Sai itse mennä omaan tahtiinsa alaspäin, koska hänelläkin tiukka alkuun vaikka olikin aika kuumana jo. Ja kun hetken tunnusteltuaan istui jo koko varren mitalla ja alkoi siinä nousta ja laskee aika kovalla tahdilla, enhän minä kauaa kestänyt kun otin lantioista kiinni ja vedin itseeni vasten ja lauksein sisään täyttäen Sulttaanin ja muijakin siinä hieman värisi kun kertoi tunteneensa kun penis sykki ja nyki sisällä.
- Vatsallaan
Jos mies on kokeneempi niin yksi hyvä asento on vatsallaan maaten, helppo rentoutua ja mies voi nautiskella kun työntyy takaapäin.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3493922Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763211- 712180
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401640Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961535Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781367- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121147K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81095