Neitsyyden menettäminen

entiiiiiä

Mikä olisi paras asento ekalle kerralle?
-N21

11

1162

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen_Prinsessa

Mä sanoisin, että neitsyys kannattaa menettää yksin kotona, omassa sängyssä, kortsullä päällystetylle tuorekurkulle selällään maaten.

• Oman kokemuksen mukaan lähetyssaarnaaja on miellyttävä asento ekalle kerralle. Tuntee että mies on lähellä ja turvana vaikka sattuisikin.

• entiiiiä

Tänään lähtee :)
        -N21

• kalvopois

Hei
        mielenkiinnolla odotan kuinka kävi??Sattuiko ? vai lupsahtiko sisään helpostikin?
        jos "lähti" niin tervetuloa Naiseuden ihanaan maailmaan...nauti

• entiiiiä

Hieman sattui alussa, mutta kipu helpotti sitten alun jälkeen. Näin jälkikäteen on paikat tosi hellinä. Olin kuulemma tosi tiukka...
        -N21

• grrge

Millaiset fiilikset jälkeenpäin?
      Kuinka kauan miehesi kesti yhdynnässä?

• entiiiä

Jäi tosi hyvä fiilis :) Käytettiin esileikkeihin tosi paljon aikaa, joten ei haitannut vaikka itse yhdynnässä mies kesti vain muutaman minuutin. Mun alapään tiukkuus tuntui kuulemma "liian hyvältä".
        -N21

• grrge

KIva kuulla että kaikki sujui mukavasti ja ekasta kerrasta jäi hyvä muisto.

• seon_siinä

Nainen selällään ja toinen jalkapohja miehen olkapäätä vasten.

• 17cm

Me joskus eka kerta tehtiin tyttöystäväni kanssa sillei että menin selälleen tappi pystyssä ja muija sitten siihen ratsastus-asentoon. Sai itse mennä omaan tahtiinsa alaspäin, koska hänelläkin tiukka alkuun vaikka olikin aika kuumana jo. Ja kun hetken tunnusteltuaan istui jo koko varren mitalla ja alkoi siinä nousta ja laskee aika kovalla tahdilla, enhän minä kauaa kestänyt kun otin lantioista kiinni ja vedin itseeni vasten ja lauksein sisään täyttäen Sulttaanin ja muijakin siinä hieman värisi kun kertoi tunteneensa kun penis sykki ja nyki sisällä.

• Vatsallaan

Jos mies on kokeneempi niin yksi hyvä asento on vatsallaan maaten, helppo rentoutua ja mies voi nautiskella kun työntyy takaapäin.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      243
      14077
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      60
      7177
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      199
      6862
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      101
      4749
    5. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      24
      4675
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4667
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      74
      4347
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4122
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3911
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3701
    Aihe