Onko JavaScript:n elinpäivät vähissä kun vaikuttaa siltä että WebAssembly korvaa sen. Eikö tämä tekniikka ole tarjolla jo jossain uusimmissa selaimissa?
Onko JavaScript:n elinpäivät vähissä?
8
349
Vastaukset
- fqwefqwtr
Ilman tampiota koko java ei olisi niin suosittu, jokainen täysipäinen osaa tehdä portattavia ohjelmistoja C ja C kielillä ilman muistialueiden ylivuotoja. Ikäväkseni jouduin olemaan 1990 -luvulla tuossa pakkomuutoksessa mukana ja mitä jäi jäljelle, android ja sen surkeat pelit
- aivan-eri-asia
Javascript on kyllä aivan eri asia kuin Java.
aivan-eri-asia kirjoitti:
Javascript on kyllä aivan eri asia kuin Java.
Kiitos, uskomatonta miten monella menee nämä sekaisin tälläkin palstalla.
En ole tosin ihan 100% varma onko kyse trolleista vai ihmisistä jotka oikeasti luulevat niin.
Joo, Javalla ja Javascriptillä ei ole muuta tekemistä keskenään, että Javascriptin nimeen Javan suosio ja Javascriptin markkinointiin sillä on ollut vaikutus. Täytyy muistaa, että vaikka uusia tekniikoita tulee, täytyy olemassaoleviakin ohjelmistoja ja sovelluksia ylläpitää, ja tällä hetkellä Javascript on suosittu kieli. Jos tännään opiskelet Javascriptin läpikotaisin, ja otat haltuun jonkin kehyksen, vaikka AngluarJS:n, voi hyvin löytää töitä vielä 7-10 vuoden päästä.
- kohtitokiota
Javascript on tätä nykyä kuin assembler tai konekieli joka on vain taustalla ja sitä ei tarvitse enään osata! Vertaa siihen että hyvin harva osaa assembleriakaan tätä nykyä. Osaaminen käytetään korkeamman tason kieliin kuten Pascaliin. Jolla kehittäminen onnistuu nykyaikaisille mobiililaitteille (kuten android, apple), työpöytä sovelluksille (PC) tai websovelluksille (tekee pohjalle javascriptiä).
Katso vaikka:
https://www.youtube.com/watch?v=YlMG4VKItbo - hyväarvaus
Scriptit ollut helppo estää niin kehittävät muita tapoja näyttää mainoksia ja vakoilla.
Javascriptin täysesto alkoi mennä käytännössä mahdottomaksi joskus 8v sitten kun ohjelmat alkoi vaatia sitä.
- miksipitäisi
M-Kar kirjoitti:
Javascriptin täysesto alkoi mennä käytännössä mahdottomaksi joskus 8v sitten kun ohjelmat alkoi vaatia sitä.
Yksitellen tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654